We zitten allemaal op 1 lijnquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat we hier allemaal ongeveer dezelfde mening over hebben.
Oh dan bel ik ze maar af.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:40 schreef Tagliano het volgende:
Als ESPN morgen dit soort ongein ook uit gaat halen zal ik lichtelijk ziedend zijn
Dan weten jullie dat alvast
Dan heb je een mooi voetvolk item gemistquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
Ik schakelde de TV netjes voor deze goal aan.
Picsquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze hadden beter Ben van Kammen in beeld kunnen nemen.
Met zijn dochter.
Bennie schijnt flink ziek geweest te zijn...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze hadden beter Ben van Kammen in beeld kunnen nemen.
Met zijn dochter.
Oh ditquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was fantastisch.
Dat andere programma over die hooligans was ook genieten.quote:
Wat is dit?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was fantastisch.
Fantastisch. Dat staat er toch?quote:
Is dat yats in het midden?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was fantastisch.
leven als een prof oid had je toch ook?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas werd het daarna vervangen door onzin als Koning Voetbal.
Of Harry Vermeegen die schijtlollig kwam doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas werd het daarna vervangen door onzin als Koning Voetbal.
Onbegrijpelijk dat types als @Caland hem grappig vinden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Harry Vermeegen die schijtlollig kwam doen.
Dit soort dingen had je toenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Harry Vermeegen die schijtlollig kwam doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |