quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Geen idee, won wel wat awards wat jaartjes terug.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nooit gezien. Trekt me niet zo.Aanrader?
Ja daarom ook nooit gekeken. Twee homo’s.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen idee, won wel wat awards wat jaartjes terug.
Iets met homo’s in een tentje geloof ik.
Ik zou als maker ook knippen in dodelijke dates.quote:
Is een mooie en goede film hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daarom ook nooit gekeken. Twee homo’s.
@Geerdquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Zij zoekt kratje-bier-voortuin en carnaval. Dat kan hij haar niet bieden.
quote:
Ze heeft wel een mooi nonchalant loopje.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Zag ik ook, ze weet t zelf ook . Daarom die jeans
curbquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Zei ze nou 'lol'. Doe me denken aan een afl. van Curb your enthousiasm.
Nee, dat moet je kennen van Peter R die Joran lol ziet zeggenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Zei ze nou 'lol'. Doe me denken aan een afl. van Curb your enthousiasm.
Denk het ookquote:
Haha, ja, maar die legt het uit en gebruikt het niet in de spreektaal lmao.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, dat moet je kennen van Peter R die Joran lol ziet zeggen
Ik merk wel om me heen dat het een typisch soort volk is.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht echt altijd dat magneetvissen voor kinderen was.
Eigenlijk wel. Ik vrees alleen dat er geen klik is, vanuit haar. Of hij is superkritisch en roept ook dat er geen klik is.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:04 schreef Kanaroe het volgende:
Martine en de rossige jongen zijn wel schattig samen
Jawel johquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ik vrees alleen dat er geen klik is, vanuit haar. Of hij is superkritisch en roept ook dat er geen klik is.
Serie 1 aflevering 10 schat ik, als Wee-Bey te horen krijgt dat ze een agente hebben neergeschotenquote:
Ik de kroeg na 6 Groslch.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:06 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat hij met anderen wel een soepel gesprek kan houden
quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:06 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Serie 1 aflevering 10 schat ik, als Wee-Bey te horen krijgt dat ze een agente hebben neergeschoten![]()
.
Ik vind haar wel leukquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:07 schreef Kanaroe het volgende:
Aha, scouting, vandaar de groene bloes en 7 keer de vierdaagse lopen
Zeg het maarquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nine. Wanneer gaan we magneetvissen?
Wachten we wel of niet op de kurrooonaa?quote:
heee yoooo captain jackquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:10 schreef KennyPowers het volgende:
de betere nummers uit de jaren 90
captain jack
Godverdomme beste nummer ooit ja!quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:10 schreef KennyPowers het volgende:
de betere nummers uit de jaren 90
captain jack
Tis idd meer karakter.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:09 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Mwah, niet mijn type, maar ook niks mis mee
Denk dat het wel meevalt. Minder wereldvreemd en ontwikkeld dan sommige kandidaten. En relaxed in de omgang.quote:
Daar heb je een punt. Het was het 'scouting'-verhaal wat mij de das om deedquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt. Minder wereldvreemd en ontwikkeld dan sommige kandidaten. En relaxed in de omgang.
Ze gaan regelrecht naar een hotelkamerquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:10 schreef Poefbank het volgende:
Hij krijgt al een stijfje, ze zegt alleen nee
quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:14 schreef Buitendam het volgende:
Zelfs communisten zijn minder rood dan deze 2
Called itquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:15 schreef Caland het volgende:
Zij vindt het vooral lullig om nu nee te zeggen
Wat mij betreft hoeven we daar niet op te wachten. Alleen kunnen we niet uit eten, dus bij jou of bij mij?quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wachten we wel of niet op de kurrooonaa?
Drugsafval, geen mest.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:34 schreef Kanaroe het volgende:
In Brabant stinkt het naar mest. Ik kan het weten want ik woon daar.
Zijn oudersquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:35 schreef Kanaroe het volgende:
Wie/ wat moest ze ontmoeten? Verstond het niet
Daar zou je bij het voorstellen meteen wat over moeten zeggen.quote:
niet over gehad, maar ik sluit het niet uitquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:38 schreef Rianne84 het volgende:
Heeft deze man autisme? (Schakel net in)
Lekker de instrumenten schoonmakenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:40 schreef Rianne84 het volgende:
Endoscopie assistent, dan heb je veel ranzigheid gezien
'dokter, ik viel er per ongeluk op'quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:40 schreef Rianne84 het volgende:
Endoscopie assistent, dan heb je veel ranzigheid gezien
1,5 l. pet-fles.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
'dokter, ik viel er per ongeluk op'
Alles voor de aandachtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:42 schreef Kanaroe het volgende:
3 jaar weduwnaar, misschien wel 50 jaar getrouwd geweest
En zij heeft 50 vriendjes gehad.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:42 schreef Kanaroe het volgende:
3 jaar weduwnaar, misschien wel 50 jaar getrouwd geweest
Assassin's Creed.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Cyberpunk valt uiteindelijk tegen. Maar wat speelde zij nou?
Alternatief is tegenwoordig gewoon een marketing-doelgroepnaam.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:45 schreef KennyPowers het volgende:
Stom wijf
Als het maar alternatief is, wat maakt niet uit
dat "spieren samentrekken" klonk wel geilquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat ze je aftrekt en haar arm uit de kom schiet en daarna een hipo krijgt.
En nooit een goede jobquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:46 schreef Bluedisplay het volgende:
Dit soort "alternatieve" mensen hebben vaak allerlei issues
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |