Ik heb ze hier, maar ik durf niet weg te gaan. FOMO ofzo.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb nog heel veel luiers over van San Remo, wil je er een?![]()
Ik viel beide avonden te vroeg in slaap voordat ik ze kon gebruiken
Volgens mij de Vooravond?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:46 schreef Guanabana het volgende:
Maar eh, ik wil de clip zien, geen live-optreden, waar moet ik dan zijn?
Och hemel toen jaquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:47 schreef Guanabana het volgende:
Heb ook totaal geen zenuwen of ietsToch wel heel anders dan toen met Waylon bijvoorbeeld
Dan gewoon laten lopen. Dit is maar een keer in het jaar!quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb ze hier, maar ik durf niet weg te gaan. FOMO ofzo.
Ik wil geen gelul en gedoe, gewoon die clip en door met mijn leven ja toch.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:49 schreef GeorgeM het volgende:
Ifk weet niet meer waar-ie live is en waar de clip is
Jaaaaaaquote:
quote:
Nee, zaterdag pasquote:
Ahh dat is ook leukquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, zaterdag pas
Was bij mijn ouders
Hahhaha ja ik had net ook even het schermpje korter gemaaktquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:51 schreef Cee het volgende:
Oh ja, even de chat verbergen want daar gaan de slay-hoorayyyy slutbopbangertieners al 2 na twee seconden zeuren dat ze het niet snappen natuurlijk.
Dan hoop ik voor je dat er geen België -achtige clip bij zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |