SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
als het morgen zo veel kouder wordt, twijfel ik om misschien toch vandaag nog te gaanquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu 4 en morgen 6 ofzo.
Oh well. Toch maar hardlopen zo.
KOM VECHTEN DANquote:
Het scheelt wel enorm dat er niet zoveel wind staat nu. Al is het wel wat deprimerend.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het morgen zo veel kouder wordt, twijfel ik om misschien toch vandaag nog te gaan
Ik begin er aan te wennen om met domme lampjes te lopen
Oke @Dr_Flashquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:58 schreef Karzai het volgende:
mijn boodschappen komen zo, is wel extreem lui als de supermarkt op 2 minuten lopen zit
maar minder kans om met coronalijers in contact te komen
reli gekkies, ik snap het niet waarom ze dat gelovenquote:
Ik was naar huis aan 't fietsen en daarna sporten.quote:
Waar zit het kantoor?quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmkay, dus dat sollicitatiegesprek morgen is niet via Teams maar op locatie. Blijkt nu. Okee.
Hier in de stad, kwartiertje fietsen.quote:
Naar buitenquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier in de stad, kwartiertje fietsen.
Door de regen![]()
Plus dat ik nou vanavond overhemden moet gaan strijken of zoGewoon, iets met comfort zone.
Daar kom ik al vaak genoegquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar buitenDe echte wereld in
Nog steeds beter dan Schichtig & Slaafsquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
blokker al week te laat met magnetron leveren. geven ze nu de optie of nalevering of geld terug., een nalevering kan zeker 2 weken duren
Kipburger, tomaat, komkommer, jalapeņo, gebakken ei, mayo en ketchup en augurken. Op een Italiaanse bolquote:
Doe gewoon boolclue dan heb je die binnen 24 uur.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
blokker al week te laat met magnetron leveren. geven ze nu de optie of nalevering of geld terug., een nalevering kan zeker 2 weken duren
Linkje naar de calculator?quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:05 schreef CherryLips het volgende:
w00h00 6 juni krijg ik de prik, volgens de calculator.
ja die geven geen geld terugquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan Schichtig & Slaafs
Welke calculator?quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:05 schreef CherryLips het volgende:
w00h00 6 juni krijg ik de prik, volgens de calculator.
mja vond ze te duur daarquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe gewoon boolclue dan heb je die binnen 24 uur.
Ja dat lijkt me wel handig om te checken of iemand steeds naar zijn schoenen kijkt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmkay, dus dat sollicitatiegesprek morgen is niet via Teams maar op locatie. Blijkt nu. Okee.
lekker. wat zat er allemaal bij?quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kipburger, tomaat, komkommer, jalapeņo, gebakken ei, mayo en ketchup en augurken. Op een Italiaanse bol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |