SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja ALLES quoten met alleen "ja, vind ik ook" eronderquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Stuur je toch een copy paste mailtje, dat kant noch wal raakt, terug. Doen zo’n beetje alle andere bedrijven ook.
ja, vind ik ookquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ALLES quoten met alleen "ja, vind ik ook" eronder
Ik dacht dat we daar mij voor hadden?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
onkruid vergaat niet
geld moet rollen
iemand moet BV Nederland draaiende houden
Mja heb het doorgestuurd naar iemand anders.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Stuur je toch een copy paste mailtje, dat kant noch wal raakt, terug. Doen zo’n beetje alle andere bedrijven ook.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht dat we daar mij voor hadden?![]()
Beste,quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ALLES quoten met alleen "ja, vind ik ook" eronder
klopt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
toch maar weer een abo genomen. Fokken zonder is niet te doen.
kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:15 schreef Ygritte het volgende:
@:FranticDJ
Mijn OCD wil graag de spatie tussen b ingoballenomroepster weg
nee het spijt ons helemaal niet. Krijg het lazarus met je gezeik, had je maar je goeie bank moeten kopen. Zak in de stront en krijg vlekken doei.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Beste,
Hartelijk dank voor uw aankoop. Het spijt ons dat u niet tevreden bent.
Gr gr,
S&S
ga je nu net als die dwangmatige heks die alles op alfabet wilde de SC verlaten?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:15 schreef Ygritte het volgende:
@:FranticDJ
Mijn OCD wil graag de spatie tussen b ingoballenomroepster weg
Groeten Soep & Sugocasaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee het spijt ons helemaal niet. Krijg het lazarus met je gezeik, had je maar je goeie bank moeten kopen. Zak in de stront en krijg vlekken doei.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee het spijt ons helemaal niet. Krijg het lazarus met je gezeik, had je maar je goeie bank moeten kopen. Zak in de stront en krijg vlekken doei.
Oh wie was dat? Namen en rugnummers aubquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga je nu net als die dwangmatige heks die alles op alfabet wilde de SC verlaten?
ja kan ff niet op die naam komen..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh wie was dat? Namen en rugnummers aub![]()
Nee zo dwangmatig ben ik nou ook weer niet maar ordnung mus sein! jahwol!
Twentequote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat van het weekend in je achtertuin ergens...
Je weet wel daar in de 'achterhoek'![]()
Nou ja... het rook er in ieder geval naar frisse lucht, pollen, cros brommer met een zweem van verre mestquote:
Dat is waarschijnlijk de P78a / B161l. 1991 of 1992, waarde in perfecte conditie 1 US$quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:16 schreef Makrelis het volgende:
Fles, deze:
[ afbeelding ]
Andere kant:
[ afbeelding ]
Zo lig ik hier ook met mijn kattenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Ghehe
Niet tussen een man en zijn kat komen https://www.dumpert.nl/item/8082881_2e67d91c
Wij waren juist helemaal ergens in noord Holland, ergens tussen Deventer en Zwolle.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja... het rook er in ieder geval naar frisse lucht, pollen, cros brommer met een zweem van verre mest
Fantastischquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Zo lig ik hier ook met mijn katten
Dat pootje ook nog op het laatst
@kwiwiquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:28 schreef kwiwi het volgende:
Kom hier alleen even tussen het werk door zeggen:
Budaddy topic
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij waren juist helemaal ergens in noord Holland, ergens tussen Deventer en Zwolle.
Hoezo kun jij wel inloggenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Belastingdienst wil me niet zoveel centjes teruggeven dit jaar.
Waarom niet zelf doen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:32 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben al 2 dagen op zoek naar een bedrijf dat me kan helpen met m'n belastingaangifte maar niemand reageert
Eigenlijk niet. Maar ik wil het voor 15 euro incl shipping wel van je overnemenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:28 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook nog wat biljetjes in mijn oude postzegelboek, is het wat waard?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan er ook wel mee helpen, kan alleen niet beloven dat het een succes wordtquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:32 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben al 2 dagen op zoek naar een bedrijf dat me kan helpen met m'n belastingaangifte maar niemand reageert
30% commissie vragen bij teruggaafquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel mee helpen, kan alleen niet beloven dat het een succes wordt
Ik ben een creatieveling, dat gaat toch perfect samen met boekhoudenquote:
is goed staat hier toch maar in de kast kijk er nooit naar, pm je adres maar stuur ik het opquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar ik wil het voor 15 euro incl shipping wel van je overnemenIk sta op onze eigen beurs ook met een verzamelaarstafeltje en dan is het altijd leuk als je weer eens wat anders aan te bieden hebt
Ik denk het wel, want ik maak bv alleen maar moederskindjes.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fantastisch![]()
Die van mij kunnen sowieso niet normaal doen, allicht ligt dat aan de opvoeding
bankier van de onderwereld in spequote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben een creatieveling, dat gaat toch perfect samen met boekhouden
dit klinkt alsof je aan de lopende band zwanger bentquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want ik maak bv alleen maar moederskindjes.Zelfs van de doodsbange Poppy die mishandeld was geweest.
Nu superhappy
Heb ik dan eindelijk een nieuwe baan gevondenquote:
kontje verkopen kan altijd nogquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik dan eindelijk een nieuwe baan gevonden
Als ik katten kon baren, zou ik dat doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt alsof je aan de lopende band zwanger bent
Ik moet er nog wel een hypotheek van kunnen betalen hequote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kontje verkopen kan altijd nog
¯\_(ツ)_/¯
Ik ben vorig jaar halverwege het jaar van verblijfsvergunning gewisseld, en dan ga je ook over op een andere belastingstructuur. Plus ik wil weten wat ik nu allemaal kan aftrekken om m’n inkomen te drukkenquote:
En waarom kreeg je toen 2200 terug? Huis gekocht oid?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij kreeg ik vorig jaar iets van 2200 euro terug. Nee menen ze me maar iets van 600 te geven.
ah slim. Maar ook wel vrij specifiek wat je zoekt qua ervaring denk ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar halverwege het jaar van verblijfsvergunning gewisseld, en dan ga je ook over op een andere belastingstructuur. Plus ik wil weten wat ik nu allemaal kan aftrekken om m’n inkomen te drukken
Is van dat Danone vlekkentoetje of zo toch?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Als ik katten kon baren, zou ik dat doen.
Zeker, dat is het Paula de koe toetjequote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is van dat Danone vlekkentoetje of zo toch?
Coons....quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want ik maak bv alleen maar moederskindjes.Zelfs van de doodsbange Poppy die mishandeld was geweest.
Nu superhappy
oh jij hebt geen high class companion kont?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet er nog wel een hypotheek van kunnen betalen he
Nee dat moet elke belastingadviseur hier kunnen doen in principe. Ze zullen wel gewoon druk zijn zo voor de deadline van 31 maart. Maar ja, heb wel hulp nodigquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:38 schreef Puala het volgende:
[..]
ah slim. Maar ook wel vrij specifiek wat je zoekt qua ervaring denk ik.
Hoezo.... daar kan je gewoon veel geld voor vragen hoor... vraag maar aan Elise....quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet er nog wel een hypotheek van kunnen betalen he
Huehuequote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:37 schreef kwiwi het volgende:
Plus ik wil weten wat ik nu allemaal kan aftrekken
Je kan uitstel vragen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat moet elke belastingadviseur hier kunnen doen in principe. Ze zullen wel gewoon druk zijn zo voor de deadline van 31 maart. Maar ja, heb wel hulp nodig
Geen idee, maar ik zou mezelf alleen aan vrouwen verhurenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh jij hebt geen high class companion kont?
Ziennnnnquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Coons....Ze kunnen zo als Heppy en Peppy in circus Dumbnapolski....
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Plus ik wil weten wat ik nu allemaal kan aftrekken
WAAROM heb je die UI niet al tien jaar of zo danquote:
Omdat pingu!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WAAROM heb je die UI niet al tien jaar of zo dan
je moet betalen aan de coronalasten :pquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij kreeg ik vorig jaar iets van 2200 euro terug. Nee menen ze me maar iets van 600 te geven.
En dan post ik hem een keertje en dan is die wel opeens leukquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat pingu!
En die reclame heb ik heel lang stom gevonden en het toetje ook![]()
Maar uiteindelijk word je toch volwassen hequote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat pingu!
En die reclame heb ik heel lang stom gevonden en het toetje ook![]()
Nee het was wel het moment dat ik dacht die kan wel als UI. Maar dat toetje kwam uit toen ik net begon aan mijn ICT opleiding. Als klein lief puala'tje in een klas met 45 jongens. Die timing was niet zo leukquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan post ik hem een keertje en dan is die wel opeens leuk
Fijn dat ik je heb kunnen helpen met je openbaring en het afsluiten van een nare herinnering.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee het was wel het moment dat ik dacht die kan wel als UI. Maar dat toetje kwam uit toen ik net begon aan mijn ICT opleiding. Als klein lief puala'tje in een klas met 45 jongens. Die timing was niet zo leuk
Nu geef je jezelf wel iets te veel credits hequote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fijn dat ik je heb kunnen helpen met je openbaring en het afsluiten van een nare herinnering.
Zus van een vriend van mij ging eens HTS autotechniek doen. Als enige meisje tussen 246 jongens. En ze was nog knap ookquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee het was wel het moment dat ik dacht die kan wel als UI. Maar dat toetje kwam uit toen ik net begon aan mijn ICT opleiding. Als klein lief puala'tje in een klas met 45 jongens. Die timing was niet zo leuk
Een beetje wel misschienquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Nu geef je jezelf wel iets te veel credits he
Dat is ook feest geweestquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zus van een vriend van mij ging eens HTS autotechniek doen. Als enige meisje tussen 246 jongens. En ze was nog knap ook
Blijkt maar weer eens.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet betalen aan de coronalasten :p
de tijd erna welquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat zou ik indrukwekkend vinden inderdaad! Next level dissociëren.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja als vrouw kan je niet zeggen dat je kinderen hebt waar je niet van weet
Tenzij het zo'n methhead is die nog niet eens meer d'r eigen naam weet.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja als vrouw kan je niet zeggen dat je kinderen hebt waar je niet van weet
Als dat niet uitgelopen is op een gangbang....quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverredomme met je hekkiequote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ga jullie allemaal hekjes geven dan hoor
Zodat we in de rij kunnen staan?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ga jullie allemaal hekjes geven dan hoor
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
Kunnen we mooie tasjes van maken Ygritte
Ja... heb het al eens aangegeven bij ze.... zijn ze niet van onder de indruk....quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
Ruilen voor 10 gerbils?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja... heb het al eens aangegeven bij ze.... zijn ze niet van onder de indruk....Marktplaats en babi pangang dreigementen ook niet....
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
Vind ik niet kunnen. Je collega's hebben slechte invloed op jequote:
Oh dat dacht ikquote:
Die zilveren is stront maar dan ook echt stront eigenwijs, krijg je echt een punthoofd vanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:57 schreef jerney het volgende:
Ygritte wat een majestueuze poezels heb jij!!![]()
Nou zijn Coons dat sowieso al, maar die pootjes haha
Tinkebel. Tenminste dat is wat Google mij leertquote:
Ik heb geen katten om zakjes van te makenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee tegen jou heeft ze het over zakjes
Ygritte is er ook zo eenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tinkebel. Tenminste dat is wat Google mij leert
Hahahaha dat zie je er ook wel aan! Dat snoetjequote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die zilveren is stront maar dan ook echt stront eigenwijs, krijg je echt een punthoofd van![]()
De gene met de zware blik is in de praktijk de liefste en een echte knuffelkont
Oh ja!!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tinkebel. Tenminste dat is wat Google mij leert
Zo doen ze bij op merk ook en dan gaan ze gewoon even koffie drinken en doen ze alsof heel druk met hoofdkantoor overleggen over een eventuele korting.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Even met mijn business partner overleggen....
ja toen die kat overleden was. Beetje raarquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:03 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie die jongen die van zijn kat een drone heeft gemaakt?
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja toen die kat overleden was. Beetje raar
Wel een zakje om een tassie van te maken.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb geen katten om zakjes van te maken
Wat?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dat beter kan doen als ze nog leven zodat de kat er ook nog wat aan heeft?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan die eindelijk achter de vogels aanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dat beter kan doen als ze nog leven zodat de kat er ook nog wat aan heeft?
dat vind ik pas raar
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dat beter kan doen als ze nog leven zodat de kat er ook nog wat aan heeft?
dat vind ik pas raar
Tja tja tja... moeilijk moeilijk... tķch nog x % korting kunnen regelenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo doen ze bij op merk ook en dan gaan ze gewoon even koffie drinken en doen ze alsof heel druk met hoofdkantoor overleggen over een eventuele korting.
Ken die truukjes wel
Ja scheelt wel een hoop stofzuigen, stront en kots ruimen. Maar je krijgt er zoveel voor terug.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:07 schreef LTVDK het volgende:
Soms zou ik ook wel weer een kat willen, maar zo zonder is toch ook best wel praktisch.
Ik kan je de litter robot van harte aanbevelenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:07 schreef LTVDK het volgende:
Soms zou ik ook wel weer een kat willen, maar zo zonder is toch ook best wel praktisch.
Het is alleen zo lastig met vakantiesquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja scheelt wel een hoop stofzuigen, stront en kots ruimen. Maar je krijgt er zoveel voor terug.
en dan samen op vakantie?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben een deal met de buren, zij voor ons, wij voor hen.... ideaal
Mijn onderbuur heeft zich al aangebodenquote:
Ik heb momenteel nog niet de behoefte gevoeld om weer een hond te nemen. Al mis ik DN Sjef toch nog wel soms...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:07 schreef LTVDK het volgende:
Dit soort conclusion-jumping vrouwen wil ik niet eens mee praten. Weggggquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
dat vind ik pas raar
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit soort conclusion-jumping vrouwen wil ik niet eens mee praten. Wegggg
Ik zou het ook best met mijn buren kunnen regelen, die hebben allebei katten, maar heb denk ik ook gewoon geen zin in die verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben een deal met de buren, zij voor ons, wij voor hen.... ideaal
Deze gemist, maar vooral hypotheekrenteatrek die ik maar 1x per jaar terug krijg.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:37 schreef Puala het volgende:
[..]
En waarom kreeg je toen 2200 terug? Huis gekocht oid?
al die voorschotten en 'voorlopig' enzo is kut.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze gemist, maar vooral hypotheekrenteatrek die ik maar 1x per jaar terug krijg.
Suggereert gij nu dat zij aan m'n zakje gaat zittenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:05 schreef jerney het volgende:
[..]
Wel een zakje om een tassie van te maken.
als je op dit moment wat van ikea wil hebben moet je afhalen.. anders is 't kutquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:18 schreef Amarantha het volgende:
Als ik een plank van 10 euro wil bestellen bij de IKEA moet ik 29 euro verzendkosten betalen. Tering wat.!
49 als ik een packing cube van 2,99 wilquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:18 schreef Amarantha het volgende:
Als ik een plank van 10 euro wil bestellen bij de IKEA moet ik 29 euro verzendkosten betalen. Tering wat.!
HAHAHA wat.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
49 als ik een packing cube van 2,99 wil
Dat wordt dan toch afhalenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:18 schreef Amarantha het volgende:
Ja, dan heb ik liever dat ik het nu betaal en later iets terugkrijg. Maar niet iedereen kan dat geld missen iedere maand.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
al die voorschotten en 'voorlopig' enzo is kut.
kan je alsnog terugbetalen als 't niet klopt
Pff maar ik woon een uur rijden van de IKEA vandaan en ik ken ook niemand die daar langskomt met werk.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je op dit moment wat van ikea wil hebben moet je afhalen.. anders is 't kut
ze kijken gewoon naar het eerst mogelijke bezorgslot wat ze beschikbaar hebben..quote:
ik anderhalfquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff maar ik woon een uur rijden van de IKEA vandaan en ik ken ook niemand die daar langskomt met werk.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff maar ik woon een uur rijden van de IKEA vandaan en ik ken ook niemand die daar langskomt met werk.
Dan maar een plank bij de bouwmarkt halenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik doe wel oproepje op feestboek.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan maar een plank bij de bouwmarkt halen
Die beslissing ga ik niet voor een ander maken!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Suggereert gij nu dat zij aan m'n zakje gaat zitten
Dan heb ik straks een bitterbal zakjequote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Die beslissing ga ik niet voor een ander maken!
Ook als het een groot formaat is krijg je zulke bedragen omdat het dan niet met de PostNL mee kanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze kijken gewoon naar het eerst mogelijke bezorgslot wat ze beschikbaar hebben..
als dat geen postnl is, krijg je dit soort taferelen in beeld..
drie kwartierquote:
Mand!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
drie kwartierIs er ook een samevatting?
waarom?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!![]()
Ik ben doodop, maar ga zo toch nog even aan de wandel.
Kom danquote:
Wel voor 21.00 thuis hequote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!![]()
Ik ben doodop, maar ga zo toch nog even aan de wandel.
Maatquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Kom dan
[..]
Wel voor 21.00 thuis he
[..]
Maat
Ja met je lief hequote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Kom dan
[..]
Wel voor 21.00 thuis he
[..]
Maat
Zo goed ken ik ballie nog nietquote:
is ongeneeslijkquote:
We gaan het zien.quote:De afgelopen dagen werden problemen ondervonden met het doen van aangifte via Mijn Belastingdienst. Vanavond (2 maart) wordt tussen 19.00 uur en 20.30 uur geprobeerd de storing op te lossen. Dit betekent dat het tijdelijk niet mogelijk is om in te loggen via Mijn Belastingdienst en de aangifte-app en aangifte te doen. De werkzaamheden duren tot 20.30 uur en we hopen dat daarmee de problemen zijn opgelost.
Kunnen we zo om 20.30 weer lekker hysterisch gaan F5'enquote:
HIJ DOET HET NOG NIETquote:
Ik kijk naar het bekervoetbal op FOX/ESPNquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:36 schreef Karzai het volgende:
zo nu lekker uitbuiken, beetje zappen
kijken of r nog een filmpje is op netflix
Lekker. Waar was je dan met sauna?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Het was in ieder geval geniet0n. Even niet thuis, sauna, jacuzzi en chillen
Nee gvd wilde het net zeggen. Naja waar maak ik mij ook druk om, ik krijg toch maar letterlijk een paar euro.quote:
voor wie ben je?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kijk naar het bekervoetbal op FOX/ESPN
12 Monkeys! Jeugd sentimentquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:36 schreef Karzai het volgende:
zo nu lekker uitbuiken, beetje zappen
kijken of r nog een filmpje is op netflix
Neequote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:jerney volg je de Travelsnacks wel eigenlijk?
Ik ga echt niet juichen voor Vitasquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
voor wie ben je?
ik hoef het niet te zien
Zonde joh, je weet niet wat je mist. Maar goed, kijk maar of het wat is voor je, misschien haat je het welquote:
Youtubeje?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonde joh, je weet niet wat je mist. Maar goed, kijk maar of het wat is voor je, misschien haat je het wel
Ik heb ok een YT kanaal ja. En daar gebeuren ook BEST wel interessante dingen als ik het zo mag zeggenquote:
Ok.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
Hoerenteringtyphusspuugonstokenballenpusbraakselavondklok, zo einde bericht.
Alsof ze controleren. En alsof je niet een briefje voor jezelf kunt schrijven.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
Nou nou nou jongeman kun je een beetje op je woorden letten?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
hahahah wilde het net typen ook, da's een paar straten verderop hierquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:50 schreef DaMart het volgende:
@:Koen66 jij nog iets gemerkt van die schietpartij aan jouw kant van de snelweg?
[Ettomodus] ordinaire SC [/Ettomodus]quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
Alsof hij buiten isquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof ze controleren. En alsof je niet een briefje voor jezelf kunt schrijven.
Whaddap?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
Ja, wij hoorden ook heel wat sirenes op de snelweg en helikopters overvliegen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahahah wilde het net typen ook, da's een paar straten verderop hier
Hoorde ambulances, politie en de traumaheli vloog over
bwoah ja het zal wel weer mijn schuld zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:57 schreef Ygritte het volgende:
Door fles zijn topic nu dit in mijn hoofd:
Klinkt spannendquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ok een YT kanaal ja. En daar gebeuren ook BEST wel interessante dingen als ik het zo mag zeggen![]()
Zoek maar op "koeielul112"
Heul niet ergquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:57 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:57 schreef Ygritte het volgende:
Ohhhh!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat gehaast om weer braafjes op tijd thuis te zijn als het ergens leuk en warm is.
Gewoon een hondenriem meenemen en als je politie ziet doen alsof Fikkie is weggerendquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat gehaast om weer braafjes op tijd thuis te zijn als het ergens leuk en warm is.
zo spannend ben ik niet hooorquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Klinkt spannendNu durf ik niet te kijken omdat ik bang ben dat mijn bubbel barst
Alles is jouw schuldquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bwoah ja het zal wel weer mijn schuld zijn
Braakselavondquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
Blijf dan ook gewoon slapenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ben toch geen fucking saaie beer in winterslaap of zo?quote:
De zonnebank voor vrijdag is gecanceldquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen naar de KAPPER GENOT ALLEN DITDAT
Waarom??quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De zonnebank voor vrijdag is gecanceld
Zijn vrouw wellicht..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie dat er er mensen zijn die tegen wilders zeggendat die er toch wel wat vreemd uitziet?
Even een 113 waarschuwing na het zien en horen van dit filmpje graagquote:
Vast wel! Kleine kinderen sowiesoquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie dat er er mensen zijn die tegen wilders zeggendat die er toch wel wat vreemd uitziet?
Wat? Een filmpje van mij dat jij dan leuk gaat vinden?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:05 schreef jerney het volgende:
[..]
OhDan durf ik wel te klikken
Zoek jij maar iets uit!
Ja, surprise mequote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Een filmpje van mij dat jij dan leuk gaat vinden?
ik zag een kort filmpje van hem tijdens het debat. gisteren denk ik?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Vast wel! Kleine kinderen sowiesoEn dronken mensen
Instant mental image van kleine kinderen die tomaten en blikjes red bull gooien naar verbitterde Geertjequote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Vast wel! Kleine kinderen sowiesoEn dronken mensen
Deal... tot laveloos neem ik aan?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ben toch geen fucking saaie beer in winterslaap of zo?
Kom we gaan cocktails klappen in de Sky Bar tot aan braakselavond.
Dat is toch al vele jaren zo?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zag een kort filmpje van hem tijdens het debat. gisteren denk ik?
lijkt wel zon disney schurk als et licht een beetje verkeerd staat
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:08 schreef jerney het volgende:
Dit loopt niet altijd goed af, bedenk ik me net. 🙈
In Rotterdam zou dat zomaar kunnen gebeurenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Instant mental image van kleine kinderen die tomaten en blikjes red bull gooien naar verbitterde Geertje
Nou ja ik laat het meestal aan mijn fans overquote:
voor de exquise smaakquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja waarom zou je anders cocktails klappen?
Deze man weetquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja waarom zou je anders cocktails klappen?
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:12 schreef Koen66 het volgende:
is er al iets aan het inwonersbestand veranderd vandaag?
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik laat het meestal aan mijn fans overMaar een goed beginpunt is deze
![]()
Oma is helaas in 2013 overleden.
langer dan, niet langer alsquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het viel mij nu opgeloof dat zijn haar ook langer is als normaal
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Ja ik ben volgens Geert al foutquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
langer dan, niet langer als
al die buitenlanders vernaggelen onze taal, om het bij Ome Geert te houden![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry
Er zitten maar liefst 37 22-jarige Oekraīense vrouwen in de tentjes in het vluchtelingenkamp, go fetch.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:12 schreef Koen66 het volgende:
is er al iets aan het inwonersbestand veranderd vandaag?
Jazeker dat zei zequote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Happy hour zijn lekkere hapjes zei ze
Is ook wel zo, als je het goed doetquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Happy hour zijn lekkere hapjes zei ze
Daar kan ik hem geen ongelijk in geven....quote:
En extra verwilderde blik door corona stressquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het viel mij nu opgeloof dat zijn haar ook langer is als normaal
Kunnen we dan niet gewoon direct aan de stroh rumquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoete meukhups snel het keelgat in en dansen
@liesje1979 is helemaal idolaat van mijn omaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
wat niet babe?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:08 schreef jerney het volgende:
Dit loopt niet altijd goed af, bedenk ik me net. 🙈
*unblock*quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Je moet ons ook niet de kans geven he, Ballie. Dan koppen we hem gewoon in. Je weet onderhand wel dat we, nou ja ik in ieder geval zoiets meestal niet meen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |