abonnement Unibet Coolblue
pi_198455183
En weer gaat dit stemmen opleveren.
Wat een ultiem zielige roast en totaal ongepast.
Jezus wat doet die linkse bal nou. Koning :')
Vakman pur sang
  donderdag 11 maart 2021 @ 23:24:06 #252
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_198455193
Cringy dit. Die Koning was ook goed zenuwachtig voor aan z'n stem te horen.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_198455196
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Maar deze man..... brrrrr..... die gelooft echt alles wat hij zegt en doet. Die is zo in staat om live op TV de holocaust te ontkennen zonder met z'n ogen te knipperen. Heel beangstigend.
Oh nice, een Godwin. Doe niet zo triest met je leugenachtige frame :')
  donderdag 11 maart 2021 @ 23:24:21 #254
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198455198
Sowieso van een blaadje lezen. Niet zo sterk voor een cabaretier.
  Redactie Frontpage donderdag 11 maart 2021 @ 23:24:25 #255
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_198455200
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:21 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben zo anti-Baudet als het maar zijn kan maar Thierry heeft groot gelijk dat hij opstapte. Waar hebben we naar zitten kijken? Kreeg die gast een spontane hersenbloeding of zo? Wat kraamde hij uit :?
Ja dit sloeg echt helemaal nergens op :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_198455211
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:22 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een onzinnig debat, het is niet dat deze twee partijen strijden om dezelfde groep kiezers.
Tegenstellingen is leuk voor de kijker. Joh dit zijn partijen in de marge. Prima zo.
U MAD?
pi_198455227
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:24 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Oh nice, een Godwin. Doe niet zo triest met je leugenachtige frame :')
20 zeteltjes roepen, dat is een frame.
U MAD?
pi_198455243
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

20 zeteltjes roepen, dat is een frame.
dat is gewoon wishful thinking
pi_198455249
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:19 schreef 3rr0r het volgende:
wie bedenkt deze onzin, lekker onzin roepen tegen een gast... alsof het een roast is bij mtv
Een Baudet fan die ziedend is omdat iemand onzin verkondigd. De ironie.
U MAD?
pi_198455260
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:26 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Een Baudet fan die ziedend is omdat iemand onzin verkondigd. De ironie.
verkondigd :')
  donderdag 11 maart 2021 @ 23:28:22 #261
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_198455275
quote:
2s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:22 schreef Gunner het volgende:

[..]

Sloeg ook nergens op maar have some pride for gods sake.
Strategie joh.
Z’n achterban kwam klaar
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 11 maart 2021 @ 23:30:12 #262
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198455308
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:28 schreef nils7 het volgende:

[..]

Strategie joh.
Z’n achterban kwam klaar
Ja, zal mij niets verbazen als hij dit strategisch heeft uitgedacht. Net als het weglopen bij Emma.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198455311
Leuk staaltje cabaret was dit zeg. Alleen jammer dat ze de slechtste cabaretier tot het laatst moesten bewaren......
U MAD?
pi_198455325
quote:
84s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:30 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ja, zal mij niets verbazen als hij dit strategisch heeft uitgedacht. Net als het weglopen bij Emma.
Hij loopt wel vaak weg onze pianoboy hé. Beetje tegenslag en hij gaat wieberen.
U MAD?
pi_198455328
quote:
84s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:17 schreef Starhopper het volgende:
Baudet heeft vochtige ogen :T
Wat een act
pi_198455334
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
Leuk staaltje cabaret was dit zeg. Alleen jammer dat ze de slechtste cabaretier tot het laatst moesten bewaren......
Was raar deze roast maar om dan weg te lopen...
pi_198455337
Is ie weg? Net nu ik toch besloten heb om de tv uit te zetten en naar bed te gaan?? :'( oO<
pi_198455353
laatste stuk met Martijn Koning vond ik wel erg eenzijdig.

Maar Baudet is echt compleet van de pot gerukt.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_198455380
Die Baudet is echt een gek. Mooie show wel. Mijn favo stukje was dat hij zo boos werd dat hij bijna een meltdown kreeg, helemaal trillen, alles.

Heerlijke televisie.
pi_198455385
Ik heb niet veel met Baudet, maar wat ik vanavond zag was toch op zijn minst respectloos. Ik kreeg de rillingen over mijn rug hoe ongelooflijk Baudet werd gedemoniseerd. Het was bijna alsof Eva en die Martijn ( de zogenaamde komiek ) een beroep deden op Folkert van der Graaf om dat kunstje met Pim Fortuyn nog een keer te flikken. Echt afschuwelijk hoe je zo met een politicus om gaat. zo haatdragend, zo beledigend en zo verschrikkelijk laag. Ik had Eva hoger ingeschat, Oh en wie liep er trouwens meer weg vanuit een uitzending, en wie werd er toen vermoord, ik kreeg even een deja vu
pi_198455389
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:32 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Was raar deze roast maar om dan weg te lopen...
Die roast sloeg nergens op. Die Martijn Koning heeft al tig kansen van RTL gekregen maar hij is gewoon niet lollig. Waarom doen ze dat überhaupt daar bij Jinek. Maar zo'n Baudet.... tsjongejonge zeg. Ik vond die Turk van Denk vergeleken met dat rijkeluiskindje best een beschaafde aimabele man. En dat zegt genoeg.
U MAD?
pi_198455409
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:35 schreef MakkieR het volgende:
Ik heb niet veel met Baudet, maar wat ik vanavond zag was toch op zijn minst respectloos. Ik kreeg de rillingen over mijn rug hoe ongelooflijk Baudet werd gedemoniseerd. Het was bijna alsof Eva en die Martijn ( de zogenaamde komiek ) een beroep deden op Folkert van der Graaf om dat kunstje met Pim Fortuyn nog een keer te flikken. Echt afschuwelijk hoe je zo met een politicus om gaat. zo haatdragend, zo beledigend en zo verschrikkelijk laag. Ik had Eva hoger ingeschat, Oh en wie liep er trouwens meer weg vanuit een uitzending, en wie werd er toen vermoord, ik kreeg even een deja vu
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:24 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Oh nice, een Godwin. Doe niet zo triest met je leugenachtige frame :')
U MAD?
pi_198455417
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:35 schreef MakkieR het volgende:
Ik heb niet veel met Baudet, maar wat ik vanavond zag was toch op zijn minst respectloos. Ik kreeg de rillingen over mijn rug hoe ongelooflijk Baudet werd gedemoniseerd. Het was bijna alsof Eva en die Martijn ( de zogenaamde komiek ) een beroep deden op Folkert van der Graaf om dat kunstje met Pim Fortuyn nog een keer te flikken. Echt afschuwelijk hoe je zo met een politicus om gaat. zo haatdragend, zo beledigend en zo verschrikkelijk laag. Ik had Eva hoger ingeschat, Oh en wie liep er trouwens meer weg vanuit een uitzending, en wie werd er toen vermoord, ik kreeg even een deja vu
Er zit geen causaliteit tussen weglopen bij een tv uitzending en vermoord worden.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_198455430
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:35 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Die roast sloeg nergens op. Die Martijn Koning heeft al tig kansen van RTL gekregen maar hij is gewoon niet lollig. Waarom doen ze dat überhaupt daar bij Jinek. Maar zo'n Baudet.... tsjongejonge zeg. Ik vond die Turk van Denk vergeleken met dat rijkeluiskindje best een beschaafde aimabele man. En dat zegt genoeg.
Eens die Turk was beschaafd, kwam onder vuur te liggen maar bleef debatteren. Ondanks zijn waardeloze partij. Baudet is echt in pure wanhooo maar de wappies gaan opzoeken.
pi_198455432
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 23:35 schreef MakkieR het volgende:
Ik heb niet veel met Baudet, maar wat ik vanavond zag was toch op zijn minst respectloos. Ik kreeg de rillingen over mijn rug hoe ongelooflijk Baudet werd gedemoniseerd. Het was bijna alsof Eva en die Martijn ( de zogenaamde komiek ) een beroep deden op Folkert van der Graaf om dat kunstje met Pim Fortuyn nog een keer te flikken. Echt afschuwelijk hoe je zo met een politicus om gaat. zo haatdragend, zo beledigend en zo verschrikkelijk laag. Ik had Eva hoger ingeschat, Oh en wie liep er trouwens meer weg vanuit een uitzending, en wie werd er toen vermoord, ik kreeg even een deja vu
Gadverdamme zeg. Even de dood van Fortuyn gebruiken voor je politieke mening, je gaat echt over lijken. Echt veel te ver om te zeggen dat Eva en Martijn 'bijna een oproep deden tot Folkert van der Graaf', dát is pas een naar frame.

Baudet was in dit programma de enige die zelf ongelofelijk gestoorde dingen zegt, hij hóórt (taak van de media) daar (meer dan) kritisch bevraagd naar te worden. Ook al is het satirisch zoals De Koning en ook al vind je dat niet leuk.

Jullie houden toch zo van vrijheid van meningsuiting? De grens ligt toch bij geweld? Dan hoort dit daar ook bij.

Stel je niet zo aan en stop met in elke discussie een Pimmetje te gooien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')