Locatie: Singaporequote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
Is dit nou dit gast uit Singapore?
https://www.youtube.com/c/JeremySee/
Maak er maar stalkclub van (lol)quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja Modus is van de Braddie fanclub, ik niet
Nu hebben mijn oren aids, bedanktquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kon helaas niet goed schilderen
Verbaast mij niet dat hij Hitler z'n werk eenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:11 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bob Ross avant la lettre
De man die jij adoreert in je ui heeft 2 keer zo veel mensen over de kling gejaagdquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Verbaast mij niet dat hij Hitler z'n werk eengeeft
Super lelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De man die jij adoreert in je ui heeft 2 keer zo veel mensen over de kling gejaagd![]()
Nog wat werk van de miskende meester:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeetje, ik lees dit en ineens heb ik een miljard op mijn bankrekening, het is echt de mentaliteit.quote:Op zondag 7 maart 2021 09:39 schreef Dimachaerus het volgende:
My dude, there are literally so many things to do in life. You can learn to master so many different exciting things since you have the money to do it now. Invest your money and when the pandemic is over travel. Travel. Someday you will have stories to tell. Bored is like being broke, it’s a mentality. Go master life my friend. Be water my friend.
Ja nou reizen vind ik 1 van de mooiste dingen in het leven, maar het kost veel geld. Een manier is voor een multinational gaan werken. Nadeel is wel dat allerlei KUTlanden er ook bijhoren. Ik spreek uit ervaring.quote:Op zondag 7 maart 2021 09:39 schreef Dimachaerus het volgende:
My dude, there are literally so many things to do in life. You can learn to master so many different exciting things since you have the money to do it now. Invest your money and when the pandemic is over travel. Travel. Someday you will have stories to tell. Bored is like being broke, it’s a mentality. Go master life my friend. Be water my friend.
Geefquote:Op zondag 7 maart 2021 10:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jeetje, ik lees dit en ineens heb ik een miljard op mijn bankrekening, het is echt de mentaliteit.
Helaas maar je moet wat zonder casioquote:Op zondag 7 maart 2021 10:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het is al opgegaan aan skins in het kinderspel fortnite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |