Vergeleken met vroeger wel ja.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:21 schreef skidzor het volgende:
Klacht: De kwaliteit van KLB-topics is sterk gedaald.
Dit is FB. Als je een klacht hebt open je maar lekker een topic!!!quote:Op maandag 29 maart 2021 22:21 schreef skidzor het volgende:
Klacht: De kwaliteit van KLB-topics is sterk gedaald.
Hoe is dit een FB zelden een mod die hier zijn gezicht laat zien.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:25 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dit is FB. Als je een klacht hebt open je maar lekker een topic!!!
Dit. Een FA die ook daadwerkelijk zijn DM's leest zou ook fijn zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Hoe is dit een FB zelden een mod die hier zijn gezicht laat zien.
Bringback Erasmus.
Het is toch al lang duidelijk dat er niet consequent wordt gemod. Beetje willekeurig slotjes zetten en kritiek verwijderen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:51 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dit. Een FA die ook daadwerkelijk zijn DM's leest zou ook fijn zijn.
DiT iS gEeN SlOwCHatquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Bringback Erasmus.
Vergeet de ban zonder uitleg niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het is toch al lang duidelijk dat er niet consequent wordt gemod. Beetje willekeurig slotjes zetten en kritiek verwijderen.
Lekker man
Als dit al crewbash isquote:
Die heeft het te druk met zelfverrijking.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Bringback Erasmus.
Waarom zou je jezelf niet verrijken als ditquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met zelfverrijking.
Kan je niks van op aan
aan de hand is? Dan zou ik ook liever mijn eigen leven beter maken dan een hopeloze zaak te blijven helpen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het is toch al lang duidelijk dat er niet consequent wordt gemod. Beetje willekeurig slotjes zetten en kritiek verwijderen.
Lekker man
Ik zou eerst kijken of ik een ruggengraat heb en bij een positief antwoord weigeren crew te worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:08 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf niet verrijken als dit
[..]
aan de hand is? Dan zou ik ook liever mijn eigen leven beter maken dan een hopeloze zaak te blijven helpen.
Omdat je blijkbaar niet over een youtuber mag praten die helemaal niet actief is op dit forum.quote:
Welke YouTuber?quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:23 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar niet over een youtuber mag praten die helemaal niet actief is op dit forum.
Echt een gezellige show altijd vooral zijn shows met zijn medesoortquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar ik volg wel graag het Het Marc Show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |