SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
het hele riedeltje begon met:quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:20 schreef gianni61 het volgende:
CL, kies jij even een lamp uit, ik kan niet kiezen
Ik wil dit proberenquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde wel, stop een m&m in mijn mond terwijl ik slaap en ik spuug hem uit, stop een olijf in mijn mond en ik begin te kauwen en zachtjes te neuriën
Dat had ik gemistquote:
Ik vertrouw jouquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik gemistHoezo moet je mijn advies, mijn huis is een bijeengeraapte zooi.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja nee, die lamp was gewoon spuuglelijk
En jij bent CL niet
Meteen kijken of z’n pootje ook gaat trappelen als ik z’n buikje kriebelquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals bij slapende honden, dat ze dan dromen dat ze iets eten.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals bij slapende honden, dat ze dan dromen dat ze iets eten.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:46 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Of dat ze blaffen in hun slaap. Dat deed onze hond van vroeger thuis. Zo'n ingehouden blafje.
wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit verstandig is.
Aw ja zo’n wrrrrummquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:46 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Of dat ze blaffen in hun slaap. Dat deed onze hond van vroeger thuis. Zo'n ingehouden blafje.
Ik heb geen vaste SC (meer) eigenlijk. Af en toe DTS maar dat spel zelf boeit me nietquote:
Neequote:Op woensdag 3 maart 2021 10:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste SC (meer) eigenlijk. Af en toe DTS maar dat spel zelf boeit me niet
Is dit een leuke SC?
En? Kan ik naar de Appie om een experimentendoosje in elkaar te steken?quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Checked zijn uitvaartverzekering
ligt er aan wie er wakker is.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste SC (meer) eigenlijk. Af en toe DTS maar dat spel zelf boeit me niet
Is dit een leuke SC?
Dit ja. Nu ben ik wakker, dus meh.quote:
Ja het meest interessante aan DTS is dat het zo goed als altijd actief isquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Is dit een leuke SC?
Meestal wel.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Is dit een leuke SC?
quote:
Als ik jouw pohi zo bekijk, vind jij dit een geweldige scquote:
Kijkt een beetje bangig maar okquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:50 schreef jerney het volgende:
[..]
En? Kan ik naar de Appie om een experimentendoosje in elkaar te steken?
Hoe kom jij eigenlijk zo snel aan een huisquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja het meest interessante aan DTS is dat het zo goed als altijd actief is
Ik vind van welEerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik slechts 3 dagen ervaringsdeskundige ben, maar heb me meteen geīnstalleerd.
Het valt wel op he?quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe kom jij eigenlijk zo snel aan een huis![]()
Wel handig dat je dat tegenwoordig gewoon op je telefoon in je broekzak mee kunt nemen, scheelt een hoop gedoe met al die beesten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoooooo. Weer een pico bello kort geknipt kopke. Op naar de sollicitatiegesprekken![]()
Tevens weer 4:02 langer zonlicht dan gisteren![]()
De Perzische Grootvizier Abdul Kassem Ismael, die in de 10e eeuw leefde, nam altijd overal zijn hele bibliotheek mee naartoe. De 117.000 boeken werden op 400 kamelen geladen, die erop getraind waren om op alfabetische volgorde te lopen.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoooooo. Weer een pico bello kort geknipt kopke. Op naar de sollicitatiegesprekken![]()
Tevens weer 4:02 langer zonlicht dan gisteren![]()
De Perzische Grootvizier Abdul Kassem Ismael, die in de 10e eeuw leefde, nam altijd overal zijn hele bibliotheek mee naartoe. De 117.000 boeken werden op 400 kamelen geladen, die erop getraind waren om op alfabetische volgorde te lopen.
Ik zou mij niet vertrouwenquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik jouw pohi zo bekijk, vind jij dit een geweldige sc
Jij was al snel één van mijn lievelings, jokkebrokquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja. Nu ben ik wakker, dus meh.
gaan ze er van uit dat het doorgaat?quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, echt tijd om weer serieuzer te gaan hardlopen. Organisatie halve marathon in m'n mail of ik dit jaar mee wil doen of 'm liever doorschuif.
jij bent ook niet te vertrouwenquote:
Jup, en half oktober. Staat wel een "mocht 'ie niet doorgaan, dan schuift je inschrijving door naar 2022" bij.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaan ze er van uit dat het doorgaat?
wanneer is die?
Ja, preciesquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:52 schreef jerney het volgende:
Ja het meest interessante aan DTS is dat het zo goed als altijd actief is
Ik vind van welEerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik slechts 3 dagen ervaringsdeskundige ben, maar heb me meteen geīnstalleerd.
Jij houdt een lijstje bij van iedereen hier?quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Jij was al snel één van mijn lievelings, jokkebrok
D'aww.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Jij was al snel één van mijn lievelings, jokkebrok
Jij niet? Wat ben jij nou voor fokautist.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij houdt een lijstje bij van iedereen hier?
hmm, dat is wel nog ver wegquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup, en half oktober. Staat wel een "mocht 'ie niet doorgaan, dan schuift je inschrijving door naar 2022" bij.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:56 schreef LTVDK het volgende:
Ja sorry, ik ben een beetje een vreemdequote:Op woensdag 3 maart 2021 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij niet? Wat ben jij nou voor fokautist.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe kom jij eigenlijk zo snel aan een huis![]()
Is maar goed ook, want ik heb zo'n twee maanden op m'n reet gezeten qua hardlopen.quote:
Hopelijk wordt het watquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Biljetjes bij de post![]()
![]()
Nu echt snel die nieuwe baan nodig![]()
![]()
Was een leuk verslagje.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
gisteren trouwens 21.882 stappen gelopen in totaalNu weer even normaal doen
Gezellig!quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja, precies
Oké, ik kijk wel even mee dan. Zolang het een beetje leuk en actief is vind ik het wel best
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Biljetjes bij de post![]()
![]()
Nu echt snel die nieuwe baan nodig![]()
![]()
Je woont wel wat ver weg maar er worden regelmatig cocktails geklapt op mijn veranda en meestal gaan we dan daarna nog even naar de skybar, dus als u zich eens verveeld......quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Als een dolle pup door het topic razen, vragen heuj hoe werkt dat hier? Ohhh mag ik een huis en pony’s en geitjes en hangmatten en lampjes omg het is leuk hier en kwiwi was ook gewoon wel een liefje
Zo gestructureerd ben ik heul nietquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon vandaag weer johquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
gisteren trouwens 21.882 stappen gelopen in totaalNu weer even normaal doen
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij niet? Wat ben jij nou voor fokautist.
Nee die komt niet meer zover met 2 nieuwe heupen, die gaat liever fietsen.quote:
I’m therequote:Op woensdag 3 maart 2021 11:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je woont wel wat ver weg maar er worden regelmatig cocktails geklapt op mijn veranda en meestal gaan we dan daarna nog even naar de skybar, dus als u zich eens verveeld......
Godverdommequote:Op woensdag 3 maart 2021 11:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Da’s nog erger dan 10 minuten motorboten
Het kwatjuh valt niet denk ikquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Heb je Flash z’n eierding al in de post overigens?
Flash z'n eierding ligt gewoon in Flash z'n mansionquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Heb je Flash z’n eierding al in de post overigens?
ben jij hiervan al een lijdend voorwerp geweest?quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Da’s nog erger dan 10 minuten motorboten
Slechts in een vreemde theorie op één van onze wazige BBQ-feestjes.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben jij hiervan al een lijdend voorwerp geweest?
Zit nog aan het ontbijt manquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:20 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Bijna fappenswaard ja. Maar dat snappen jullie toch nietquote:
10 minuten is ook wel erg langquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Slechts in een vreemde theorie op één van onze wazige BBQ-feestjes.
Of juist welquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna fappenswaard ja. Maar dat snappen jullie toch niet
Daar was het gehele gezelschap, behalve de gastheer, het dan ook over eens.quote:
maar jullie zijn de uitdaging niet aangegaan?quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Daar was het gehele gezelschap, behalve de gastheer, het dan ook over eens.Hij is nog altijd niet van mening veranderd in deze.
Zijn hier beelden van?quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Daar was het gehele gezelschap, behalve de gastheer, het dan ook over eens.Hij is nog altijd niet van mening veranderd in deze.
Hell no, what’s in it for me?quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar jullie zijn de uitdaging niet aangegaan?
quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn hier beelden van?
Vraag ik voor een vriend.
Tijd voor een nieuw wiel?quote:
ja niks, denk ikquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Hell no, what’s in it for me?
Het is ook de partner van mijn vriendin
quote:
dat lijkt me overdreven.quote:
Ja, daarom opper ik dat het aan het wiel kan liggen.quote:
Bij een net vervangen binnen- en buitenband weer lek?quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja niks, denk ik
hmm, nee, dan wordt het wel een beetje raar.
[..]
[..]
dat lijkt me overdreven.
dat maakt het al wat vreemder, maar dan nog zou ik eerst de oorzaak van het lek zoekenquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daarom opper ik dat het aan het wiel kan liggen.
[..]
Bij een net vervangen binnen- en buitenband weer lek?
ligt er maar net al wat je voor wiel hebt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
En zķ ingrijpend is een nieuw wiel toch niet?
Als er geen duidelijke boosdoeners zijn, zou ik in ieder geval even op scherpe randjesjacht gaan.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat maakt het al wat vreemder, maar dan nog zou ik eerst de oorzaak van het lek zoeken
maar dat is een vrij duidelijk boosdoenerquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als er geen duidelijke boosdoeners zijn, zou ik in ieder geval even op scherpe randjesjacht gaan.
M'n beeld zal gekleurd zijn, ik heb het Joop al zo vaak zien doen bij uiteenlopende fietsen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er maar net al wat je voor wiel hebt.
Maar wel eentje die je net moet weten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dat is een vrij duidelijk boosdoener
Pas als het frame dood is.quote:
hij verteld je misschien niet hoeveel geld hij uitgeeftquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n beeld zal gekleurd zijn, ik heb het Joop al zo vaak zien doen bij uiteenlopende fietsen.
Niet altijd z'n eigen fiets.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij verteld je misschien niet hoeveel geld hij uitgeeft
Het kán echt belachelijk duur worden ja.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:40 schreef gianni61 het volgende:
mijn beeld zal ook wel wat gekleurd zijn omdat ik naar veel te dure wielen aan het zoeken ben
quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:43 schreef jerney het volgende:
Neeeee één van mijn favoriete mensen is niet meer
Ik hoorde het net op de radio.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:43 schreef jerney het volgende:
Neeeee één van mijn favoriete mensen is niet meer
Ik voelde vorige maand een onverklaarbare aandrang om even verbaal tegen hem aan te schuren op z’n youtube. Gewoon om hem te laten weten dat ik hem een toffie vind. Had ik dat nu maar gedaanquote:
Positief verbaal schuren mag altijdquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:50 schreef jerney het volgende:
Ik
[..]
Ik voelde vorige maand een onverklaarbare aandrang om even verbaal tegen hem aan te schuren op z’n youtube. Gewoon om hem te laten weten dat ik hem een toffie vind. Had ik dat nu maar gedaan
quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Positief verbaal schuren mag altijd
Ik zie dat jij gisteren nogal topscoorder was qua aantal postsquote:
Afhankelijk van je wensen/eisen is het minimum al snel zo'n ¤700/¤800 voor een nieuwe ja.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:08 schreef Nine. het volgende:
[..]
Een beetje leuke kost nog best wel wat centen.
beetje luguber welquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik kattekruid op de dooie kat planten? Ergens vind ik het enorm grappig klinken.
In het kader van onkruid vergaat niet?quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik kattekruid op de dooie kat planten? Ergens vind ik het enorm grappig klinken.
Doet me een beetje hieraan denkenquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Weer?quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie dat jij gisteren nogal topscoorder was qua aantal posts
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
In het kader van onkruid vergaat niet?
Cool.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me een beetje hieraan denken
https://www.capsulamundi.it/en/
Wie???quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zondag ook.
maandag heeft iemand je een paar posts voorbij gestreeft
Hij is al een tijdje dood hoor, maar de plantjes die erop stonden, verwacht ik niet heel veel van.quote:
1 536 aloaquote:
ik wil ook wat nieuwe tuinplantjesquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is al een tijdje dood hoor, maar de plantjes die erop stonden, verwacht ik niet heel veel van.
Ik jammer eerst nog even een half jaar door over die schutting.quote:
ik wil eigenlijk mijn boompje van mn vorige huis, maar die had ik dan beter voor de verkoop even moeten uitgravenquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik jammer eerst nog even een half jaar door over die schutting.
Ja wel voor de nieuwe lading.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
De periode voor grasboter is toch pas mei ~ juni?
Ahw.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk mijn boompje van mn vorige huis, maar die had ik dan beter voor de verkoop even moeten uitgraven
Die zijn weer flink aanwezig ja.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Veel vrolijke vogels gezien tijdens mijn rondje lopen.
een liquidambar gumball.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ahw.Wat was het?
[..]
Die zijn weer flink aanwezig ja.
Niet bij het natuurhuis blijkbaarquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
De periode voor grasboter is toch pas mei ~ juni?
Dan komen andere katten op bezoek bij hemquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij had een pleurishekel aan andere katten, daarom klinkt het zo grappig.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan komen andere katten op bezoek bij hem
Leermomentje voor hem!quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij had een pleurishekel aan andere katten, daarom klinkt het zo grappig.
Mooi blad.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een liquidambar gumball.
lief klein boompje
ja, vooral in de herfstquote:
Toen 'ie de meeste confrontaties begon te verliezen, zwierf 'ie plots zo ver niet meer.quote:
Dat is nep!quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek eens op Regenboog Eucalyptus en dan google images?
Ik was op zoek naar een bijzondere boom als verjaardagscadeau vorig jaar voor mijn zusje, kwam ik die ineens tegen, heb een uur zitten lezen voordat ik het geloofde.quote:
Ja heel bijzonder. Ik lees alleen dat hij niet gedijt in ons klimaat en als kamerplant ook niet die mooie kleuren geeft.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar een bijzondere boom als verjaardagscadeau vorig jaar voor mijn zusje, kwam ik die ineens tegen, heb een uur zitten lezen voordat ik het geloofde.
Hij staat dan ook in Spanje nu, duurt alleen nog tig jaar voordat hij die bastkleuren gaat geven en dan nog maar misschien.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja heel bijzonder. Ik lees alleen dat hij niet gedijt in ons klimaat en als kamerplant ook niet die mooie kleuren geeft.
Een ding wat van zichzelf nogal hoog wordt, is sowieso niet briljant voor de meeste plekken hier.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja heel bijzonder. Ik lees alleen dat hij niet gedijt in ons klimaat en als kamerplant ook niet die mooie kleuren geeft.
Las ook achteraf pas dat ze de neiging blijven houden om spontaan dikke takken te laten vallen dus dat heb ik er maar bij gezegd voordat ik mijn zusje vermoord met een boom.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een ding wat van zichzelf nogal hoog wordt, is sowieso niet briljant voor de meeste plekken hier.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las ook achteraf pas dat ze de neiging blijven houden om spontaan dikke takken te laten vallen dus dat heb ik er maar bij gezegd voordat ik mijn zusje vermoord met een boom.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Een ding wat van zichzelf nogal hoog wordt, is sowieso niet briljant voor de meeste plekken hier.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las ook achteraf pas dat ze de neiging blijven houden om spontaan dikke takken te laten vallen dus dat heb ik er maar bij gezegd voordat ik mijn zusje vermoord met een boom.
Zit je daar lekker op je terrasje onder je eucalyptusboom te genieten van je drankje.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of het hondjequote:Op woensdag 3 maart 2021 13:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
Zit je daar lekker op je terrasje onder je eucalyptusboom te genieten van je drankje.
Valt nog mee dan. Ik kreeg wel een bon mee voor 5 euro korting als ik binnen 6 weken nog een keer kom. Dus dat moesten we maar eens doenquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:10 schreef LTVDK het volgende:
Liep net langs de kapper, helemaal uitgestorven daar, was het natuurlijk precies lunchtijdWel een afspraak kunnen plannen voor de 9e.
Denk dat ik ze even wat fooi geef nu ze weer open zijn. Als ze me beetje mooi geknipt krijgen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt nog mee dan. Ik kreeg wel een bon mee voor 5 euro korting als ik binnen 6 weken nog een keer kom. Dus dat moesten we maar eens doen
Ja er had niet iemand afgebeld dus ze hadden nog een gaatjequote:Op woensdag 3 maart 2021 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt nog mee dan. Ik kreeg wel een bon mee voor 5 euro korting als ik binnen 6 weken nog een keer kom. Dus dat moesten we maar eens doen
Strak plan wel ja, als iedereen dat nou gewoon nou eens deed.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik ze even wat fooi geef nu ze weer open zijn. Als ze me beetje mooi geknipt krijgen.
Nou ik vind met meer dan ¤ 30 voor wassen en knippen dat het wel genoeg betaald is eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik ze even wat fooi geef nu ze weer open zijn. Als ze me beetje mooi geknipt krijgen.
Begrijpend lezen of selectief lezen is vaak wel een dingetje ja.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog steeds lid van zo'n FB-groep voor zielige herplaatsbare hondjes en dat blijft gewoon genieten, die mensen die niet lezen.
Moet je nagaan, als mensen het bericht over de hond in kwestie niet eens goed lezen en erop reageren alsof ze op iBood zitten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:20 schreef Nine. het volgende:
[..]
Begrijpend lezen of selectief lezen is vaak wel een dingetje ja.
Nu heb ik ook wel een leuke kapster.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strak plan wel ja, als iedereen dat nou gewoon nou eens deed.
Ooooooh ja die ene met de gezamenlijke verhaardag.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu heb ik ook wel een leuke kapster.
Is niet duur hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik vind met meer dan ¤ 30 voor wassen en knippen dat het wel genoeg betaald is eerlijk gezegd.
Hier 27 of 28 geloof ik voor alleen knippenquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
hier doen ze dat voor 28 ofzo?
knippen is 18,50
quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik was bij de Hizi eens 60 euro kwijt, hadden ze alleen gewassen, geknipt en gedroogd en gestyled. O en een 'haartest', dan trokken ze aan een losse haar om te zien hoe droog het was
Sindsdien ga ik naar een ander en daar was het eerst 20 euro, daarna 22 en zal nu wel 25 zijn.
Pfff die dure cliënt hier mogen ze plat smijten anders hoor. Stel omhooggevallen wappies bij elkaar.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Net hoeveel training je kappert heeft gehad.![]()
Expertise kost geld, da's met kappers niet anders.
Is uittrekken een optie?quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:48 schreef jerney het volgende:
Ik zit hier goed denk ik. Jammer dat ik zo achterlijk was om een trui aan te trekken.
Ik betaal altijd iets van 32 euro of zo. Maar nu ik het zelf heb leren doen met de tondeuse is een maandelijks bezoekje aan de kapper wel definitief verleden tijdquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:57 schreef dud0r het volgende:
Ik ga altijd naar de kapper hier die iedereen broer of broeder noemt. Kost me 17,50. Is toch wel 5 euro gestegen in de afgelopen tien jaar
Ik wil wel helpen met de trui uittrekkenquote:
Maar jij bent ook big spenderquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik betaal altijd iets van 32 euro of zo. Maar nu ik het zelf heb leren doen met de tondeuse is een maandelijks bezoekje aan de kapper wel definitief verleden tijd
Ik gok zomaar dat je niet de enige bent.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen met de trui uittrekken
Kale koppen niet te stoppen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik betaal altijd iets van 32 euro of zo. Maar nu ik het zelf heb leren doen met de tondeuse is een maandelijks bezoekje aan de kapper wel definitief verleden tijd
Dat is een zeer goede mogelijkheid.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat je niet de enige bent.
geld stroomt bij jou binnen alsof de duinen doorgebroken zijn vriendquote:
Als ik daar door het opperhoofd geknipt werd dan zat het wel goed; als ik door een ander geknipt werd dan was het altijd maar hopen dat ze een goede dag had.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:57 schreef dud0r het volgende:
Ik ga altijd naar de kapper hier die iedereen broer of broeder noemt. Kost me 17,50. Is toch wel 5 euro gestegen in de afgelopen tien jaar
Nee de twins waren daar net wat te aanwezig en ik had een lompe, zware doos die ik ook nog mee te sjouwen had. Was wat zwaarder dan ik had ingeschat.quote:
huehue.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee de twins waren daar net wat te aanwezig en ik had een lompe, zware doos die ik ook nog mee te sjouwen had. Was wat zwaarder dan ik had ingeschat.
good for you.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:19 schreef jerney het volgende:
[..]
I heard ittoen ik aan het typen was
They made it!! 6 trappen op 🥵
Als ik door het opperhoofd zelf geknipt wordt is het vaak wel beter maar degene die me nu vaak knipt is ook goed. Wat jongere gozer, prima mee te babbelen ook. Zover als dat gaat met een mondkap op je bakkes en hij met zo'n scherm voorquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik daar door het opperhoofd geknipt werd dan zat het wel goed; als ik door een ander geknipt werd dan was het altijd maar hopen dat ze een goede dag had.
Ben wel blij met degene die ik nu heb; beetje duurder maar ook nog een goed gesprek mee te voeren.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
good for you.
en wat zat er allemaal in je doos?
ja, we zijn nu een pad inslagen waar we niet snel meer uit de dubbele laag kunnen ontsnappen.quote:
Trolley voor in de keuken, past precies in dat kleine hoekje dat ik nog over heb. Heb geen kast ruimte boven dus dit gaat veel schelen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
good for you.
en wat zat er allemaal in je doos?
handig. dat kan inderdaad wel zwaar zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Trolley voor in de keuken, past precies in dat kleine hoekje dat ik nog over heb. Heb geen kast ruimte boven dus dit gaat veel schelen.
Dubbele intenties beste padquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, we zijn nu een pad inslagen waar we niet snel meer uit de dubbele laag kunnen ontsnappen.
Neequote:Op woensdag 3 maart 2021 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
handig. dat kan inderdaad wel zwaar zijn.
En heb je geen lift?
oh ja, zo'n traploop steekwagentje heb ik ook.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee
Wel een onhandig steekwagentje maar had geen zin om weer die trappen extra te doen
Ja hier ook, ik ben op hem afgeknapt sinds ik mijn halve klerenkast niet in mijn eentje de raarste steilste trap op kreeg.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, zo'n traploop steekwagentje heb ik ook.
was handig met de verhuizing. nu staat die in een hoekje te niksen
ik had dit willen zienquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja hier ook, ik ben op hem afgeknapt sinds ik mijn halve klerenkast niet in mijn eentje de raarste steilste trap op kreeg.niet meer vooruit achteruit bijna bovenaan de trap argh
oh ja, straks eens checken of ik de laatste aflevering nu wel of niet al had gekekenquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:43 schreef Amarantha het volgende:
@:dud0r heb je the mandalorian nou al gezien?
Ik sla even over, dankjequote:
zeekreeftquote:
daar had je toch pilletjes voor?quote:
neequote:Op woensdag 3 maart 2021 14:43 schreef Amarantha het volgende:
@:dud0r heb je the mandalorian nou al gezien?
Gewoon gemiddelde/normale prijs imo.quote:
Op. Merk het gelijkquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeekreeft
[..]
daar had je toch pilletjes voor?
ik ken er ook eentje waar het voor 16,50 kan.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon gemiddelde/normale prijs imo.
Uhm voor maagsap sta k het toe. Kots nietquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Zeg als Gerrie nu synoniem is voor kak, kan Bitter dan synoniem worden voor kots?
Bittersapquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhm voor maagsap sta k het toe. Kots niet
Terwijl het hier minstens 50% van de tijd over eten gaatquote:
Maar wa'k zeg, kappert die meer (goed) kan -> hogere prijs.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ken er ook eentje waar het voor 16,50 kan.
Gewoon een ijzeren maag kweken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl het hier minstens 50% van de tijd over eten gaat
en de rest van de tijd over eten op de terugwegquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl het hier minstens 50% van de tijd over eten gaat
It's the circle of lifequote:Op woensdag 3 maart 2021 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en de rest van de tijd over eten op de terugweg
Ik mag hopen naar de exit, gerries hoef ik niet via de heenweg terug te zien.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en de rest van de tijd over eten op de terugweg
quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:haags
Het bericht waarvan je wist dat zou komen![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)ieren-overleden.html
gerries niet nee.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag hopen naar de exit, gerries hoef ik niet via de heenweg terug te zien.
Op zich grappig. Alleen niet verstandig om te lang naar te luisteren atm..quote:
Ja dat snap ik wel, waren ook niet de meest opbeurende liedjes die die maakte soms.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op zich grappig. Alleen niet verstandig om te lang naar te luisteren atm..
Het gaat hier over gerries en meneer komt weer met pindasaus aanzetten hoorquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe mij een bankie met pindasaus
Jos Brinkiequote:Op woensdag 3 maart 2021 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat hier over gerries en meneer komt weer met pindasaus aanzetten hoor
Pindasaus is dan ookquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat hier over gerries en meneer komt weer met pindasaus aanzetten hoor
Overdrijf niet zo.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
geld stroomt bij jou binnen alsof de duinen doorgebroken zijn vriend
Jaquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:haags
Het bericht waarvan je wist dat zou komen![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)ieren-overleden.html
Dat dan weer wel jaquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!![]()
Iedereen weer beter inmiddels?
dit dus al 2 dagen aan proberenquote:
Welke show?quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja
Da's schrikken.
Heb hem gelukkig een keer live mogen aanschouwen
Overdrijven is ook een vak hoorquote:Ik vond het verschrikkelijk, had het gevoel dat ik een stukje van mezelf kwijt was.
https://www.bndestem.nl/b(...)-kwijt-was~a2572e68/
Met mijn grote held Harrie Jekkers samenquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Welke show?
Ik die met een kutpartij met een V pimpampet rode draad.
2x
De tweede voorstelling was hij ontzettend aan het bonden met een man in het publiek. Overal waren ze het over eens, dezelfde smaak en interesses, etc.. Vroeg hij waar hij op ging stemmen. De hele zaal de slappe lach toen hij de VVD zei, natuurlijk.Van Merrewijk inclusief
Hoe kan het ook andersquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Met mijn grote held Harrie Jekkers samen
en morgen is daar nog de helft van over ..quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh wat is hier aan de hand dan? :
[ afbeelding ]
Het is hier al de hele dag grijs en koud.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh wat is hier aan de hand dan? :
[ afbeelding ]
dan woon je zeker niet in Limburgquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is hier al de hele dag grijs en koud.
Nee hoor, meer van hetzelfde, wellicht aangevuld met regen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en morgen is daar nog de helft van over ..
klinkt fantastischquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is hier al de hele dag grijs en koud.
Ik zit bij de 4.7quote:
volgens mijn telefoon is het nu 16 en morgen maximaal 8quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee hoor, meer van hetzelfde, wellicht aangevuld met regen.
ik zit in de 6 van 16.1quote:
Nu 4 en morgen 6 ofzo.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn telefoon is het nu 16 en morgen maximaal 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |