SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
het hele riedeltje begon met:quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:20 schreef gianni61 het volgende:
CL, kies jij even een lamp uit, ik kan niet kiezen
Ik wil dit proberenquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde wel, stop een m&m in mijn mond terwijl ik slaap en ik spuug hem uit, stop een olijf in mijn mond en ik begin te kauwen en zachtjes te neuriën
Dat had ik gemistquote:
Ik vertrouw jouquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik gemistHoezo moet je mijn advies, mijn huis is een bijeengeraapte zooi.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja nee, die lamp was gewoon spuuglelijk
En jij bent CL niet
Meteen kijken of z’n pootje ook gaat trappelen als ik z’n buikje kriebelquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals bij slapende honden, dat ze dan dromen dat ze iets eten.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals bij slapende honden, dat ze dan dromen dat ze iets eten.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:46 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Of dat ze blaffen in hun slaap. Dat deed onze hond van vroeger thuis. Zo'n ingehouden blafje.
wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit verstandig is.
Aw ja zo’n wrrrrummquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:46 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Of dat ze blaffen in hun slaap. Dat deed onze hond van vroeger thuis. Zo'n ingehouden blafje.
Ik heb geen vaste SC (meer) eigenlijk. Af en toe DTS maar dat spel zelf boeit me nietquote:
Neequote:Op woensdag 3 maart 2021 10:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste SC (meer) eigenlijk. Af en toe DTS maar dat spel zelf boeit me niet
Is dit een leuke SC?
En? Kan ik naar de Appie om een experimentendoosje in elkaar te steken?quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Checked zijn uitvaartverzekering
ligt er aan wie er wakker is.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste SC (meer) eigenlijk. Af en toe DTS maar dat spel zelf boeit me niet
Is dit een leuke SC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |