SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
het hele riedeltje begon met:quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:20 schreef gianni61 het volgende:
CL, kies jij even een lamp uit, ik kan niet kiezen
Ik wil dit proberenquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde wel, stop een m&m in mijn mond terwijl ik slaap en ik spuug hem uit, stop een olijf in mijn mond en ik begin te kauwen en zachtjes te neuriën
Dat had ik gemistquote:
Ik vertrouw jouquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik gemistHoezo moet je mijn advies, mijn huis is een bijeengeraapte zooi.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja nee, die lamp was gewoon spuuglelijk
En jij bent CL niet
Meteen kijken of z’n pootje ook gaat trappelen als ik z’n buikje kriebelquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals bij slapende honden, dat ze dan dromen dat ze iets eten.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals bij slapende honden, dat ze dan dromen dat ze iets eten.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:46 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Of dat ze blaffen in hun slaap. Dat deed onze hond van vroeger thuis. Zo'n ingehouden blafje.
wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit verstandig is.
Aw ja zo’n wrrrrummquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:46 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Of dat ze blaffen in hun slaap. Dat deed onze hond van vroeger thuis. Zo'n ingehouden blafje.
Ik heb geen vaste SC (meer) eigenlijk. Af en toe DTS maar dat spel zelf boeit me nietquote:
Neequote:Op woensdag 3 maart 2021 10:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste SC (meer) eigenlijk. Af en toe DTS maar dat spel zelf boeit me niet
Is dit een leuke SC?
En? Kan ik naar de Appie om een experimentendoosje in elkaar te steken?quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Checked zijn uitvaartverzekering
ligt er aan wie er wakker is.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste SC (meer) eigenlijk. Af en toe DTS maar dat spel zelf boeit me niet
Is dit een leuke SC?
Dit ja. Nu ben ik wakker, dus meh.quote:
Ja het meest interessante aan DTS is dat het zo goed als altijd actief isquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Is dit een leuke SC?
Meestal wel.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Is dit een leuke SC?
quote:
Als ik jouw pohi zo bekijk, vind jij dit een geweldige scquote:
Kijkt een beetje bangig maar okquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:50 schreef jerney het volgende:
[..]
En? Kan ik naar de Appie om een experimentendoosje in elkaar te steken?
Hoe kom jij eigenlijk zo snel aan een huisquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja het meest interessante aan DTS is dat het zo goed als altijd actief is
Ik vind van welEerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik slechts 3 dagen ervaringsdeskundige ben, maar heb me meteen geīnstalleerd.
Het valt wel op he?quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe kom jij eigenlijk zo snel aan een huis![]()
Wel handig dat je dat tegenwoordig gewoon op je telefoon in je broekzak mee kunt nemen, scheelt een hoop gedoe met al die beesten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoooooo. Weer een pico bello kort geknipt kopke. Op naar de sollicitatiegesprekken![]()
Tevens weer 4:02 langer zonlicht dan gisteren![]()
De Perzische Grootvizier Abdul Kassem Ismael, die in de 10e eeuw leefde, nam altijd overal zijn hele bibliotheek mee naartoe. De 117.000 boeken werden op 400 kamelen geladen, die erop getraind waren om op alfabetische volgorde te lopen.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoooooo. Weer een pico bello kort geknipt kopke. Op naar de sollicitatiegesprekken![]()
Tevens weer 4:02 langer zonlicht dan gisteren![]()
De Perzische Grootvizier Abdul Kassem Ismael, die in de 10e eeuw leefde, nam altijd overal zijn hele bibliotheek mee naartoe. De 117.000 boeken werden op 400 kamelen geladen, die erop getraind waren om op alfabetische volgorde te lopen.
Ik zou mij niet vertrouwenquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik jouw pohi zo bekijk, vind jij dit een geweldige sc
Jij was al snel één van mijn lievelings, jokkebrokquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja. Nu ben ik wakker, dus meh.
gaan ze er van uit dat het doorgaat?quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, echt tijd om weer serieuzer te gaan hardlopen. Organisatie halve marathon in m'n mail of ik dit jaar mee wil doen of 'm liever doorschuif.
jij bent ook niet te vertrouwenquote:
Jup, en half oktober. Staat wel een "mocht 'ie niet doorgaan, dan schuift je inschrijving door naar 2022" bij.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaan ze er van uit dat het doorgaat?
wanneer is die?
Ja, preciesquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:52 schreef jerney het volgende:
Ja het meest interessante aan DTS is dat het zo goed als altijd actief is
Ik vind van welEerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik slechts 3 dagen ervaringsdeskundige ben, maar heb me meteen geīnstalleerd.
Jij houdt een lijstje bij van iedereen hier?quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Jij was al snel één van mijn lievelings, jokkebrok
D'aww.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Jij was al snel één van mijn lievelings, jokkebrok
Jij niet? Wat ben jij nou voor fokautist.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij houdt een lijstje bij van iedereen hier?
hmm, dat is wel nog ver wegquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup, en half oktober. Staat wel een "mocht 'ie niet doorgaan, dan schuift je inschrijving door naar 2022" bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |