SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus, wat een wansmaakquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik bedoel maar,
https://fineartamerica.co(...)l?product=coffee-mug
Ik zie 'em nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Tikfout in de TT![]()
@:haags @:amarantha
Alleen het idee van die houding doet al zeer aan m'n polsen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik bedoel maar,
Oooh je eigen slaaf op een mokquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik bedoel maar,
Wat dan?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Tikfout in de TT![]()
Gouden tandenquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:25 schreef Haags het volgende:
Ik zit in de wachtruimte bij de tandarts jongens. Wat een gezelligheid.
Wakker gelegen van het feestje in de SC afgelopen nacht?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:31 schreef gianni61 het volgende:
wakker worden? wat is dat, ik heb het gevoel dat ik niet eens geslapen heb..
Dan ken je bitterbal niet goed genoeg.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:31 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, trek.
honger hebben kindjes in afrika
Jij ook al?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:31 schreef gianni61 het volgende:
wakker worden? wat is dat, ik heb het gevoel dat ik niet eens geslapen heb..
Dan moet ze maar eten kopenquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:31 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, trek.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ken je bitterbal niet goed genoeg.
oh, dat is stieken een kindje in afrika?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ken je bitterbal niet goed genoeg.
Freud?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
snollicitatiegesprek alweer achter de rug. Nu maar eens echt wakker worden.
ik een feestje gemist?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wakker gelegen van het feestje in de SC afgelopen nacht?
geen idee waarom, maar ik heb echt veel te lang wakker gelegen vannacht.quote:
Oh meh.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:33 schreef gianni61 het volgende:
heb
[..]
ik een feestje gemist?
[..]
geen idee waarom, maar ik heb echt veel te lang wakker gelegen vannacht.
Gaan ze eindelijk die grote smoel van je dicht naaienquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:25 schreef Haags het volgende:
Ik zit in de wachtruimte bij de tandarts jongens. Wat een gezelligheid.
Ik viel prima in slaap, maar rond 00:30 werk ik wakker en dacht alleen maar aan werkquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh meh.
Nee, ik heb wel geslapen (ook lang genoeg), maar ik ben echt doodop.
Bleh.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik viel prima in slaap, maar rond 00:30 werk ik wakker en dacht alleen maar aan werk
Uitstraling kijkt jaloersquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhAlweer 4:02 langer daglicht vandaag, al zullen we de zon helaas niet veel te zien krijgen.
In 2010 hebben wetenschappers op de Filippijnen een reuzenvaraan ontdekt met twee penissen die hij afwisselend kan inzetten.
Staat er ook iets bij over het formaat?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhAlweer 4:02 langer daglicht vandaag, al zullen we de zon helaas niet veel te zien krijgen.
In 2010 hebben wetenschappers op de Filippijnen een reuzenvaraan ontdekt met twee penissen die hij afwisselend kan inzetten.
neequote:Op donderdag 4 maart 2021 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Staat er ook iets bij over het formaat?
quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:31 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, trek.
Filippijnen. Aziaten staan daar niet echt bekend om.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Staat er ook iets bij over het formaat?
True, maar goed, als je een reuzevaraan bent, schep je natuurlijk wel verwachtingenquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Filippijnen. Aziaten staan daar niet echt bekend om.
Bij Smeerkaas & Smegma?quote:
Oh, ik dacht dat er een probleem was met het landquote:
Kan uit dacht ik.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik word er een beetje moe van dat google wil bepalen wat ik zoek. Die zoekhulp is soms een beetje doorgeslagen. Dan zoek ik een bepaald ingrediënt ofzo en voegt google automatisch 'koken ' eraan toe. Nee kut, ik zoek informatie over die exotische vrucht, waar die voorkomt, ik hoef hem niet te vreten.
zo ver ik weet.quote:
Ik hoop over 2 uur weer terug te zijn, dan hoef ik vandaag niet meer de deur uit. Wel een hoop te doen nog hoorquote:
Terwijl je alleen maak fokt tijdens je werkquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik viel prima in slaap, maar rond 00:30 werk ik wakker en dacht alleen maar aan werk
Als ik niet tussendoor zou fokken, zouden andere mensen zich echt kapot moeten schamen hoeveel ik beter ben dan zijquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Terwijl je alleen maak fokt tijdens je werk
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze is ook leuk, de dodelijkste kat ter wereld
[ afbeelding ]
Zit dat filmpje te kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Al is het helemaal niet zo'n grote kat.
Beter dan een week later.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:02 schreef Haags het volgende:
Goed nieuws, mag volgend jaar terug komen
Zijn in de aanbieding deze week bij de AH.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bewust niet in huis gehaald. Spijt van.
heb jij even mazzelquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:02 schreef Haags het volgende:
Goed nieuws, mag volgend jaar terug komen
Witte chocolade-macadamiaquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zijn in de aanbieding deze week bij de AH.
Die american triple chocolate chip cookies
Die is ook lekker maar die hadden ze gisteren niet meer liggenquote:
Misschien straks maar even die kant oplopen danquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Das balen. Ik had geen klachten zag er goed uit. Hij vond alleen mijn lip blauwquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter dan een week later.
Zoals ik.
ben je weer door de koekjesgang gerold?quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ben je weer door de koekjesgang gerold?
Het valt ook wel mee hoor, kies achterin ergens waar de vulling uitgeflikkerd is.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Das balen. Ik had geen klachten zag er goed uit. Hij vond alleen mijn lip blauw
Komt goed.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het valt ook wel mee hoor, kies achterin ergens waar de vulling uitgeflikkerd is.
Maar moet wel gefixt.
misschien niet, doen ze het helemaal verkeerd en gaat ze dood door een ontstekingquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien niet, doen ze het helemaal verkeerd en gaat ze dood door een ontsteking
Ach ik zeg maar zo, bijna goede vrijdag!!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien niet, doen ze het helemaal verkeerd en gaat ze dood door een ontsteking
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Ach ik zeg maar zo, bijna goede vrijdag!!
Is je glas weer half leeg.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
m'n koekje is opquote:
dat is correctquote:
vandaag mag het regenen.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag mag het regenen.
als het weekend droog is.
Ik wilde eigenlijk op de fiets naar de tandarts. Woensdag.quote:
vandaag 0mm klopt dus al helemaal geen reet vanquote:
Linkje?quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Tattoo artist die ik volg wordt gillend gek nu ze weer aan de slag kan, van alle mails en mensen die niet lezen, elke keer weer hetzelfde, dat arme mens
*kijkt door raamquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag 0mm klopt dus al helemaal geen reet van
https://www.instagram.com/nikitabeauxink/quote:
Die zeiden aan het begin van de week dat volgende week helemaal zeiknat zou zijn, dus ik vind het vooralsnog positief.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:53 schreef Koen66 het volgende:
Maar is van Buienradar, dan weet je het wel
behalve natte woensdagquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zeiden aan het begin van de week dat volgende week helemaal zeiknat zou zijn, dus ik vind het vooralsnog positief.
nog geen druppel gezien hierquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag 0mm klopt dus al helemaal geen reet van
je moet ook eens uit bed komen en de gordijnen open makenquote:
ik zag ook al berichtjes van kapsters langs komen dat ze toch echt al de rest van de maand vol zaten en geen afspraken meer aan namenquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Tattoo artist die ik volg wordt gillend gek nu ze weer aan de slag kan, van alle mails en mensen die niet lezen, elke keer weer hetzelfde, dat arme mens
gordijnen zijn open, ben al buiten geweest zelfsquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet ook eens uit bed komen en de gordijnen open maken
Ik kan me de frustratie voorstellen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/nikitabeauxink/
Het valt nu nog mee, maar de vorige keren dat de boekingen opengingen werd ze echt chagrijnig op een gegeven moment, en dat kan ik me ook voorstellen.
"Mijn" kapper heeft maar een wachtlijst in het leven geroepen voor als 'ie een afmelding heeft.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag ook al berichtjes van kapsters langs komen dat ze toch echt al de rest van de maand vol zaten en geen afspraken meer aan namen
Alle mensen zijn ook echt zo dom als stront natuurlijk. Al die tijd dat alles dicht was, was er alle tijd om vast een afspraak in te plannen. Daarom kon ik ook meteen gisterochtend terecht.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Mijn" kapper heeft maar een wachtlijst in het leven geroepen voor als 'ie een afmelding heeft.
Maar ironisch is het wel, komen ze niet aan het daadwerkelijke werk (of dat nou knippen of prikken is) toe door alle berichten of ze plek hebben.
Verschilt ook wel een beetje per dienstverlener natuurlijk.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle mensen zijn ook echt zo dom als stront natuurlijk. Al die tijd dat alles dicht was, was er alle tijd om vast een afspraak in te plannen. Daarom kon ik ook meteen gisterochtend terecht.
De selfservice ligt meer op de route.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie rijden hier ook om voor een tankstation puur voor het aardigere personeel?
Ik rij naar het station dat mijn tankpas accepteert.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie rijden hier ook om voor een tankstation puur voor het aardigere personeel?
Het zijn de klanten van kappers in dit geval.quote:
hier is midden in de lockdown een barbier geopend. 2 deuren verder van de kapper die er al jaren zit en die vorig jaar naar een stuk gegaan waar ze 3x zoveel ruimte hebben om alle klanten op te kunnen vangen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:08 schreef gianni61 het volgende:
niet zo lang voor de lockdown is een barbier geopend in mijn dorp. misschien moet ik daar eens een afspraak maken.
hier is de kapster ook naar een groter pand gegaan en heeft de barbier het pand van de kapster.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
hier is midden in de lockdown een barbier geopend. 2 deuren verder van de kapper die er al jaren zit en die vorig jaar naar een stuk gegaan waar ze 3x zoveel ruimte hebben om alle klanten op te kunnen vangen.
Ik zie de logica er niet van in.
de kapper die groter is gegaan heeft ook z'n diensten uitgebreid met barbierswerk dus vraag me af of die barbier zoveel te doen gaat krijgen. Misschien dat ik straks even langs loop als ik een wandeling doe en even naar binnen gluur hoe druk het daar is.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is de kapster ook naar een groter pand gegaan en heeft de barbier het pand van de kapster.
geen idee of hij zo veel klanten gaat krijgen.
oh, nee, de kapster die groter is gegaan doet alleen vrouwen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
de kapper die groter is gegaan heeft ook z'n diensten uitgebreid met barbierswerk dus vraag me af of die barbier zoveel te doen gaat krijgen. Misschien dat ik straks even langs loop als ik een wandeling doe en even naar binnen gluur hoe druk het daar is.
Volgens mij is daar best een markt voor, korte kapsels en gezicht zijn heel wat anders dan typische vrouwencoupes.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is de kapster ook naar een groter pand gegaan en heeft de barbier het pand van de kapster.
geen idee of hij zo veel klanten gaat krijgen.
dat wel, maar goed, het blijft een buitenlander in een redelijk klein dorp, dus veel oude klanten verwacht ik niet dat hij krijgtquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is daar best een markt voor, korte kapsels en gezicht zijn heel wat anders dan typische vrouwencoupes.
volgens mij is het grootste gedeelte van de klanten van de kapper wel vrouwelijk maar ook zat mannen die er komen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, nee, de kapster die groter is gegaan doet alleen vrouwen.
allemaal racisten daar!quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar goed, het blijft een buitenlander in een redelijk klein dorp, dus veel oude klanten verwacht ik niet dat hij krijgt
Mwah, oudjes zitten sowieso aardig vastgeroest aan hun (aan huis)kappers voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar goed, het blijft een buitenlander in een redelijk klein dorp, dus veel oude klanten verwacht ik niet dat hij krijgt
Jij ziet er echt zo uit als je UI hequote:Op donderdag 4 maart 2021 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan ook kiezen wie ik wil trouwens, altijd dezelfde want die kent m'n rare haar inmiddels.
Ik mis alleen voelsprieten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij ziet er echt zo uit als je UI he
waar is deze kapper? vraag ik voor een vriend.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij mijn kapper werken voornamelijk gruwelijk lekkere wijven en je kunt bij het afspraak maken kiezen door wie je geholpen wilt worden. Niks racistisch aan.
in Deventer hequote:Op donderdag 4 maart 2021 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
waar is deze kapper? vraag ik voor een vriend.
Beetje ver uit de buurt om naar de kapper te gaan.quote:
Ik heb het liefste mijn eigen kapster. Die ziet er goed uit, kun je een gesprek mee voeren en kan goed knippen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij mijn kapper werken voornamelijk gruwelijk lekkere wijven en je kunt bij het afspraak maken kiezen door wie je geholpen wilt worden. Niks racistisch aan.
Hij is ook niet uit het dorp, dus dat helpt ook niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
allemaal racisten daar!
Hier is het dorp ook niet groot en de kapper is ook een buitenlander maar al die bejaarden in de buurt zijn helemaal gek op hem en de rest van het personeel.
Lekker luchtje op, schone onderbroek aan en snaakse blik opzetten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het liefste mijn eigen kapster. Die ziet er goed uit, kun je een gesprek mee voeren en kan goed knippen.
Vanmiddag aan de beurt
ik verbaas me er soms wel over hoe ontzettend veel kappers en schoonheidssalons er zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, oudjes zitten sowieso aardig vastgeroest aan hun (aan huis)kappers voor mijn gevoel.
Volgens mij is het hier aardig 50/50 qua klanten. Maar hij is ook relatief goedkoop (en maakt geen onderscheid tussen m/v bij knippen, halleluja) en wat mij betreft goed. En prima sfeertje.Hoogstens wat veel voetbalpraat.
de vraag is hoe lang het duurt met al die stijgende besmettingenquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verbaas me er soms wel over hoe ontzettend veel kappers en schoonheidssalons er zijn.
Die zullen ieder geval blij zijn dat ze allemaal weer aan het werk kunnen
Iets langer dan een maand gaarne.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
de vraag is hoe lang het duurt met al die stijgende besmettingen
Echte broek in plaats van smurfbroek.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker luchtje op, schone onderbroek aan en snaakse blik opzetten.
trek het blauw weer lekker aan johquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Tikfout in de TT![]()
Jep, als je er op gaat letten, zijn er écht veel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verbaas me er soms wel over hoe ontzettend veel kappers en schoonheidssalons er zijn.
Die zullen ieder geval blij zijn dat ze allemaal weer aan het werk kunnen
Daar had ik ook last van zojuist. 3 mokken koffie was mijn ontbijt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
eten maken nu. Tichel bijna van m'n graatje
quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
trek het blauw weer lekker aan joh
Skinny jeans?quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echte broek in plaats van smurfbroek.
Ik wil ook pizza.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar had ik ook last van zojuist. 3 mokken koffie was mijn ontbijt.
Nu maar net een pizzapunt die ik nog in de vriezer had opgewarmd en opgegeten, dat helpt
Een spijkerbroek maar?quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb 1 spijkerbroek in de kast en dat is geen skinny jeans.
Dat is er al 1 teveelquote:
Is niet absurd hoor. Geloof dat Joop er helemaal geen heeft.quote:
Nee maar spijkerbroeken zijn gewoon kut.quote:
Rechtsbovenquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Want pizza.
Ik doe normaliter ook niet echt aan clubshirts, maar jullie mogen raden welke ik heb.
[ afbeelding ]
@dud0rquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet het type dat wipt voor een pizzaatje.
Bij gebrek aan Etto:quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet het type dat wipt voor een pizzaatje.
Hoezo dat nu weer, dat staat letterlijk op dat T-shirtje?quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij gebrek aan Etto:
Ordinairrrr
Jouw interpretatie.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer, dat staat letterlijk op dat T-shirtje?
nee hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer, dat staat letterlijk op dat T-shirtje?
ik ook, zit en staat een stuk beter vind ikquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger had ik er wel meer. Nu zijn het vooral chinos waarmee ik rondloop.
Ik heb alleen maar spijkerbroekenquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is niet absurd hoor. Geloof dat Joop er helemaal geen heeft.
Ieder z'n voorkeur.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar spijkerbroeken
Goed bezig flesquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu even ommetje lopen, half twee weer in gesprek tot 3 uur.
al mijn spijkerbroeken zijn inmiddels ook niet zo nieuw meerquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ieder z'n voorkeur.
Ik heb van alles. Al zit er ook veel ouwe troep bij die wel eens vervangen mag, maar ja.
Meh, ik heb nog "magische" broeken van toen ik 18 was.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al mijn spijkerbroeken zijn inmiddels ook niet zo nieuw meer
Maar ja, ze slijten ook nauwelijks, dus ik ga ook niks nieuws kopen
vroeger ging een spijkerbroek nog wel eens kapotquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, ik heb nog "magische" broeken van toen ik 18 was.![]()
Ik weet niet hoe het kan, maar die zitten nog steeds goed.
Bij mij scheurt die altijd rond de ballenquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger ging een spijkerbroek nog wel eens kapot
Ik heb het idee dat die dingen nu niet verouderen
Op zich is dat ook hoe het "hoort" bij een spijkerbroek natuurlijk. Die krengen moesten vooral stevig zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger ging een spijkerbroek nog wel eens kapot
Ik heb het idee dat die dingen nu niet verouderen
DAAR MOET EEN.....quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij ben ik allergisch voor m'n Lush-shampoo.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij mij scheurt die altijd rond de ballen
Ik krijg als last van mijn longen als ik voorbij een lushwinkel loop... wat een stinkzooi zeg.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:55 schreef CherryLips het volgende:
begint het t e sneeuwen tussen je haren?quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Ja en instant misselijk door al die geuren door elkaarquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik krijg als last van mijn longen als ik voorbij een lushwinkel loop... wat een stinkzooi zeg.
dat heb ik ook bij de rituals of de ici parisquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja en instant misselijk door al die geuren door elkaar
Ici Paris iddquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik ook bij de rituals of de ici paris
maar goed, het is niet alsof ik ooit nog wel eens in een stadscentrum kom waar de winkels open zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Ici Paris idd
Bij Rituals geen last van gelukkig
quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
begint het t e sneeuwen tussen je haren?
oh noesquote:
en die worden nu teruggestuurd met wat extra's?quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Heb net kleren gepast die waren bezorgd dus sorry mensen.
elk nadeel hep ze voordeel!!quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar goed, het is niet alsof ik ooit nog wel eens in een stadscentrum kom waar de winkels open zijn.
Ik ook niet omdat mijn haar te lang isquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Nu durf ik niet naar de kapper uit schaamte
's avonds naar de kapper gaan. Heb je daarna weer de hele dag.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:26 schreef jerney het volgende:
Ik wil gewoon niet omdat bij de kapper zitten altijd je dag om zeep helptKom je buiten, is het opeens donker
hoe erg is het ?quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Nu durf ik niet naar de kapper uit schaamte
hoe lang heeft de kapper werk met jou?quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:26 schreef jerney het volgende:
Ik wil gewoon niet omdat bij de kapper zitten altijd je dag om zeep helptKom je buiten, is het opeens donker
of heel vroeg smorgens, dan is de kans groter dat het licht is als je buiten komtquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
's avonds naar de kapper gaan. Heb je daarna weer de hele dag.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
's avonds naar de kapper gaan. Heb je daarna weer de hele dag.
haha ja dan wilde ik kleur ook wel enzoquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe erg is het ?
[..]
hoe lang heeft de kapper werk met jou?
Ik met 20 minuten ofzoquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben gelukkig binnen een uurtje klaar.
door de wat?quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zit vooral bovenopIk vind het wel goor. Denk dat het door de SLS komt?
Seksueel Libidoverlagend Strooigoedquote:
Welke heb je?quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zit vooral bovenopIk vind het wel goor. Denk dat het door de SLS komt?
Snow Fairy. Kan de bestanddelen ook niet opzoeken want het is een kerstartikel en aLlEs WorDt ZoNdEr vErPaKkInG vErZoNdEnquote:
Ah, gevonden:quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Snow Fairy. Kan de bestanddelen ook niet opzoeken want het is een kerstartikel en aLlEs WorDt ZoNdEr vErPaKkInG vErZoNdEn
https://www.hema.nl/mooi-(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.dsquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, gevonden:
[ afbeelding ]
Welke shampoo gebruikte je hiervoor?
Afwisselend? Het zou ook nog kunnen dat je een sulfatenwasje kan gebruiken tussendoor.quote:
Ja, maar die tweede is op sinds afgelopen weekendquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Afwisselend? Het zou ook nog kunnen dat je een sulfatenwasje kan gebruiken tussendoor.
Sulfatenwasje?quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Afwisselend? Het zou ook nog kunnen dat je een sulfatenwasje kan gebruiken tussendoor.
Ik fietste zondag ochtend langs de Mora fabriek.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:42 schreef LTVDK het volgende:
Weet niet wat ze hier op het industrieterrein weer allemaal aan het kokkerellen zijn, maar net alweer de derde keer in een paar dagen dat ik er helemaal misselijk werd
Jaloersquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik fietste zondag ochtend langs de Mora fabriek.
Op een frisse, zonnige zondagochtend opeens een wolk van frikandellenlucht in rijden is ook vrij apart
Dat klinkt prettiger dan de zware chemische meuk hierquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik fietste zondag ochtend langs de Mora fabriek.
Op een frisse, zonnige zondagochtend opeens een wolk van frikandellenlucht in rijden is ook vrij apart
In de Lush- en Hemashampoo die CL postte, zitten geen heftige reinigers (de sulfaten). De een z'n kop kan daar beter mee omgaan dan de ander (heeft te maken ook met zuurgraad van je shampoo en wat optimaal is voor je huid), dus is even uitvogelen wat het beste werkt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sulfatenwasje?
ik leer hier bij
niet dat ik er iets aan heb met mn kale knikker, maar toch
Ik ben er nog steeds niet uit of ik blij ben met de bakfabriek waar ik langs fiets. Krijg er 's middags vooral trek van.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:42 schreef LTVDK het volgende:
Weet niet wat ze hier op het industrieterrein weer allemaal aan het kokkerellen zijn, maar net alweer de derde keer in een paar dagen dat ik er helemaal misselijk werd
Rookworst ben ik nooit fan van geweestquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Jaloers
Alhoewel het wel iets minder is nu ik een importeur van frikandellen gevonden hebPlots geen frikandelcraving meer. Enkel nog rookworst van de hema
nou, heel prettig vond ik het ook niet..quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt prettiger dan de zware chemische meuk hier
Dat kan de marshmallow root zijn. Ik heb wel eens een "shampoo" gehad met dat spul erin, maar ik kon er helemaal niets mee. Lengte voelde vreemd en huid voelde nog vreemder.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik had wel helemaal squeaky haar vanmorgen, vond ik al opvallend
quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rookworst ben ik nooit fan van geweest
[..]
nou, heel prettig vond ik het ook niet..
Maar goed, het is nog altijd beter dan in belgie fietsen op plaatsen waar ze nog met een ketsplaat gier mogen uitrijden. Dan kan ook rauw op je dak vallen, zeker als je de avond er voor een paar biertje op hebt
Ik ook niet, buiten die van de hema dan. Hemelsquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rookworst ben ik nooit fan van geweest
[..]
nou, heel prettig vond ik het ook niet..
Maar goed, het is nog altijd beter dan in belgie fietsen op plaatsen waar ze nog met een ketsplaat gier mogen uitrijden. Dan kan ook rauw op je dak vallen, zeker als je de avond er voor een paar biertje op hebt
Maak je ook zelf haarmaskers etc? Vind ik zo leukquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Dikke vlokken en algemeen "meh" is bij mij in ieder geval een teken dat m'n huid wat grondiger gereinigd moet.
[..]
In de Lush- en Hemashampoo die CL postte, zitten geen heftige reinigers (de sulfaten). De een z'n kop kan daar beter mee omgaan dan de ander (heeft te maken ook met zuurgraad van je shampoo en wat optimaal is voor je huid), dus is even uitvogelen wat het beste werkt.
Nu zit daar ook een deel gewenning aan, want sulfaten drogen de huid uit waardoor de huid extra fel kan reageren door meer sebum (daar wordt alles weer vet van) aan te maken. Is die balans goed, niets aan het handje. Uit balans kan van alles als gevolg hebben, jeukhoofd door droogte of dikke plakken bleh.
Zou voor een simpele met niet al teveel ingrediënten gaan. Om de x weken daar mee wassen, dan kan je waarschijnlijk verder wel sulfaatloos.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Maar toch misschien even 'normale' shampoo halen, want die van de Hema kan ik alleen gebruiken icm conditioner, en dat lijkt me ook niet de bedoeling elke keer.
Wanhopig op zoek naar worst.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ook niet, buiten die van de hema dan. Hemels
Maar lijkt een vloek op te rusten. Iedere keer als ik in Nederland ben zijn ze op. Eén keer was dit niet het geval. Opende ze de pot om de laatste rookworst eruit te halen. Was hij 'gesprongen' waardoor ze zei dat ze hem niet meer mocht verkopen![]()
![]()
Uiteindelijk gesmeekt of ik hem dan niet gewoon hebben mag, inclusief uitleg dat ik al een jaar of 4 op een rookworst aan het wachten was en dat dit m'n enige kans voor het komende jaar was.
Gelukkig meegekregen
quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar lijkt een vloek op te rusten. Iedere keer als ik in Nederland ben zijn ze op. Eén keer was dit niet het geval. Opende ze de pot om de laatste rookworst eruit te halen. Was hij 'gesprongen' waardoor ze zei dat ze hem niet meer mocht verkopen![]()
![]()
Uiteindelijk gesmeekt of ik hem dan niet gewoon hebben mag, inclusief uitleg dat ik al een jaar of 4 op een rookworst aan het wachten was en dat dit m'n enige kans voor het komende jaar was.
Gelukkig meegekregen
Ik heb nog een fles van Dove staan en een restje I Love Juicy van Lushquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou voor een simpele met niet al teveel ingrediënten gaan. Om de x weken daar mee wassen, dan kan je waarschijnlijk verder wel sulfaatloos.
Of appelazijnspoeling, zelfde effect.
Volgens mij verkoopt de hema in mijn dorp niet eens rookworst.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:51 schreef Dven het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig meegekregen
Daar ben ik te lui voor.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Maak je ook zelf haarmaskers etc? Vind ik zo leuk![]()
Banaantje prakken. Eitje. Yoghurt. Kom maar op
Jezus, wat?quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Maak je ook zelf haarmaskers etc? Vind ik zo leuk![]()
Banaantje prakken. Eitje. Yoghurt. Kom maar op
Een beetje rommelen, relaxen en er verzorgd haar aan overhouden.quote:
Lekker zelf wat haarmaskers knutselen. Heerlijk. Of gezichtsmaskertjes.quote:
dus je smeert je ontbijt in je haar?quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een beetje rommelen, relaxen en er verzorgd haar aan overhouden.
Waar denk je dat de haarmaskers in de winkels hun ingrediënten op baseren?quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je smeert je ontbijt in je haar?
Er gaat echt een wereld voor mij open hier.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Lekker zelf wat haarmaskers knutselen. Heerlijk. Of gezichtsmaskertjes.
Beetje honing, beetje havermout. Hop, op je bakkes.
Je kunt het ook even in de pan gooien en dan kan het gewoon in je bakkesquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Lekker zelf wat haarmaskers knutselen. Heerlijk. Of gezichtsmaskertjes.
Beetje honing, beetje havermout. Hop, op je bakkes.
Die verse maskers van Lushquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar denk je dat de haarmaskers in de winkels hun ingrediënten op baseren?
Je bent geintrigeerd, geef maar toe dat je al aan het googlen bent.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er gaat echt een wereld voor mij open hier.
eentje die best gesloten had mogen blijven, maar toch..
Als ik de ingredienten van die lush zooi zo lees: alcohol, antivries, gootsteenonstopper en rattengifquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar denk je dat de haarmaskers in de winkels hun ingrediënten op baseren?
Ik heb meestal havermout, kan ik prima op mijn gezicht plakken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens is mijn ontbijt chocopasta, dat gaat m'n haar niet in hoor.
Al was het alleen al omdat cacao en blond haar een matige combi is.![]()
Heb wel koffieshampoos gehad ook.
Dat blauwe bessenmasker vind ik wel briljant trouwens.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die verse maskers van LushPopcorn, bessen, cornflakes
Rookworst om zo even diep naar binnen te schuivenquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Jaloers
Alhoewel het wel iets minder is nu ik een importeur van frikandellen gevonden hebPlots geen frikandelcraving meer. Enkel nog rookworst van de hema
Ja die heb ik ook altijdquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat blauwe bessenmasker vind ik wel briljant trouwens.
Gek op worstquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanhopig op zoek naar worst.
Nee, ik ben op mn 2de scherm een berekening aan het maken voor wat komende werkzaamhedenquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent geintrigeerd, geef maar toe dat je al aan het googlen bent.
Racistische blackfacequote:
ja, maar droge worstquote:
Zal bij jou eens iets diep naar binnen schuivenquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rookworst om zo even diep naar binnen te schuiven
Dud0r is het broertje van Siswet, die kan hele boomstammen laten verdwijnenquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal bij jou eens iets diep naar binnen schuiven
Doe dit even via dmquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal bij jou eens iets diep naar binnen schuiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |