SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch zijn we er zo vreselijk goed inquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wij hebben ook echt onwijs weinig te klagen hier
Net zoals Nederlanders zich zo nuchter vinden en toch massaal in paniek raken als er een paar centimeter sneeuw valt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toch zijn we er zo vreselijk goed in
Gianni bedoel je.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toch zijn we er zo vreselijk goed in
We gaan hier in Nederland gewoon altijd uit van het best mogelijke scenario, op zich een goede insteek, maar als het dan een keertje tegenvalt dan is gelijk het hek van de damquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net zoals Nederlanders zich zo nuchter vinden en toch massaal in paniek raken als er een paar centimeter sneeuw valt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nlders zijn verre van nuchter.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net zoals Nederlanders zich zo nuchter vinden en toch massaal in paniek raken als er een paar centimeter sneeuw valt.
Sowieso, waar je ook heengaat ter wereld op vakantie, je komt altijd wel Nederlanders tegenquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nlders zijn verre van nuchter.
Soms sta je in een heel rustig bergdorpje op 1200km van thuis en dan hoor je ze op 200 meter al tetteren: Hollanders.
Uiteraard eigen aardappels mee en rugzak met bammetjes met NL kaas. Want die zwitserse zooi motten we niet....quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Soms sta je in een heel rustig bergdorpje op 1200km van thuis en dan hoor je ze op 200 meter al tetteren: Hollanders.
Verschrikkelijk vind ik dat.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso, waar je ook heengaat ter wereld op vakantie, je komt altijd wel Nederlanders tegen![]()
Midden in de focking desert waar geen kip was... ja hoor.....quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso, waar je ook heengaat ter wereld op vakantie, je komt altijd wel Nederlanders tegen![]()
Had ik de laatste keer in de VS midden in een National Parkquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Midden in de focking desert waar geen kip was... ja hoor.....
Dat we hopelijk stoppen met die domme 3 wangzoeken en handjes schuddenquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Denken jullie dat deze lockdown ook wat goeds brengt voor Nederlanders?
Ik zie deze voordelen (hoop ik)
- stoppen met grote verjaardagen binnen (kring)
- wennen aan vroeger ritme.
- dus feestjes beginnen eerder en eindigen eerder
- meer gemutlichkeit
- minder stress
- meer thuiswerk
- rustigere wegen
- minder burnouts (en wheelies)
Meer?
Ik kom altijd mensen uit ons kleine dorp tegen. Overal.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik de laatste keer in de VS midden in een National Parkwas alleen geen toerist dit keer maar een Nederlandse vrouw die met een Amerikaan was getrouwd
Het ergste zijn nog die halve enclaves,in bijvoorbeeld Spanje, vol met tokkievolk. En dan zeiken over hoe buitenlanders hier moeten integreren en de Nederlandse taal moeten spreken.🤔quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Buda is weer een budalicious budadonis
Heb je jezelf overal geschoren?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Buda is weer een budalicious budadonis
Daar kom ik dan dus bij voorkeur niet. Alles met all in en resort bij voorkeur nietquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het ergste zijn nog die halve enclaves,in bijvoorbeeld Spanje, vol met tokkievolk. En dan zeiken over hoe buitenlanders hier moeten integreren en de Nederlandse taal moeten spreken.🤔
Mooiste die ik ooit tegen ben gekomen was een neef van mijn vader. Was nog in de tijd dat ik met mijn ouders op vakantie ging, liepen we ergens in een klein Spaans dorpje en hoorde mijn vader opeens zijn naam. Bleek het een achterneef te zijn van hem die die al 20+ jaar of langer niet had gezien (ik had die sowieso nog nooit gezien). Leek echt sprekend op mijn vader alleen dan in een Indo versiequote:Op woensdag 3 maart 2021 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik kom altijd mensen uit ons kleine dorp tegen. Overal.
Met die fiets over een coll, kom al uren geen mens tegen. Stop bij een berghut “eeeeey Los waj dr ok wah”?
Zag een tijdje terug iets voorbij komen over een enclave met allemaal Nederlanders in Hongarije die heel blij waren met het strenge immigratiebeleid daar.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het ergste zijn nog die halve enclaves,in bijvoorbeeld Spanje, vol met tokkievolk. En dan zeiken over hoe buitenlanders hier moeten integreren en de Nederlandse taal moeten spreken.🤔
Ik ben haske nuchter, maar ook net bambi op het ijs.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ooit 1 keer in een all-inclusive gezeten, was voor die ene keer wel leuk en had het geloof ik ook wel nodig toen, maar zou het nooit meer doen nu denk ikquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar kom ik dan dus bij voorkeur niet. Alles met all in en resort bij voorkeur niet
Dat zijn Hollanders, dat is wat andersquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lol 😁 echt waar joh? Hahaha, echt te erg voor woorden. 😅quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:39 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Zag een tijdje terug iets voorbij komen over een enclave met allemaal Nederlanders in Hongarije die heel blij waren met het strenge immigratiebeleid daar.![]()
En ze vonden van zichzelf dat ze daar wel heel goed integreerden, maar dat betwijfel ik.
Oi.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zijn Hollanders, dat is wat anders
Berlusconi nog gezien daar? 😉quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Denk wel de vreemdste plek waar ik ooit beland ben was (besefte ik me later pas) een bongabonga feestje in Italië.
Waren met de motor onderweg in Italië en gingen overnachten op de bonnefooi ergens bij Milaan en Bergamo.
In de omgeving was weinig maar er was een gesloten buitenfeest met zwembad en van die gorilla’s voor de ingang. Dus wij beste Italiaanse schoenen en kloffie aan en met een prego en biljetje naar binnen heen.
Dat was bizar, over stonden Lamborghini’s oude mannen in pak en heel veel meiden in alleen een string bikini.
Lekkere cocktails gedronken wel.
Meer van dit soort verhalen svpquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Denk wel de vreemdste plek waar ik ooit beland ben was (besefte ik me later pas) een bongabonga feestje in Italië.
Waren met de motor onderweg in Italië en gingen overnachten op de bonnefooi ergens bij Milaan en Bergamo.
In de omgeving was weinig maar er was een gesloten buitenfeest met zwembad en van die gorilla’s voor de ingang. Dus wij beste Italiaanse schoenen en kloffie aan en met een prego en biljetje naar binnen heen.
Dat was bizar, over stonden Lamborghini’s oude mannen in pak en heel veel meiden in alleen een string bikini.
Jij gaat op vakantie met US????quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Als bikinidanseres?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben eigenlijk meer teleurgesteld dat jullie mij niet uitnodigen voor zulke feestjes![]()
Vind jou wel het type dat in de ochtend door het personeel naar buiten geveegd moet worden terwijl je nog zielsgelukkig aan het dansen bent met twee flessen in je handen in je eentjequote:Op woensdag 3 maart 2021 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben eigenlijk meer teleurgesteld dat jullie mij niet uitnodigen voor zulke feestjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |