SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee er is geloof ik alleen nog maar een stem van liesje binnenquote:
Nog niks gegeten vandaagquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is beter als ik niet mee ga snacken nu.
Heb ik een stemronde gemist?quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee er is geloof ik alleen nog maar een stem van liesje binnen
Ik kreeg een stem van Makrelisquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee er is geloof ik alleen nog maar een stem van liesje binnen
Ik vond dat vroeger altijd zo'n creepy ventjequote:
Dat dit ook een oorwurmTT ging worden.quote:
Nog steeds wel tochquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger altijd zo'n creepy ventje
Helemaal nietquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger altijd zo'n creepy ventje
Ik heb de verkiezingen gemist ;🤔quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kreeg een stem van Makrelis
You know you want toquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is beter als ik niet mee ga snacken nu.
;Dquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat dit ook een oorwurmTT ging worden.
Ah, het ligt niet aan mij.quote:
Dat is geen inwoner dus die telt nietquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kreeg een stem van Makrelis
Kees van Hondt-vibes op Lowlands.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Geen idee, die kant van het eiland komt ik nooitquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zit die nog in het asielzoekerscentrum?
quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit was vorig jaar twee jaar geleden een van mijn guily pleasures op Lowlands.
quote:
WAT IS DAAR MIS MEE IK HOU VAN DIEquote:
Geīntrigeerd I amquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:10 schreef jerney het volgende:
Was er niet zo’n andere versie met wandelende meisjes?
Meisje met de prei toch?quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:10 schreef jerney het volgende:
Was er niet zo’n andere versie met wandelende meisjes?
Nee!!! Ik bedoel geen papegaai en ik bedoel geen prei!!!quote:
Bye bye Jippie! Lekker slipe!!quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:14 schreef Jippie het volgende:
Ik ga er vandoor, nog veel plezier samen
[ afbeelding ]
![]()
Ken je Berghain in Berlijn?quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet ineens aan een optreden van Robyn denken in Duitsland. Nog nooit zoveel sjans van mannen en vrouwen gehad.
Ken ik.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je Berghain in Berlijn?
Dat lijkt me wel wat voor jou
Vlieft op alledriequote:Op woensdag 3 maart 2021 23:18 schreef jerney het volgende:
Ja net iets ander liedje toch wel
Dagli dagli doggy ugly
quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zwaaiden wel erg lief op het eind.
Kijkt nog een keerquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:21 schreef jerney het volgende:
Maar die middelste is wel helemaal van mij
Mag jij die rechter hebbenquote:
Zigeunerhoofdjesquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze hebben alledrie echt een zigeunerhoofd
Sleazy to da bonequote:Op woensdag 3 maart 2021 23:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar Berghain, wat een verschrikking.
quote:
Dagli dagli doggy uglyquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had dat liedje niet moeten luisteren
quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap de keuze van Jerney wel maar ja die is al bezet dus
Een bekende van mij woont in Berlijn, met hem kom je op allerlei leuke plekken uit. Een keer weekend met mijn vrienden geweest en dat was echt ellende, zo ongeveer alleen maar op straat staan drinken totdat we erachter kwamen dat tegenover ons hostel onder een of andere spoorbrug ingang van een club was.quote:
Dus?quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap de keuze van Jerney wel maar ja die is al bezet dus
Lievelingsquote:
Ohhhhhh nu zit ik meteen weer op de bank bij Hoe-die-nie en Semmie met oud en nieuw:Dquote:
Maar goed dat er "high quality" bijstaat.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Alleen dan wel met deze clip, meesterwerkje qua dans![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ben en voel ik me echt nog te jong voor.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:40 schreef Maanvis het volgende:
Ik kom hier mee feesten. Tijd voor de cocktails!
Ik had wat vertraging
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:40 schreef Maanvis het volgende:
Ik kom hier mee feesten. Tijd voor de cocktails!
Ik had wat vertraging
[ afbeelding ]
Schattetaartjequote:
Van wie moet dat?quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:42 schreef shiitake het volgende:
Waarom nu feesten? Ik moet eigenlijk slapen.![]()
ferfailendquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:42 schreef shiitake het volgende:
Waarom nu feesten? Ik moet eigenlijk slapen.![]()
Proostquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:45 schreef jerney het volgende:
[..]* jerney zet rits sex on the beachjes voor Maanvis z’n neus
Ze stonden al even klaar
Nog een dansje dan...quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vraagt giftige paddenstoel ten dans
Ja kom dansenquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nog een dansje dan... [ afbeelding ]
Moet nog steeds lachen om die kerel achter het keyboard. Misschien zit ik ook wel zo achter mijn keyboard.quote:
Speel jij ook keyboard?quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet nog steeds lachen om die kerel achter het keyboard. Misschien zit ik ook wel zo achter mijn keyboard.
Ja dan snap je het leven welquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet nog steeds lachen om die kerel achter het keyboard. Misschien zit ik ook wel zo achter mijn keyboard.
die gast is geniaal, ik ben een beetje verliefd op hemquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie niet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die gast is geniaal, ik ben een beetje verliefd op hem
quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ProostLief van u. Daarom zie ik u zo graag
Leuk!quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een synthesizer en er komt geluid uit. Doe je het daar voor?
Ik zit nog ergens in het begin van de learning curve. Vroeger wel muziek gemaakt, maar toetsen is even wennen.quote:
Dschinghis Khan-cover band.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ruik een Fok! bandje a la Pomplamoose
ik orgel en keyboardquote:
Ik speel nu zo'n 1,5 jaar denk ik. Ook nog beginnend.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit nog ergens in het begin van de learning curve. Vroeger wel muziek gemaakt, maar toetsen is even wennen.
Noteert wiebelenquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:59 schreef jerney het volgende:
Ik kan alleen valsig zingen en wat wiebelen
Piano spelen is uit mijn hoofd gevallen
We kunnen bijna kraftwerk beginnenquote:
Ook lekker.. wiebelenquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:59 schreef jerney het volgende:
Ik kan alleen valsig zingen en wat wiebelen
Piano spelen is uit mijn hoofd gevallen
quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:02 schreef Maanvis het volgende:
@:m1st1g hier komen je mag wel wat cocktails van mij hebben
als dit voorbij ga ik dansenquote:
@m1st1gquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:02 schreef Maanvis het volgende:
@:m1st1g hier komen je mag wel wat cocktails van mij hebben
Neem je kleinkids ook meequote:Op donderdag 4 maart 2021 00:06 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
als dit voorbij ga ik dansen
wij gaan dansen
quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:11 schreef shiitake het volgende:
Hopelijk binnenkort weer een feestje met cocktails en muziek.![]()
Ik ga![]()
Die komt hier iedere dag wel een keer voorbij.quote:
Noem je me nu een drankorgel?quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel zuipen voordat de grote animator terug is
Die Franse steden ook altijdquote:Op donderdag 4 maart 2021 01:05 schreef jerney het volgende:
Nou dankjewel Orange om even mijn feestje te verzieken
oeh kinkyquote:
Ik kom straks wel ff tegen je aan kruipenquote:
Was toch al in de DTS scorequote:Op donderdag 4 maart 2021 01:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik kom straks wel ff tegen je aan kruipen
Geen ideequote:Op donderdag 4 maart 2021 01:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Was toch al in de DTS score
Of ben je me voorbij geschoten?
Ik zeg geen neequote:
We kunnen zwaaien naar elkaar steeds opnieuwquote:Op donderdag 4 maart 2021 01:13 schreef jerney het volgende:
[..]awww
![]()
Wat gezellig! Nu wil ik weer niet slapen
*Propt infuus in aderquote:Op donderdag 4 maart 2021 01:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trapt een fust single malt richting Stray
Jaaaa!!!quote:Op donderdag 4 maart 2021 01:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
We kunnen zwaaien naar elkaar steeds opnieuw![]()
Slaap lekker en ook voor mijn broertjequote:Op donderdag 4 maart 2021 01:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Jaaaa!!!Tot veel meer ben ik ook niet meer in staat nu
![]()
*hey pssssst, dat is Muziekquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 01:20 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Slaap lekker en ook voor mijn broertjeLekkere dingen
deed weer BOEMquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:07 schreef FranticDJ het volgende:
Goedemorgen deze prachtige morgen, in afwachting van werkgenot:
Zag het op RTL Nieuws netquote:
ja, het leek een perfecte landing in 1e instantiequote:Op donderdag 4 maart 2021 07:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zag het op RTL Nieuws net
maar pas enige tijd na 'succesvolle' landing. Gebeurde na afloop van de stream va SpaceX iig
Daarom zijn het ook prototypes.. Dan ken je dit soort dingen verwachtenquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, het leek een perfecte landing in 1e instantie
Gelukkig waren het allemaal testraketten zonder passagiers
lekker smijten met Elon z'n miljoentjesquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daarom zijn het ook prototypes.. Dan ken je dit soort dingen verwachten
Klinkt als de software die wij af en toe maken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daarom zijn het ook prototypes.. Dan ken je dit soort dingen verwachten
Haha Los kijkt SBS6quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Jezus 10 jarige aanstelnicht op SBS6.
ahja dat ventje met z'n glitterhakken oid, zag ik gisteren ook ergensquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Jezus 10 jarige aanstelnicht op SBS6.
Mag ik ook? I’m running lowquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hallloooooooooooo.
Ik wacht op buda's spek
vroeg, maar da's de doordeweekse standaard.quote:
Kwart over vijf eruit moeten is onmenselijkquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroeg, maar da's de doordeweekse standaard.
Wekker 6:00-6:30
En als ik ooit weer eens naar kantoor kan/mag dan wordt het wekker kwart over 5 ofzo
quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoor![]()
misschien staat die nu in de keuken
oh jazeker, leuk werk hoorquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Kwart over vijf eruit moeten is onmenselijkIs het wel voor iets dat je graag doet tenminste?
Prima tijd voor de wekker. Dan ben ik rond 0700 op kantoor.quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Kwart over vijf eruit moeten is onmenselijkIs het wel voor iets dat je graag doet tenminste?
Haagsiequote:Op donderdag 4 maart 2021 07:49 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen zeer gewaardeerde vrienden en @:dud0r
Gelukkig!!quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oh jazeker, leuk werk hoor
en normaal zou ik werken in Almere, dus 80km verderop, dus beetje rekening houden met drukte op de weg op de terugweg
yep, op tijd er uit, rustig ontbijten, en de auto inquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima tijd voor de wekker. Dan ben ik rond 0700 op kantoor.
Goedemorgen vetbolquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:49 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen zeer gewaardeerde vrienden en @:dud0r
op de heenweg zelden last van files, de terugweg is another biscuitquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:50 schreef jerney het volgende:
[..]
Gelukkig!!
Oh jeetje ja, da’s wel een flinke rit in de spits
Verwacht je ooit weer terug tegaan naar fulltime op kantoor?quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oh jazeker, leuk werk hoor
en normaal zou ik werken in Almere, dus 80km verderop, dus beetje rekening houden met drukte op de weg op de terugweg
Mag hopen van niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Verwacht je ooit weer terug tegaan naar fulltime op kantoor?
volgens mij is het al opquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:50 schreef jerney het volgende:
[..]
Gelukkig!!
Oh jeetje ja, da’s wel een flinke rit in de spits
ik hoop het nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Verwacht je ooit weer terug tegaan naar fulltime op kantoor?
Bij ons wordt de nieuwe standaard 2 op kantoor, 3 thuis. Zelf zou ik 4 thuis, 1 op kantoor ideaal vinden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoop het niet
2 dagen in de week thuis, 3 op de zaak zou ik een ideale mix vinden
ik heb het in 2020 een tijdje standaard gedaan, 1 dag in de week kantoor.quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons wordt de nieuwe standaard 2 op kantoor, 3 thuis. Zelf zou ik 4 thuis, 1 op kantoor ideaal vinden.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, ik heb @:kwiwi al twee dagen niet gespot hier
misschien druk met wwerkquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had vroeger een setje viltstiften in de keuken liggen om poppetjes op gekookte eieren te tekenen, schreef er altijd domme dingen op ook maar eentje die was goed gelukt vond ik zelf dus had ik maar een nieuw eitje gekookt.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima tijd voor de wekker. Dan ben ik rond 0700 op kantoor.
Heenweg vlot is toch al iets, anders moest je om 4 uur je nest uit.quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op de heenweg zelden last van files, de terugweg is another biscuit
Ja, dat zeggen een hoop van mijn collega’s ook, maar ik zit liever in mijn introverte thuisbubbelquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het in 2020 een tijdje standaard gedaan, 1 dag in de week kantoor.
Vond het toch echt te weinig om de feeling optimaal te houden.
Dus 3 thuis, of beter nog 2 thuis en 3 kantoor voor mij
Zoals het er nu uitziet wordt het bij ons alleen maar kantoor komen als het nodig is voor afspraken etc en anders werk je thuisquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons wordt de nieuwe standaard 2 op kantoor, 3 thuis. Zelf zou ik 4 thuis, 1 op kantoor ideaal vinden.
Om 1500 weer richting huis.quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:59 schreef jerney het volgende:
Dag Haagsie!
[..]Ja, voordeel is dan wel dat je weer lekker vroeg pleite kan ook.
[..]
Heenweg vlot is toch al iets, anders moest je om 4 uur je nest uit.
Heerlijkquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet wordt het bij ons alleen maar kantoor komen als het nodig is voor afspraken etc en anders werk je thuis
ik word langzaam debiel met de huidige werkwijzequote:Op donderdag 4 maart 2021 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen een hoop van mijn collega’s ook, maar ik zit liever in mijn introverte thuisbubbel
quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:
Hmm, die heb ik gemist.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:00 schreef Koen66 het volgende:
gisteren 1 kwiwi post volgens de stats
1 142 jerney
2 134 IJsdraakje
3 131 UitStraling
4 112 bitterbal
5 91 LTVDK
6 80 Citizen.Erased
7 76 gianni61
8 53 Koen66
9 44 CherryLips
10 42 Lospedrosa
10 42 Ygritte
34 1 kwiwi
34 1 Muskusboktor57
34 1 DerRabbit
34 1 SignificanteAnder
Een keer knipperen en het is alweer voorbijquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog de lengte van een weekend voordat het weekend is
quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:01 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
De bff werd haar zat en heeft haar van de berg geduwd
Plakjes volgens de verpakking. Maar reepjes keur ik goedquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:02 schreef jerney het volgende:
[..]!!!!!!
Ik deel mijn twee flutreepjes wel met jou dan
is dat een reepje?Een reepje bacon
Sounds weird af
76 kan ik mee levenquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:00 schreef Koen66 het volgende:
gisteren 1 kwiwi post volgens de stats
1 142 jerney
2 134 IJsdraakje
3 131 UitStraling
4 112 bitterbal
5 91 LTVDK
6 80 Citizen.Erased
7 76 gianni61
8 53 Koen66
9 44 CherryLips
10 42 Lospedrosa
10 42 Ygritte
34 1 kwiwi
34 1 Muskusboktor57
34 1 DerRabbit
34 1 SignificanteAnder
Keertje mensen live zien is ook wel fijn jaquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik word langzaam debiel met de huidige werkwijze
Als ik kwiwi was had ik dat al lang andersom gedaan, optiefen zwaankleefaan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:01 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
De bff werd haar zat en heeft haar van de berg geduwd
Gek dat dat met weekenden wel zo werkt, maar met werkdagen niet echt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een keer knipperen en het is alweer voorbij
Op jouw leeftijd is dat eerder alzheimerquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik word langzaam debiel met de huidige werkwijze
quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen een hoop van mijn collega’s ook, maar ik zit liever in mijn introverte thuisbubbel
Dat je je vrouw door de wc spoelt, een kop koffie passievol kust en vervolgens naakt op je handen naar het werk gaat terwijl je denkt dat het regent maar dat is geen regen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd is dat eerder alzheimer
Oldbies zijn nu eenmaal notoire spammerdsquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:03 schreef Koen66 het volgende:
@:jerney is al sinds binnenkomst de lijstaanvoerder hier
haha, oudjequote:Op donderdag 4 maart 2021 08:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Oldbies zijn nu eenmaal notoire spammerds
Oh ja zoals plakje worst idd, had even een mentale blue screenquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Plakjes volgens de verpakking. Maar reepjes keur ik goed
quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je je vrouw door de wc spoelt, een kop koffie passievol kust en vervolgens naakt op je handen naar het werk gaat terwijl je denkt dat het regent maar dat is geen regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |