Tegen Rasztovits mag dat.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:43 schreef wimderon het volgende:
Pieter Zjeeks besluit 104 gemiddeld te gooien @:Mani89
Genoeg zwakkere broeders in ronde 1 dan Geert Nentjesquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoveel 'zwakkere' tegenstanders zijn er niet.
Prima werken van de Nent @Mani89quote:
Ok, Yannickquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik droom van een wereld waar Berry van Peer geen 'prof'darter meer is.
Hij had wel de gunfactor maar dit is gewoon een wandelende angststoornis, ik word onrustig van naar hem kijkenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik droom van een wereld waar Berry van Peer geen 'prof'darter meer is.
R2-wedstrijd rond 15:05 volgens Live Dartsdataquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand enig idee hoe laat Barnie ongeveer is?
Die quote is van Niels de Ruiter, niet Yannick. #geenkenner #dagjesaidsquote:
Ok, bedankt dagjesmens.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Die quote is van Niels de Ruiter, niet Yannick. #geenkenner #dagjesaids
Dit zegt zo'n beetje het halve peloton aan het begin van ELK seizoenquote:
De snuiver deed t zelf ook niet onaardig.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:24 schreef de_boswachter het volgende:
De Nent stond lekker te spelen tegen de snuiver
Nieuwe dealer.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De snuiver deed t zelf ook niet onaardig.
Goudenpijlkanaalquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:27 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand een live link heerel toevallig?
Ween mag weer met de bus naar huisquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gatenstopper 3-0 voor tegen immer present Ween Jones
Ik kan je misschien gratis dagpas geven voor Videoland. DM me even je bankrekeningnrquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:27 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand een live link heerel toevallig?
Scorpion_17 oplichting fraude scam oplichter bedrog zwendelquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan je misschien gratis dagpas geven voor Videoland. DM me even je bankrekeningnr
Doet me een beetje aan Paul Nicholson denkenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hebben we eindelijk eens een beeld bij de altijd verliezende Beeney
blonde stootquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:31 schreef de_boswachter het volgende:
Die Beeny ziet er uit als een massaverkrachter. Heeft ie met Ashton de verkeerde, lol.
ja averages zien er goed uit wel. Het doet me gewoon niks dit.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom? Ze staan allebei prima te gooien.
Gedag Beeneyquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beeney ga je na vandaag nooit meer terugzien, dus zeg maar alvast gedag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |