Wat begrijp jij niet aan 'monogame'?quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:17 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Denk je? Het aangaan van een relatie is een momentopname. De test rond dat moment ook.
Inderdaad best niet voor een relatie, kan ik je uit eigen bevinding aanraden. En sloots gotta sloot. Of hoe was dat spreekwoord weer van die schoenmaker en zijn leest?quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:14 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Inderdaad niets mis met sletjes. Voor mij niet geschikt als relatiemateriaal, maar leuk voor de uitstapjesEn ik respecteer ze; ze doen waar ze goed in zijn, waar ze zich lekker bij voelen en waar ze blij van worden.
Je doucht toch ook niet met je sokken aan.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:04 schreef babylon het volgende:
Daar zit dan geen sperma in, want condooms.
Ik weet niet alles, maar ik denk wel dat mijn aanname aannemelijker is dan de jouwe.quote:
Jij zegt zelf nog wel dat de mannen die door deze vrouwen "even gedaan" worden, in de kroeg met geen goed woord over die vrouwen kunnen spreken. Hierboven heb je nog twee van dat soort mannen, joe.joe (post 172) en Woodiewoodie (post 177).quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:29 schreef anoniemV het volgende:
[..]
doordat er op sociaal vlak een enorme druk op wordt gezet en je onmiddellijk als straathoer bestempeld wordt.
Misschien op Fok! ja, maar de wereld is groter dan Fok!.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:29 schreef anoniemV het volgende:
[..]
voor veel te veel vrouwen is dit wel zo
Daar twijfel ik toch hard aan hoor! Jij denkt binnen jouw beperkte kennissenkring. Ik heb het voordeel dat ik voor veel mensen een toenaderingspersoon ben, nadeel is dat je wel met veel anderen hun shit dealt. Praat jij wel eens met wat andere dames, met studentes, met jongere nichtjes, ... over de generaties heen hoor je wel wat anders van vrouwen dan jij beweert.quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:43 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik weet niet alles, maar ik denk wel dat mijn aanname aannemelijker is dan de jouwe.
Dus voor jou is het gewoon zo dat vrouwen die geregeld van ONSjes genieten geen relatie horen te hebben. Als jij persoonlijk haar verleden niet kan verwerken, moet jij dat niet, maar veralgemeen die onzin toch niet. Of stel het toch niet als een juiste logica. Ik weet dat die gedachte heerst maar zie het toch voor de onzin dat het is.quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:43 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Jij zegt zelf nog wel dat de mannen die door deze vrouwen "even gedaan" worden, in de kroeg met geen goed woord over die vrouwen kunnen spreken. Hierboven heb je nog twee van dat soort mannen, joe.joe (post 172) en Woodiewoodie (post 177).
Als die mannen deze vrouwen al niet meer serieus willen nemen (mooie woordgrap) in de zin van een relatie kandidaat, omdat die vrouwen hun en andere random mannen pakken, waarom zou je dat dan verwachten van mannen die niet elk gat neuken dat ze kunnen krijgen en er een ander moraal op nahouden?
Komaan man, jij kiest voor jezelf maar maak er geen regels van.quote:Op donderdag 3 juni 2021 12:34 schreef Woodiewoodie het volgende:
[..]
Inderdaad best niet voor een relatie, kan ik je uit eigen bevinding aanraden. En sloots gotta sloot. Of hoe was dat spreekwoord weer van die schoenmaker en zijn leest?
Right (!)quote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:55 schreef anoniemV het volgende:
Jij denkt binnen jouw beperkte kennissenkring.
Dat heb ik helemaal nergens gezegd, dat is wat jij ervan maakt.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:55 schreef anoniemV het volgende:
Dus voor jou is het gewoon zo dat vrouwen die geregeld van ONSjes genieten geen relatie horen te hebben.
Het gaat hier niet over mij of over jou persoonlijk. Jij begon deze discussie door te stellen dat mannen het maar moeten accepteren omdat bijna alle vrouwen zo zijn. Ik weerleg deze stelling omdat echt niet alle mannen en vrouwen zo zijn. Er zijn zat vrouwen op deze aardkloot die een losbandig bestaan van de man niet leuk vinden en dat zegt ons al dat niet klopt wat jij beweert, want het zou wel heel hypocriet zijn om met 2 maten te meten (al zijn die er ook, maar in de minderheid).quote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:55 schreef anoniemV het volgende:
Als jij persoonlijk haar verleden niet kan verwerken, moet jij dat niet, maar veralgemeen die onzin toch niet.
Ik stel het niet als een juiste logica, ik weerleg iets wat jij beweert. Wat mij betreft doet iedereen wat die wil doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:55 schreef anoniemV het volgende:
Of stel het toch niet als een juiste logica. Ik weet dat die gedachte heerst maar zie het toch voor de onzin dat het is.
Het is een regel voor hemzelf, moet jij de regels voor iedereen voorschrijven?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:58 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Komaan man, jij kiest voor jezelf maar maak er geen regels van.
Er is niks schijnheiligs aan het willen aangaan van een duurzame relatie, ook als men daarvoor veel kortstondige avontuurtjes heeft gehad. Zat mensen die uiteindelijk een wat diepere verbinding willen aangaan en een toekomst willen opbouwen met een partner. Ik zie niet in wat daar schijnheilig aan zou zijn, behalve als de persoon in kwestie het verleden van zijn vriend/vriendin afrekent op iets wat zij/hij zelf veelvullidg heeft gedaan in het verleden. En nee, ook iemand met een enorme voorgeschiedenis hoeft daarover niet in de details te treden bij een nieuwe partner. Uiteindelijk merk je wel na een poosje zonder uitleg hoe iemand in elkaar steekt op dat gebied.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:15 schreef Gruj0 het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen die zich een leven lang aan een man willen binden en een heilig boontje uit willen hangen terwijl ze alles behalve heilig waren (geen problemen mee, wel met dat schijnheilige). Een relatie gebaseerd op leugens is (vind ik) gedoemd om te mislukken.
Omgekeerd: wat begrijp je niet aan 'momentopname'? Ik kan prima een monogame relatie aangaan, ook met de intentie monogaam te blijven, maar dat zegt niets over wat er in de toekomst mogelijk gebeurt.quote:
Dan is het geen monogame relatie meer. Is dat nu echt heel lastig te begrijpen voor je?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:21 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Omgekeerd: wat begrijp je niet aan 'momentopname'? Ik kan prima een monogame relatie aangaan, ook met de intentie monogaam te blijven, maar dat zegt niets over wat er in de toekomst mogelijk gebeurt.
Daarom nogmaals: het aangaan van een monogame relatie is een momentopname; de relatie duurt langer dan dat moment. Als jij 10 jaar geleden een monogame relatie bent aangegaan en allebei hebt laten testen, is dat geen garantie voor een soa-vrij leven de rest van je leven - je partner kan tijdens die relatie 'gewoon' vreemdgaan, ondanks de (impliciete of expliciete) afspraak een monogame relatie 'aan te gaan'.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan is het geen monogame relatie meer. Is dat nu echt heel lastig te begrijpen voor je?
Wat een slap gelul. Dat heeft niets te maken met voldoende zijn. 100% zekerheid is een illusie.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:50 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Daarom nogmaals: het aangaan van een monogame relatie is een momentopname; de relatie duurt langer dan dat moment. Als jij 10 jaar geleden een monogame relatie bent aangegaan en allebei hebt laten testen, is dat geen garantie voor een soa-vrij leven de rest van je leven - je partner kan tijdens die relatie 'gewoon' vreemdgaan, ondanks de (impliciete of expliciete) afspraak een monogame relatie 'aan te gaan'.
Hypocriet is niet wat ik bedoelde met "schijnheilig".quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:02 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Er is niks schijnheiligs aan het willen aangaan van een duurzame relatie, ook als men daarvoor veel kortstondige avontuurtjes heeft gehad. Zat mensen die uiteindelijk een wat diepere verbinding willen aangaan en een toekomst willen opbouwen met een partner. Ik zie niet in wat daar schijnheilig aan zou zijn, behalve als de persoon in kwestie het verleden van zijn vriend/vriendin afrekent op iets wat zij/hij zelf veelvullidg heeft gedaan in het verleden. En nee, ook iemand met een enorme voorgeschiedenis hoeft daarover niet in de details te treden bij een nieuwe partner. Uiteindelijk merk je wel na een poosje zonder uitleg hoe iemand in elkaar steekt op dat gebied.
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een slap gelul. Dat heeft niets te maken met voldoende zijn. 100% zekerheid is een illusie.
Gedaan:quote:Daarnaast zou het goed zijn om eens te kijken waar ik op reageerde.
quote:Op maandag 31 mei 2021 13:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij het aangaan van een monogame relatie is 1x testen voldoende.
Zeker en vast. Ik beëindig deze discussie verder. Sterkte.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet hoe ik reageerde, maar waarop ik reageerde? Spreek jij wel Nederlands?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |