abonnement Unibet Coolblue
pi_198333350
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 10:23 schreef Mammietje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198333366
Ik zag laatste deze documentaire. Daar kikkerde ik wel van op.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 5 maart 2021 @ 10:27:49 #78
5428 crew  miss_sly
pi_198333379
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198333410
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 10:27 schreef miss_sly het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moeten we wat grondregels opstellen voor deze reeks om te voorkomen dat we in anarchie vervallen.

Regel #1: Als je gifjes van The Office post, moet het de Britse versie zijn.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198333413
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 10:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik doe met je mee. :Y

  vrijdag 5 maart 2021 @ 10:32:34 #81
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198333423
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 10:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Misschien moeten we wat grondregels opstellen voor deze reeks om te voorkomen dat we in anarchie vervallen.

Regel #1: Als je gifjes van The Office post, moet het de Britse versie zijn.

[ afbeelding ]
laten we dan meteen de NL versie nemen

pi_198333438
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 10:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

laten we dan meteen de NL versie nemen

[ afbeelding ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 5 maart 2021 @ 10:36:11 #83
5428 crew  miss_sly
pi_198333462
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 10:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Misschien moeten we wat grondregels opstellen voor deze reeks om te voorkomen dat we in anarchie vervallen.

Regel #1: Als je gifjes van The Office post, moet het de Britse versie zijn.

[ afbeelding ]
Ah ja, eens.



And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198333566
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 09:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Na een jaar heb je de meeste manieren waarop iemands dood pijn kan doen wel gehad, maar soms duikt er toch een nieuwe op.
Sterkte.

Vanavond The Irishman kijken, van Scorsese. Met De Niro en Pacino. En Pesci. Zin in.

Overigens heeft Scorsese ooit ook twee geweldige docuseries gemaakt, over de Italiaanse en de Amerikaanse filmgeschiedenis. Zeker aan te raden (als je van film houdt). Hij is ook echt liefhebber. Mooi om te zien.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_198333636
pi_198333668
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 10:45 schreef Salina het volgende:

[..]

Sterkte.

Vanavond The Irishman kijken, van Scorsese. Met De Niro en Pacino. En Pesci. Zin in.

Overigens heeft Scorsese ooit ook twee geweldige docuseries gemaakt, over de Italiaanse en de Amerikaanse filmgeschiedenis. Zeker aan te raden (als je van film houdt). Hij is ook echt liefhebber. Mooi om te zien.
Scorsese heeft - je zou het niet verwachten - ooit een kostuumdrama gemaakt. Dat is een van m'n lievelingsfilms.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198333724
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 10:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ah ja, eens.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198333737
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 10:50 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
  vrijdag 5 maart 2021 @ 10:58:21 #89
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198333774
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 10:45 schreef Salina het volgende:

[..]

Sterkte.

Vanavond The Irishman kijken, van Scorsese. Met De Niro en Pacino. En Pesci. Zin in.

Overigens heeft Scorsese ooit ook twee geweldige docuseries gemaakt, over de Italiaanse en de Amerikaanse filmgeschiedenis. Zeker aan te raden (als je van film houdt). Hij is ook echt liefhebber. Mooi om te zien.
viel mij wat tegen, laat ik het zo stellen, niet z'n beste werk :M
pi_198333814
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 10:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Scorsese heeft - je zou het niet verwachten - ooit een kostuumdrama gemaakt. Dat is een van m'n lievelingsfilms.

Volgens mij nooit gezien.

Een van zijn leukste en meest ondergewaardeerde werkjes is trouwens After Hours, uit 1985. Echt een geweldige film. Alleen de plot al. Totale nonsens.

Paul Hackett maakt een afspraakje met Marcy, maar op weg naar haar flat toe waait zijn geld uit het raampje van de taxi. Hierdoor is het voor hem onmogelijk om thuis te komen, en is hij genoodzaakt om de hele nacht door te brengen in SoHo, waar de vreemdste types hem in bizarre situaties doen belanden.


Een beetje Bunuel en Lynch vibes. Absurdisme en een beetje surrealistisch.

Nu even werken, voordat ik de hele dag over film blijf praten.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator vrijdag 5 maart 2021 @ 11:01:28 #91
5428 crew  miss_sly
pi_198333818
In het kader van 'leuke dingen in het weekend': wij hebben voor morgen een afspraak bij een platenzaak *O*

Met Kerst kreeg mijn lief van mij een platenspeler en een cadeaubon, maar de winkel in kwestie was natuuriljk al die tijd gesloten. Morgen kunnen we een uur lang door de plattenbakken struinen O+

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 5 maart 2021 @ 11:08:12 #92
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198333925
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 11:01 schreef miss_sly het volgende:
In het kader van 'leuke dingen in het weekend': wij hebben voor morgen een afspraak bij een platenzaak *O*

Met Kerst kreeg mijn lief van mij een platenspeler en een cadeaubon, maar de winkel in kwestie was natuuriljk al die tijd gesloten. Morgen kunnen we een uur lang door de plattenbakken struinen O+

[ afbeelding ]
een uur, hebben jullie 6 slots geboekt?
pi_198333931
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 11:01 schreef miss_sly het volgende:
In het kader van 'leuke dingen in het weekend': wij hebben voor morgen een afspraak bij een platenzaak *O*

Met Kerst kreeg mijn lief van mij een platenspeler en een cadeaubon, maar de winkel in kwestie was natuuriljk al die tijd gesloten. Morgen kunnen we een uur lang door de plattenbakken struinen O+

[ afbeelding ]


Ook een beetje voor @Salina . Werkze!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198333975
En laten we deze niet vergeten.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 11:28:36 #95
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198334252
en dit is de platenboer na een uurtje kijken, kijken, niet kopen

  Moderator vrijdag 5 maart 2021 @ 11:44:37 #96
5428 crew  miss_sly
pi_198334592
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 11:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

een uur, hebben jullie 6 slots geboekt?
Euhm, nee. Het is maximaal 6 bezoeken per uur, niet dat je maximaal 10 minuten mag winkelen. In overleg met de iegenaren (die we kennen) hebben we een uur afgesproken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 5 maart 2021 @ 11:46:14 #97
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198334611
Ik krijg vandaag mijn wireless oordoppen geleverd met active noise cancelling.

Fijn aangezien het buiten in de tuin zit seizoen langzaam weer aanbreekt en mijn buren zo'n KUT keffer hebben die ze ook de hele dag in de tuin laten en die neurotisch om alles keft. Schijt beest. }:|

Sowieso, word je daar niet zelf fucking gestoord van vraag ik me dan af, zo'n neurotisch klote beest wat alleen maar zit te keffen de hele dag. Maar die lui die negeren het ofzo, boeit ze niet. Ik zou dat beest echt zo'n halsband geven dat het een schok geeft bij elke kef. })



(ook niet voor niets dat het zo'n kleine kutkeffer is op de foto. Normal-sized honden keffen niet continu om niks. :{w
pi_198334989
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 11:46 schreef dick_laurent het volgende:
Ik krijg vandaag mijn wireless oordoppen geleverd met active noise cancelling.

Fijn aangezien het buiten in de tuin zit seizoen langzaam weer aanbreekt en mijn buren zo'n KUT keffer hebben die ze ook de hele dag in de tuin laten en die neurotisch om alles keft. Schijt beest. }:|

Sowieso, word je daar niet zelf fucking gestoord van vraag ik me dan af, zo'n neurotisch klote beest wat alleen maar zit te keffen de hele dag. Maar die lui die negeren het ofzo, boeit ze niet. Ik zou dat beest echt zo'n halsband geven dat het een schok geeft bij elke kef. })

[ afbeelding ]

(ook niet voor niets dat het zo'n kleine kutkeffer is op de foto. Normal-sized honden keffen niet continu om niks. :{w
Soms loopt er zo'n gang van 5 van die kuttenlikkertjes om mijn (grote) hond heen. En ze maar blijven keffen en uitdagen. :{

Snel kopen trouwens, ze worden verboden binnenkort. :')
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 5 maart 2021 @ 12:19:46 #99
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198335254
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 11:46 schreef dick_laurent het volgende:
Ik krijg vandaag mijn wireless oordoppen geleverd met active noise cancelling.

Fijn aangezien het buiten in de tuin zit seizoen langzaam weer aanbreekt en mijn buren zo'n KUT keffer hebben die ze ook de hele dag in de tuin laten en die neurotisch om alles keft. Schijt beest. }:|

Sowieso, word je daar niet zelf fucking gestoord van vraag ik me dan af, zo'n neurotisch klote beest wat alleen maar zit te keffen de hele dag. Maar die lui die negeren het ofzo, boeit ze niet. Ik zou dat beest echt zo'n halsband geven dat het een schok geeft bij elke kef. })

[ afbeelding ]

(ook niet voor niets dat het zo'n kleine kutkeffer is op de foto. Normal-sized honden keffen niet continu om niks. :{w
Ik heb zo’n Bose headset met noise cancelling, echt super handig. Gebruik de functie verder alleen in het vliegtuig of in de trein eigenlijk.

Gefeliciteerd! Zulke keffertjes zijn irritant ja :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator vrijdag 5 maart 2021 @ 12:26:39 #100
5428 crew  miss_sly
pi_198335376
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 11:28 schreef Tarado het volgende:
en dit is de platenboer na een uurtje kijken, kijken, niet kopen

[ afbeelding ]
Misschien als jij gaat.
Niet als wij gaan.

Dus.

Is het zuur echt doorgedrongen naar hier?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')