quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Nee ik doel echt op de hetero’s die het graag eens willen proberenquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Werken best wel gays maar veel komen er niet openlijk voor uit omdat het toch een hetero/macho cultuurtje is.
Makkelijk puntjes scoren.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Backstreet boys als guilty pleasure bedacht ie dus ter plekke.
Ik gok dat zij wel een goeie sexdrive heeft.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
deze is niet supermooi maar heeft wel iets
quote:
Oh ja, die zijn er ongetwijfeld ook.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Nee ik doel echt op de hetero’s die het graag eens willen proberen![]()
OneDirectionquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:59 schreef NoCigar het volgende:
Ze houdt van sarcasme maar o wee als je haar oppervlakkige gezweef belachelijk gaat maken
downward facing dogquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gok dat zij wel een goeie sexdrive heeft.
Weten we zeker dat het Akwasi niet is?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:00 schreef KennyPowers het volgende:
moet hij geen stadiums bouwen in qatar?
sorry
quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:00 schreef KennyPowers het volgende:
moet hij geen stadions bouwen in qatar?
sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |