quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Want?quote:
Ik niet, ik kan me best voorstellen dat je een vent wilt die niet alleen groter is maar ook groot is.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Vrouwen van 1.60 die klagen als een man 1.70 is. Ik blijf dat apart vinden.
Haha, apart ja. Vroeger was het echter geen vanzelfsprekendheid dat men maar een beugeltje kon nemen. Maar soms gaan mensen na een scheiding dat soort dingen opeens doen waar ze stiekem al een wens naar hadden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Dus 55 jaar met een kutgebit rondgelopen en nu cat bestempelen als afknapper? Die wijven, je zou ze toch.
Klein Chineesjequote:
quote:
Proberen in Nederland te komenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:05 schreef Stefanovich het volgende:
Zeker een kind met een Venezolaanse hoer
Dat laatste ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:05 schreef DKUp het volgende:
11 jaar verschil.
Zij trekt dit helemaal niet
Kan makkelijk 11 jaar verschil.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:05 schreef DKUp het volgende:
11 jaar verschil.
Zij trekt dit helemaal niet
Onderstel is zeer netjes bij deze deerne.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
zat je naar die strakke billen en mooie ogen te kijken?
ze zeurt over allesquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kan makkelijk 11 jaar verschil.
Ze moet niet zo zeuren.
Maar veel vrouwen van 1,70 hebben ook maar gewoon een man van 1,80.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik niet, ik kan me best voorstellen dat je een vent wilt die niet alleen groter is maar ook groot is.
Dat is dan nog steeds een man van 1.80quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar veel vrouwen van 1,70 hebben ook maar gewoon een man van 1,80.
oeh als ze haar leesbril opzet, strenge juffrouwquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Onderstel is zeer netjes bij deze deerne.
India Summer typetjequote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
oeh als ze haar leesbril opzet, strenge juffrouw
'voor mij hoeft het niet persé nog een keer'......is ook niet erg aardig.quote:
Ik zie alleen maar Austin Powersquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:12 schreef Poefbank het volgende:
Nu weet ik het, hij lijkt op Sloth van de Goonies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |