Zekerquote:
gokje Schmidt?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
Welke grote Duitse politicus was Kaiserslautern fan ?
Helmut Kohl?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
Welke grote Duitse politicus was Kaiserslautern fan ?
Volgens mij was het tegen Nantes, maar geen flauw idee wat het werd.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:33 schreef Obiekulu het volgende:
Op 11 september 2001 moest PSV 's avonds gewoon aantreden in de Champions League. Welke club was de tegenstander en wat was de uitslag van de wedstrijd?
4 - 1quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:42 schreef Obiekulu het volgende:
Nantes is juist.
Laten we zeggen dat PSV wat meer van slag was dan de Franse gastheren.
Kezman(n)quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:01 schreef -XOR- het volgende:
Welke PSV-speler zei toen dat hij ook niet precies wist waarom Bin Laden die aanslag had laten plegen, maar dat hij daar, de Yanks kennende, vast een legitieme reden voor had?
Hennink Jensen ?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:51 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
van welk sportmerk is dit logo? Als je ook nog de speler weet is dat een bonuspunt
Twee vragen helaas.quote:
Cor du Buy?quote:Op woensdag 10 maart 2021 00:25 schreef Tarado het volgende:
Het betreffende merk komt uit het tafeltennis
Helemaal juist.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Met deze hint denk ik Ruud Krol?
Frank de Boer op de camping.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:57 schreef tong80 het volgende:
Welke ex-Ajacied-en international was kampioen tafeltennis?
Nou ben ik me toch aan het afvragen wat voor kampioen tafeltennis hij dan geweest is?quote:
In Noord-Holland/Amsterdam.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ben ik me toch aan het afvragen wat voor kampioen tafeltennis hij dan geweest is?
Sorryquote:
Rummenigge?quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:14 schreef tong80 het volgende:
Welke Duitser scoorde in twee WK-finales?
Muller of Breitner in 66 en 74?quote:
Correct.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Breitner zou zo maar kunnen 74 en 82 meen ik
Vast geen Neeskens.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:03 schreef -XOR- het volgende:
Wie was de eerste doelpuntenmaker in een WK-finale die ook ooit in de Eredivisie te bewonderen was?
Zou dat "gewoon" Neeskens zijn geweest?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:03 schreef -XOR- het volgende:
Wie was de eerste doelpuntenmaker in een WK-finale die ook ooit in de Eredivisie te bewonderen was?
Nordhal ?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:03 schreef -XOR- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |