Dat zei Cachie naderhand ookquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoorde dat je slecht bent met de juiste knoppen vinden dus succes.
Die zie ik eerder klagen over het teleurstellende bedrag op zijn bankrekening.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan @Fok-it
Ken ik niet, even gechecked:quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent hier de Sheldon Cooper kreeg ik bevestigend van Prof te horen deze week
quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:58 schreef SignificanteAnder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan @:Fok-it![]()
Volgens mij heeft hij nooit het woord incel gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan @:Fok-it
Verder flink accuraat welComplimenten.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Deze kaart kun je 2 keer op een dag volledig afvinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan @:Fok-it
Hij noemde je ook een viespeuk. Wil je je woorden terugnemen?quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:01 schreef Makrelis het volgende:
Komt in de buurt trouwens. Prof kent me wel aardig.
Is nog geen vast onderdeel zijn repertoire inderdaad, maar:quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nooit het woord incel gebruikt.
Verder flink accuraat welComplimenten.
Oh daar heb ik zelfs nog gepost. Ja je haalt ze ook allemaal door elkaar he.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:02 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Is nog geen vast onderdeel zijn repertoire inderdaad, maar:
ONZ / Incel zijn en tips
Wat je nu zegt geloof ik niet dat hij dat gezegd heeft. Niet tegen me liegen lulhannesquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij noemde je ook een viespeuk. Wil je je woorden terugnemen?
Geen zin om terug te zoeken dus het blijft je bespaardquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:03 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wat je nu zegt geloof ik niet dat hij dat gezegd heeft. Niet tegen me liegen lulhannes
Mooi, ben net in de stemming om me even te gaan ontspannen. Neem toch liever Fok-it te grazen.quote:
Sorry ik ben geen bottomquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:06 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Mooi, ben net in de stemming om me even te gaan ontspannen. Neem toch liever Fok-it te grazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan @:Fok-it![]()
Zo'n bingokaart is ook wel eens over mij gemaakt
-XOXO-
Van mij nooit. Ben ook niet in zo'n kaartje te vattenquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Zo'n bingokaart is ook wel eens over mij gemaakt
Met Bingo kun je inderdaad het beste gewoon open kaart spelen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van mij nooit. Ben ook niet in zo'n kaartje te vatten
Deze tt gaat echt alle perken te buiten iddquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:14 schreef phoenyx het volgende:
Deze TT gaat ook wel een beetje ver of niet? Ga geen TR maken ofzo maar dit is wel een beetje onnodig
Wel goed van je dat je het bij dit standje laat. Erg nobel van je.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:14 schreef phoenyx het volgende:
Deze TT gaat ook wel een beetje ver of niet? Ga geen TR maken ofzo maar dit is wel een beetje onnodig
Welke deadlines?quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:11 schreef Fcu030 het volgende:
Leuk dat je het vraagt! Ja best aardig. Voorlopig lijk ik alle deadlines te gaan halen die ik voor mezelf heb gesteld.
Hoe gaat het met jou?
Nou ja dat ook weer niet maar ja, het is niet nodig, voor zover je een negatief naamtopic kan hebben is dit toch wel gewoon het maximumquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Deze tt gaat echt alle perken te buiten idd
Ja ik wil mensen hun pleziertje ook niet afpakken maar jaquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:16 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Wel goed van je dat je het bij dit standje laat. Erg nobel van je.
Nou wat een dramatiquequote:Op donderdag 4 maart 2021 21:14 schreef phoenyx het volgende:
Ik ook niet, vandaar dat ik alle deadlines lijk te gaan halen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welke deadlines?
Met mij goed. Nog steeds GRTD
Vind troost in het gegeven dat men er in elk geval nog plezier in heeft. Mocht dat veranderen adviseer ik je om in te grijpen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:17 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja ik wil mensen hun pleziertje ook niet afpakken maar ja
Nou ik weet de TR knop best wel te vinden, ik tolereer dit, dat is hun gelukquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:20 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Vind troost in het gegeven dat men er in elk geval nog plezier in heeft. Mocht dat veranderen adviseer ik je om in te grijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |