abonnement Unibet Coolblue
pi_198339236
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 15:59 schreef tong80 het volgende:

[..]

Beste newbie. Je laat me lachen. Ken je plaats.

:T
Beste vergane glorie. Je bijdrage in nota bene je eigen topic is niet-bestaand.
"Pools are perfect for holding water"
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 maart 2021 @ 16:14:04 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_198339262
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 16:12 schreef probeer het volgende:

[..]

Beste dinosauriër. Je bijdrage in nota bene je eigen topic is niet-bestaand. Leer een fatsoenlijk topic maken.
Ik ga geen poging wagen. Gezien jouw user-name.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_198339278
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 16:14 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik ga geen poging wagen. Gezien jouw user-name.

:T
Ja, doe maar vooral heel tof over je onwil / onvermogen om een inhoudelijke bijdrage te leveren. Hartstikke cool hoor.
"Pools are perfect for holding water"
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 maart 2021 @ 16:16:58 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_198339303
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 16:14 schreef probeer het volgende:

[..]

Ja, doe maar vooral heel tof over je onwil / onvermogen om een inhoudelijke bijdrage te leveren. Hartstikke cool hoor.
Je bent stoer. Leer je Tong kennen. Doe eerst eens je huiswerk voor je ontgroening.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_198339418
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 16:16 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je bent stoer. Leer je Tong kennen. Doe eerst eens je huiswerk voor je ontgroening.

:T
Als je posts in dit topic een afspiegeling zijn van je postgedrag, weet je me iig niet te overtuigen van je waarde op dit forum anders dan wat off-topic geclown.

Je doet het toch echt helemaal zelf hier; nul inhoud in je bijdrage in dit topic.
"Pools are perfect for holding water"
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 maart 2021 @ 16:26:18 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_198339470
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 16:24 schreef probeer het volgende:

[..]

Als je posts in dit topic een afspiegeling zijn van je postgedrag, weet je me iig niet te overtuigen van je waarde op dit forum anders dan wat off-topic geclown.

Je doet het toch echt helemaal zelf hier; nul inhoud in je bijdrage in dit topic.
Houwe zo. Je beoordeelt Picasso ook niet op z'n laatste schilderij.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_198339697
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 14:25 schreef probeer het volgende:

[..]

Ja, nu kun je wel leuk doen alsof je geen flauw idee hebt waar ik het over heb. Maar dit is gewoon weer hetzelfde 'er is iets omtrent Sylvana, dus nu ben ik ontsteld' gezeik wat hier al sinds het begin van haar politieke carrière tentoongesteld wordt.

Wordt een beetje vermoeiend. Zeker wanneer het dan ook nog steeds alleen maar bij die oppervlakkige verbazing blijft, en je er niet eens op in gaat waarom dit (of beter, zij) je nou zo verbaast.

Ik geef hier geen fuck om, maar na tig topics over haar ben ik toch best benieuwd waarom dit blijkbaar toch zoveel mensen zo erg aan lijkt te gaan.

Lijkt me wat beter voor je topic dan overdrijvingen als 'Nederland is gek geworden'.

Nee. Jij bent blijkbaar gek over haar geworden.
Iedereen van haar generatie weet dat het een bijzonder geprivilegeerde en zelfs omhooggevallen figuur was, gewoon zo'n mooie meid, sociaal handig ook, die niet zoveel bijzonders kan maar die alles aan kwam waaien. Als je dan ineens het slachtoffer van de machthebbers in het Alabama van de jaren 50 uit gaat hangen dan zet dat kwaad bloed. Het is dan ook eigenlijk een judaspenning die ze kreeg.

Daarnaast kan ik me behoorlijk opwinden over het regelrechte kwaadaardige racisme van die hele identiteitsbeweging. Het is niet alleen zomaar dom, het is ook heel erg gevaarlijk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198339728
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 16:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Iedereen van haar generatie weet dat het een bijzonder geprivilegeerde en zelfs omhooggevallen figuur was, gewoon zo'n mooie meid, sociaal handig ook, die niet zoveel bijzonders kan maar die alles aan kwam waaien. Als je dan ineens het slachtoffer van de machthebbers in het Alabama van de jaren 50 uit gaat hangen dan zet dat kwaad bloed. Het is dan ook eigen een judaspenning die ze kreeg.

Daarnaast kan ik me behoorlijk opwinden over het regelrechte kwaadaardige racisme van die hele identiteitsbeweging. Het is niet alleen zomaar dom, het is ook heel erg gevaarlijk.
Ik weet hoe je over haar denkt :) En ja, daar kan ik me in deze ook deels best in vinden. Ik denk iig duidelijk te begrijpen wat je hier bedoelt.

Maar zoals wel vaker, ben je een van de weinigen die zijn/haar kritiek op een inhoudelijke manier weer weet te geven.
"Pools are perfect for holding water"
pi_198339911
  vrijdag 5 maart 2021 @ 17:06:43 #85
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_198340177
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 15:14 schreef probeer het volgende:

[..]

Ken hem wel. Vind zijn bijdrage in deze gewoon belabberd.
Dat heb ik met jouw gehele repertoire, maar hoor je mij klagen?
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 5 maart 2021 @ 17:40:24 #86
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198340643
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 16:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Iedereen van haar generatie weet dat het een bijzonder geprivilegeerde en zelfs omhooggevallen figuur was, gewoon zo'n mooie meid, sociaal handig ook, die niet zoveel bijzonders kan maar die alles aan kwam waaien. Als je dan ineens het slachtoffer van de machthebbers in het Alabama van de jaren 50 uit gaat hangen dan zet dat kwaad bloed. Het is dan ook eigenlijk een judaspenning die ze kreeg.

Daarnaast kan ik me behoorlijk opwinden over het regelrechte kwaadaardige racisme van die hele identiteitsbeweging. Het is niet alleen zomaar dom, het is ook heel erg gevaarlijk.
Wat mij binnen een meer historische context aan haar tegenstaat en daar is ze niet de enige in onwaarheden over wie of wat schuldig is aan de slavernij verspreiden voor eigen politiek gewin.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_198340887
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 17:06 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Dat heb ik met jouw gehele repertoire, maar hoor je mij klagen?
Cool. Ik wist van jou niet eens dat je een user was op dit forum.

[ Bericht 4% gewijzigd door probeer op 05-03-2021 18:03:21 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_198343052
dit mens kan niet op een normale manier haar eigen fouten toegeven.
politieagenten worden stelselmatig onterecht neergezet als moordenaars. zelfs in een zaak waarbij de toedracht duidelijk elders lag, kwam Simons ongevraagd met een racismeclaim, tot verdriet van nabestaanden. Deze vroegen Simons om haar woorden terug te nemen, wat nooit gebeurde.

In een verleden ging ze live op tv voor schut met een verzonnen verhaal over Donald Trump. Toen Pauw dat recht gezet had deed ze lacherig alsof ze opeens zelf een slachtoffer was van social media. Terwijl ze doodleuk beweerde 'bewegende beelden' gezien te hebben die haar verzonnen verhaaltje zouden bevestigen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198344562

Mooi interview, waarin ze meteen ook een paar van de standaard aanvallen tegen haar partij en persoon aankaart.
pi_198344929
wacht. Sylvana Simons verspreid nogal wat leugens. Ze schrijft op haar eigen website dat ze zelf liever alleen mensen met specifieke huidskleur in haar organisatie wilt en jij bent van mening dat mensen haar aanvallen?
Simons is ook een actrice hè, ze speelt de slachtofferrol.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 5 maart 2021 @ 21:35:27 #91
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198345662
Het aantal kandidaten was zeker dun gezaaid.
pi_198359562
Enkel naïeve mensen zonder mensenkennis zien sylvana als een aanwinst in het debat.
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 maart 2021 @ 18:37:15 #93
7889 tong80
Spleenheup
pi_198359684
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 18:31 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Enkel naïeve mensen zonder mensenkennis zien sylvana als een aanwinst in het debat.
En mensen die wel een beetje humor willen. Dat gaat lachen worden. _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_198359812
Jee borderliner gekkie krijgt voor al haar wangedrag nog een penning ook.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 18:45:00 #95
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_198359850
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 18:37 schreef tong80 het volgende:

[..]

En mensen die wel een beetje humor willen. Dat gaat lachen worden. _O_

:T
Als groot liefhebber van sarcasme à la Blackadder heb ik veel verwachtingen.
Mevrouw Simons als de nieuwe Baldrick. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_198360015
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 21:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
wacht. Sylvana Simons verspreid nogal wat leugens. Ze schrijft op haar eigen website dat ze zelf liever alleen mensen met specifieke huidskleur in haar organisatie wilt en jij bent van mening dat mensen haar aanvallen?
Simons is ook een actrice hè, ze speelt de slachtofferrol.
Ze was leuker toen ze nog gewoon met haar billen stond te schudden in een kooi.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_198363092
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 18:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ze was leuker toen ze nog gewoon met haar billen stond te schudden in een kooi.
of toen ze zichzelf overgoot met pek, voor een commercial. er hadden alleen nog veren bij gemoeten.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198364244
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 18:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ze was leuker toen ze nog gewoon met haar billen stond te schudden in een kooi.
En toen ze nog geen hersenvirus had.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_198366282
Terechte klacht
  zaterdag 6 maart 2021 @ 22:59:25 #100
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198366467
Ik vind dat ze er maar ongezond uitziet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')