In hoeverre versta jij de edele kunst van het manipuleren van andere mensen door middel van jou uiterlijk, en zet je je vrouwelijke charmes in? Pas je je aan aan wat de maatschappij van je verlangt, om zo meer kans te maken op werk en relaties, of blijf je helemaal jezelf?
Kortom: doe je weleens aan acteerwerk (zowel gedrag als uiterlijk) om te krijgen wat je wilt?
Ik: Ja, maar alleen als het me erom gaat om maatschappelijk gezien verder te komen (lees: financieel gezien). Dan speel ik qua uiterlijk gewoon het spelletje mee (aangepast aan de situatie) en doe ik wat 'hoort', tot aan een bepaalde grens die ligt bij waar ik me echt niet meer lekker bij voel. Verder dan die grens ga ik niet. Op het soort baantjes waar dat bij nodig is solliciteer ik sowieso niet.
Zeg nou zelf, je zou als je verkoopsters zocht voor een trendy kledingwinkel ook niet die onopgemaakte griet in haar wijde skate-broek aannemen.
Bij relaties pas ik mezelf slechts zeer beperkt aan. Ik ben liever alleen dan dat ik mezelf helemaal moet veranderen om een eventuele vriend tevreden te stellen.
quote:Dan zal het ook wel een bepaald type vrouw zijn die dat doet heh...
Op zaterdag 25 januari 2003 16:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De meeste vrouwen duiken maar wat graag met de directeur in bed om hogerop te komen, daarom komen ze ook het liefst in strakke rokjes met laag uitgesneden decolleté op gesprek. En aangezien het werkt geef ik ze groot gelijk.... trouwens ,een bepaald type- mannen doen dat ook.
quote:Pffff, wat een onzin zeg. Iemand die zich zo 'opwerkt' valt binnen no-time door de mand.
Op zaterdag 25 januari 2003 16:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De meeste vrouwen duiken maar wat graag met de directeur in bed om hogerop te komen, daarom komen ze ook het liefst in strakke rokjes met laag uitgesneden decolleté op gesprek. En aangezien het werkt geef ik ze groot gelijk.... trouwens ,een bepaald type- mannen doen dat ook.
quote:Inderdaad, wat nou 'de meeste vrouwen'? Waar haal je die onzin vandaan. Tegenwoordig zijn vrouwen over het algemeen minstens net zo goed opgeleid als mannen, dus we hebben zulke onzin echt niet nodig hoor!
Op zaterdag 25 januari 2003 17:03 schreef MSXUser het volgende:[..]
Pffff, wat een onzin zeg. Iemand die zich zo 'opwerkt' valt binnen no-time door de mand.
quote:zeker niet, het is algemeen bekend dat mensen die er aantrekkelijk uitzien veel sneller carriere maken.. veel vrouwen combineren dat met strategische uitstapjes naar het bed van invloedrijke personen, of handige connecties... Je kan wel als rechtgeaarde opzij vrouw tegen beter weten in roepen dat het niet zo is, maar zo zijn de feiten.
Op zaterdag 25 januari 2003 17:06 schreef DaZilva het volgende:[..]
Inderdaad, wat nou 'de meeste vrouwen'? Waar haal je die onzin vandaan. Tegenwoordig zijn vrouwen over het algemeen minstens net zo goed opgeleid als mannen, dus we hebben zulke onzin echt niet nodig hoor!
quote:Als je er goed uitziet, heb je inderdaad meer kans op een betere functie, ondanks dat die andere misschien wel veel beter is in zijn/haar werk. Sorry hoor, maar als je werkelijk gelooft dat veel vrouwen rustig met de directeur ofzo het bed inuiken voor promotie, dan zou ik je toch echt aanraden om drank en drugs eens een paar jaar te laten staan, goed te ontnuchteren en vervolgens eens weer te gaan kijken met een heldere blik. Ik zeg niet dat het niet gebeurt, maar het is echt een uitzondering.
Op zaterdag 25 januari 2003 17:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
zeker niet, het is algemeen bekend dat mensen die er aantrekkelijk uitzien veel sneller carriere maken.. veel vrouwen combineren dat met strategische uitstapjes naar het bed van invloedrijke personen, of handige connecties... Je kan wel als rechtgeaarde opzij vrouw tegen beter weten in roepen dat het niet zo is, maar zo zijn de feiten.
quote:het is eerder een uitzondering dat het niet gebeurd. Niet alle vrouwen zijn in de gelegenheid natuurlijk, maar ze doen het bijna allemaal als de kans daar is.
Op zaterdag 25 januari 2003 17:16 schreef MSXUser het volgende:[..]
Als je er goed uitziet, heb je inderdaad meer kans op een betere functie, ondanks dat die andere misschien wel veel beter is in zijn/haar werk. Sorry hoor, maar als je werkelijk gelooft dat veel vrouwen rustig met de directeur ofzo het bed inuiken voor promotie, dan zou ik je toch echt aanraden om drank en drugs eens een paar jaar te laten staan, goed te ontnuchteren en vervolgens eens weer te gaan kijken met een heldere blik. Ik zeg niet dat het niet gebeurt, maar het is echt een uitzondering.
quote:Laat die feiten eens zien dan. Feiten kun je immers zo staven met bewijs.
Op zaterdag 25 januari 2003 17:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
zeker niet, het is algemeen bekend dat mensen die er aantrekkelijk uitzien veel sneller carriere maken.. veel vrouwen combineren dat met strategische uitstapjes naar het bed van invloedrijke personen, of handige connecties... Je kan wel als rechtgeaarde opzij vrouw tegen beter weten in roepen dat het niet zo is, maar zo zijn de feiten.
quote:Gisteren zag ik bijvoorbeeld nog dat blonde vrouwtje van sbs6 op tv... (ben de naam ff kwijt) die gaf gewoon toe dat ze met Fons van Westerloo had liggen krikken.
Op zaterdag 25 januari 2003 17:23 schreef X-Ray het volgende:[..]
Laat die feiten eens zien dan. Feiten kun je immers zo staven met bewijs.
die dus:
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 25-01-2003 17:29]
quote:Ik vraag me echt af wanneer je nu eindelijk eens een keer wakker wordt. Eigenlijk vraag ik me af waarom ik hier nog op reageer...
Op zaterdag 25 januari 2003 17:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het is eerder een uitzondering dat het niet gebeurd. Niet alle vrouwen zijn in de gelegenheid natuurlijk, maar ze doen het bijna allemaal als de kans daar is.
quote:En dan ben je topmanager en je baas gaat naar een ander bedrijf wat snel gebeurt als je baas bent van zo'n bedrijf dan kan je de rest van je leven weer verder als typemiep aangezien je geen genotsknots meer hebt om aan te zuigen.
zeker niet, het is algemeen bekend dat mensen die er aantrekkelijk uitzien veel sneller carriere maken..
Vrouwen worden eerder beoordeeld op hun werk, hooguit is een beetje meer inkijk handig op strategisch gekozen momenten
In een relatie wil ik best concessies doen, maar er moet ruimte blijven om mezelf te zijn. Dat heb ik wel gemerkt met m'n vorige relatie waarbij ik continu op m'n tenen moest lopen (figuurlijk dan).
quote:*proest*
dream on BHFH...
quote:BHFH kan bijna onmogelijk echt zijn.
Op zaterdag 25 januari 2003 17:46 schreef Kimmie het volgende:[..]
*proest*
dream on BHFH...
Of een kloon van een hele normale user, die zich elke keer dat iemand op BHFH-berichten reageert in zijn vuistje zit te lachen, of hij is afkomstig van een andere planeet.
(en nu weer on-topic)
quote:Ik wil echt bewijs zien
maar zo zijn de feiten.
Want dit vind ik een onzinverhaal, er zouden best vrouwen zijn die zo zijn, maar dat is denk ik echt een minderheid hoor
quote:Jij bent echt niet helemaal lekker he. 'algemeen bekend', 'zo zijn de feiten', 'veel vrouwen'. Kom alsjeblieft met literatuur, en daarmee bedoel ik geen panorama of playboy, maar wetenschappelijk onderzoek, betrouwbaar en valide graag. Ik kan ook wel gaan roepen dat alle mannen dom zijn en zeggen dat dat algemeen bekend is, dat slaat helemaal nergens op. Bovendien ben je wel erg kortzichtig als je mij rechtgeaarde opzij vrouw noemt, puur en alleen omdat ik je er op wijs dat je uit je nek lult. Wedden dat jij geen vriendin hebt? Anders praat je namelijk niet op deze manier over vrouwen. Denk dat hier een brok frustratie aan het licht komt. Beetje respect graag.
On topic, tot op bepaalde hoogte zie ik ook niet in waarom je geen gebruik zou mogen maken van je kwaliteiten, uiterlijk en innerlijk vallen daaronder.
quote:Vandaar dat ze nooit met jou naar bed gaan
Op zaterdag 25 januari 2003 17:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:veel vrouwen combineren dat met strategische uitstapjes naar het bed van invloedrijke personen, of handige connecties...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |