quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Nee ik doel echt op de hetero’s die het graag eens willen proberenquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Werken best wel gays maar veel komen er niet openlijk voor uit omdat het toch een hetero/macho cultuurtje is.
Makkelijk puntjes scoren.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Backstreet boys als guilty pleasure bedacht ie dus ter plekke.
Ik gok dat zij wel een goeie sexdrive heeft.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
deze is niet supermooi maar heeft wel iets
quote:
Oh ja, die zijn er ongetwijfeld ook.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Nee ik doel echt op de hetero’s die het graag eens willen proberen![]()
OneDirectionquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:59 schreef NoCigar het volgende:
Ze houdt van sarcasme maar o wee als je haar oppervlakkige gezweef belachelijk gaat maken
downward facing dogquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gok dat zij wel een goeie sexdrive heeft.
Weten we zeker dat het Akwasi niet is?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:00 schreef KennyPowers het volgende:
moet hij geen stadiums bouwen in qatar?
sorry
quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:00 schreef KennyPowers het volgende:
moet hij geen stadions bouwen in qatar?
sorry
India =/= Indoquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als Roderick met de trein langs de Punt komt slaat hij altijd een kruisje
Oh ik verstond indo.quote:
Zat die blacked worden hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind dat etnisch profileren wel heel jammer
Dan ben je sowieso af vind ik.quote:
Niet af durven gaanquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
Wat veel laffe mannen zeggen dat zeg, 'dames gaan voor'
Zullen de vonken wel vanaf springen in de slaapkaHUUUUUUUUUUUUUURGHquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:05 schreef okselzweet het volgende:
Wat een enthousiasme bij deze 2 zeg pfoe.
Of je wordt begraven in de tuin...quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:06 schreef 3rr0r het volgende:
wow, maar wel iets beter, hier gooien ze je in de ondergrondse afvalcontainer
Dat krijg je als je niet wilt betalen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
Wat veel laffe mannen zeggen dat zeg, 'dames gaan voor'
Ik vind haar op zich wel lekker, maar ook weer niet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:08 schreef tja77 het volgende:
Ze heeft haar haarbandje om d’r pols.
Straks haren in paardenstaart en deepthroaten denk ik.
Ja precies dat dus.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:09 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik vind haar op zich wel lekker, maar ook weer niet.
Wat is jou mening?
Het is nooit goedquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Stempeltje? Mwah. Sommige mensen zijn oprecht positief geïnteresseerd of vinden die buitenlandse roots leuk.
Klopt.quote:
Nouja homos met homos is logisch maar ik vind hetjammer dat ze vaak mensen met een kleurtje matchen en zulke dingenquote:
Als je met kreukels een depressie bedoeldquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Karoooona kreukels. Jullie ook last van?
Dat zal ook opgegeven voorkeur zijn misschien?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouja homos met homos is logisch maar ik vind hetjammer dat ze vaak mensen met een kleurtje matchen en zulke dingen
"hey alles goed?"quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Wat heb je nu aan'
'Een joggingsbroek'
'Oeh....'
quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
"hey alles goed?"
"ja hoor met jou dan?"
"ja met mij ook"
...
3 kwartier later
...
"hey ik ga eten spreek je later"
Of was dat alleen vroeger zo op MSN.
ik vroeg altijd aan het leuke vrouwelijke stuudje wat het huiswerk was (wist ik zelf wel hihi)quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
"hey alles goed?"
"ja hoor met jou dan?"
"ja met mij ook"
...
3 kwartier later
...
Niet bij mijquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
"hey alles goed?"
"ja hoor met jou dan?"
"ja met mij ook"
...
3 kwartier later
...
Denk het nietquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat zal ook opgegeven voorkeur zijn misschien?
Heeejjjj heb je msn?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
MSN. Online gaan kijken of de ander ook online was. Wat een tijden.
Toch wel het grote voordeel van de carona dat die proletenzooi niet doorgingquote:
Kibbeling is wel godenvoer hoorquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:40 schreef 3rr0r het volgende:
Kibbeling als je een visspeciaalzaak hebt
Inderdaad, een hoop van die onzin gaat niet doorquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel het grote voordeel van de carona dat die proletenzooi niet doorging
Is wel lekkerquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:43 schreef Caland het volgende:
Kibbeling is voor mensen die geen vis lusten
Uhhhh nee, kibbeling is vis.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:43 schreef Caland het volgende:
Klopt. Dat lust iedereen dan weer.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:43 schreef Caland het volgende:
Wie is Rutte?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Ik zat zo gebiologeerd naar Rutte te kijken dat ik dit helemaal vergat.
wat was er dan?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Saaie serie, maanden geleden mee gestoptquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Oldenzaaaaalquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Dat dialect van die vrouw met carnaval.
Waar komt die vandaan?
Alsof het zo een groot ding is.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:43 schreef Caland het volgende:
Uit het niets
Hoe ben jij met je ouders?
Oke
Zit ook wat oost Europees accent tussen lijkt het wel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Dat dialect van die vrouw met carnaval.
Waar komt die vandaan?
nou, vind ik totaal nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hijs d’r in een leuk jurkje met wat hakken eronder en het is echt een plaatje.
Dat heeft ook niets met verse vis te makenquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:50 schreef tja77 het volgende:
Ik lust alleen geen zure haring en Surstrommimg.
Twee handjes erin naar buiten stekenquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Oker broek. Ik knap niet af op kleding maar liever dit toch niet.
T-shirt onder je overhemdquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Oker broek. Ik knap niet af op kleding maar liever dit toch niet.
brokebackquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bareback mountain, of hoe heette die film?
Nooit gezien. Trekt me niet zo.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bareback mountain, of hoe heette die film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |