Ok Phoenyxkneusquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:21 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ik weet de TR knop best wel te vinden, ik tolereer dit, dat is hun geluk
Ik wil ook wel eens watquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:24 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Jajajaja het is semi-grappig maar niet supergrappig, ik wil dat je dat weet
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:21 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja want jouw wil in de TR is wet op FOK! natuurlijkquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:21 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Voor iemand die zolang inactief is weet je wel plotseling veel te posten niet waarquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:27 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ja want jouw wil in de TR is wet op FOK! natuurlijk
Ik heb betere dingen te doen dan elke dag 10x janken over infantiele zaken op een forum terwijl je je voordoet als een vrouw, maar jij valt mij zo op dat je mij uit mijn lurkmodus haaltquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:28 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Voor iemand die zolang inactief is weet je wel plotseling veel te posten niet waar
Nou ja als dat waarheid is dan is het negatief voor mij. Maar het is wat waarschijnlijker dat jij gewoon toen meerdere accounts hebt aangemaakt en deze nu gebruikt en daarover liegt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:31 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ik heb betere dingen te doen dan elke dag 10x janken over infantiele zaken op een forum terwijl je je voordoet als een vrouw, maar jij valt mij zo op dat je mij uit mijn lurkmodus haalt
Prachtig schepsel ben je.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:21 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Jij bent minstens zo'n teringkneus als braddie.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:32 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja als dat waarheid is dan is het negatief voor mij. Maar het is wat waarschijnlijker dat jij gewoon toen meerdere accounts hebt aangemaakt en deze nu gebruikt en daarover liegt.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:43 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Jij bent minstens zo'n teringkneus als braddie.
Klopt, dit account had ik speciaal in 2012 geregistreerd om in maart 2021 phoenyx te pesten. Lurkers heb je natuurlijk niet op fok.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:32 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja als dat waarheid is dan is het negatief voor mij. Maar het is wat waarschijnlijker dat jij gewoon toen meerdere accounts hebt aangemaakt en deze nu gebruikt en daarover liegt.
Je kan niet ontkennen dat de TR een bepaalde aandacht vestigt die er anders niet of nauwelijks geweest zou zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:27 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ja want jouw wil in de TR is wet op FOK! natuurlijk
Actie gaat voor de reactie.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:14 schreef phoenyx het volgende:
Deze TT gaat ook wel een beetje ver of niet? Ga geen TR maken ofzo maar dit is wel een beetje onnodig
Diepe shit maatquote:
Fijn dat hij er niet mee om kon gaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:38 schreef SignificanteAnder het volgende:
Ik vrees dat ons aller o.us kritisch is geweest ten aanzien van het (nietban)beleid omtrent hij wiens drankgebruik niet genoemd mag worden. @:Verbruikersnaam
Hij wel, maar de streepzetters niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat hij er niet mee om kon gaan.
Dat zie ik anders.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:41 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Hij wel, maar de streepzetters niet.
Komt er gelijk ook weer uitstromen zeker, multitasken jwzquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Tweede kop drink ik altijd op de plee ja
Ja ik schijt dan echt alles onder.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:53 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Komt er gelijk ook weer uitstromen zeker, multitasken jwz
Zit het dan ook op de muur?quote:
Ja echt alles.quote:
Heb je zoutzuur in je ogen gekregen?quote:
Jij hebt altijd wel iets volgens mij.quote:
Alles is mijn schuld dus dat is lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:16 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Klopt. En het is allemaal jullie schuld, ook nog eens.
Jij bent wel de ergste van allemaal inderdaad.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:17 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Alles is mijn schuld dus dat is lekker makkelijk.
Je went eraan.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Jij bent wel de ergste van allemaal inderdaad.
Ik ga even schijten, zo terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |