Dat is geen antwoord. Althans, niet op mijn vraag.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:25 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ik zat tv te kijken en ik vroeg het me gewoon ineens af, random.
Ze pakken gewoon een double dong.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:23 schreef dikkedaniel het volgende:
.. Wat is daar nou de lol van? 🤔
Homo mannen kunnen elkander nog echt 'neuken', zij het anaal.😊
Maar potten kunnen enkel elkaar een beetje likken en met speeltjes bewerken... 😒😒
Nou poeh. leuk hoor😝
pics van je nieuwe vloer?quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:52 schreef Avianflu het volgende:
Ik lees hier echt elke keer
“Schrapende poten” als topictitel maar mss heeft dat met mijn nieuwe vloer te maken.
@Nine heeft hier wel een antwoord op.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:23 schreef dikkedaniel het volgende:
Maar potten kunnen enkel elkaar een beetje likken en met speeltjes bewerken... 😒😒
Nou poeh. leuk hoor😝
Ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
De gevoeligste plekjes zitten voor. Dus scharen is gewoon net zo plezierig als neuken
Ik heb redelijk wat dames in bed gehad, maar nooit geschaard.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
De gevoeligste plekjes zitten voor. Dus scharen is gewoon net zo plezierig als neuken
JIj begrijpt het niet helemaal. Dat is hetzelfde als een geheel onthouder (alcohol) de sleutel van de drankkast geven en zeggen, neem maar wat je wilt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 05:52 schreef einzeinz het volgende:
Ik bied mij spontaan aan bij lesbische koppel om mij als een soort levend seksspeeltje te gebruiken. Vaak wel succes mee.
Discretie, plezier en netheid zijn bij mij geboden!
Lesbische vrouwen kunnen mij gewoon gratis inhuren voor de gevallen dat ze bukkake willen ondergaan, sperma willen uitsmeren over het lichaam, gewoon toch eens iets willen voelen in die kut (zonder verdere verplichtingen), 2 vrouwen die eens een man willen domineren, ...quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:50 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
JIj begrijpt het niet helemaal. Dat is hetzelfde als een geheel onthouder (alcohol) de sleutel van de drankkast geven en zeggen, neem maar wat je wilt.
Discretie, plezier en netheid zijn bij mij geboden! Dat vind ik dan wel weer heel positief!
Volgens mij ben jij te goed voor deze wereld.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:57 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Lesbische vrouwen kunnen mij gewoon gratis inhuren voor de gevallen dat ze bukkake willen ondergaan, sperma willen uitsmeren over het lichaam, gewoon toch eens iets willen voelen in die kut (zonder verdere verplichtingen), 2 vrouwen die eens een man willen domineren, ...
Alles kan. Ik zie het als een soort van liefdadigheid. Je stuurt me DM en we spreken dan concreet af.
Gat in de markt, binnen de lesbische gemeenschap is hier zeer weinig aanbod in.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:57 schreef einzeinz het volgende:
dat ze bukkake willen ondergaan, sperma willen uitsmeren over het lichaam
Ken genoeg gay stellen die anaal niet doen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:23 schreef dikkedaniel het volgende:
Nou poeh. leuk hoor😝
Misschien iets om uit te proberenquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:50 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik heb redelijk wat dames in bed gehad, maar nooit geschaard.
Dat hele scharen is een mannenidee....
Jij bespreekt met gay stellen hun seksleven? Of was het meer in de trant van "ik vraag het voor een vriend"?quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:20 schreef T42 het volgende:
[..]
Ken genoeg gay stellen die anaal niet doen.
Meh, trekt me niet zo aan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien iets om uit te proberen
Waarom zou dat niet gewoon kunnen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:50 schreef Shirogami het volgende:
[..]
Jij bespreekt met gay stellen hun seksleven? Of was het meer in de trant van "ik vraag het voor een vriend"?
Alles kan, maar denk dat de meeste mensen hun seksleven niet bespreken met vrienden/kennissen/familie, en als, dan zeker niet alles vertellen.quote:
Bwah met goede vrienden kan dat toch prima!quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:56 schreef Shirogami het volgende:
[..]
Alles kan, maar denk dat de meeste mensen hun seksleven niet bespreken met vrienden/kennissen/familie, en als, dan zeker niet alles vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |