Scorpion_17 oplichting fraude scam oplichter bedrog zwendelquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan je misschien gratis dagpas geven voor Videoland. DM me even je bankrekeningnr
Doet me een beetje aan Paul Nicholson denkenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hebben we eindelijk eens een beeld bij de altijd verliezende Beeney
blonde stootquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:31 schreef de_boswachter het volgende:
Die Beeny ziet er uit als een massaverkrachter. Heeft ie met Ashton de verkeerde, lol.
ja averages zien er goed uit wel. Het doet me gewoon niks dit.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom? Ze staan allebei prima te gooien.
Gedag Beeneyquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beeney ga je na vandaag nooit meer terugzien, dus zeg maar alvast gedag.
Lijkt ene Osama b. L wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waites mag ook wel een afspraakje boeken bij de kapper
Zolang blijft een konijn daar ook niet inzitten. Dit zijn gewoon nieuw kilo's en zn brommerhelmquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hamilton heeft in ieder geval aan zijn postuur gewerkt. Misschien kan iemand hem vertellen dat de Kerstdagen voorbij zijn
Dartconnect heeft ze allemaal. Live Darts Data graaft zn eigen graf door alleen maar de hoofdboards te tonenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Missen er op live dartsdata weer een hoop wedstrijden ofzo?
WANBELEID
Alleen de banen met camera's staan daar (1 en 2). De rest op dartconnect.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:50 schreef Wereldgozer het volgende:
WANBELEID
Daar staan alleen TV-wedstrijden op.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:50 schreef Wereldgozer het volgende:
WANBELEID
Lijkt wel alsof hij sinds de kerst op dat tempo is blijven dooreten bedoel ik. Maar een brommerhelm zou het ook verklaren jaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zolang blijft een konijn daar ook niet inzitten. Dit zijn gewoon nieuw kilo's en zn brommerhelm
Spreek voor jezelf, Maaity Maikel heeft meer fans dan jij.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dag Maikel Verberk, niemand zal je missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |