quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Zo iemand dus.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Die eerste twee van vanavond vind ik wel passen. Ben benieuwd wat voor type zij zoekt.
Wel goeie uitstraling idd.quote:
Die stevige meid zoekt toch geen jochie? Hij is 15 jaar jonger oidquote:
Zij is negentien!quote:Op maandag 1 maart 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die stevige meid zoekt toch geen jochie? Hij is 15 jaar jonger oid
Deze dikkies passen beterquote:
Ik schreef over de eerste twee van de avond. En die vrouw is 36 ofzo.quote:
Valt wel meequote:
die dikke man is 37quote:Op maandag 1 maart 2021 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schreef over de eerste twee van de avond. En die vrouw is 36 ofzo.
Ja die twee passen qua formaat en leeftijd :quote:
En dan komt er een succes uit denk je?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Waarom verwachten ze dat als je dik bent dat je dan zelf ook op dikkere mensen valt? 'Ik weeg honderdveertig en val op meisjes van max 55 kilo.' Bijvoorbeel, kan toch ook?
Jep, vind ik ook altijd wel bijzonderquote:Op maandag 1 maart 2021 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Waarom verwachten ze dat als je dik bent dat je dan zelf ook op dikkere mensen valt? 'Ik weeg honderdveertig en val op meisjes van max 55 kilo.' Bijvoorbeel, kan toch ook?
--> kans op succes voor een relatiequote:Op maandag 1 maart 2021 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Er komen sowieso nauwelijks successen voor.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan komt er een succes uit denk je?
Nee maar 160 kilo en Doutzen Kroes wordt niet meer succesjesquote:Op maandag 1 maart 2021 19:41 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Er komen sowieso nauwelijks successen voor.
Er zijn van die magere ventjes die op obese kickenquote:
Klopt, tja iedere gek zijn of haar gebrek....quote:Op maandag 1 maart 2021 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn van die magere ventjes die op obese kicken
ze weten het altijd heel slecht te verbergenquote:
Echt hé?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
niet naar op zoek maar wel meedoen aan dit programma
Het nieuwe coltrui.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:49 schreef Rianne84 het volgende:
Houthakkersblouse is ook een kenmerk blijkbaar
Kun je beter het loodgietersvak in gaan.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:49 schreef Nine. het volgende:
Valt weinig leiding te geven in de horeca momenteel
‘Hoe kunnen mensen sneller inchecken. ‘Hoe kan roomservice sneller bezorgd worden’.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:55 schreef FOKoffieleut het volgende:
moesten alle restjes op in de koelkasten van het restaurant vandaag!?
Niks mis mee hoor.quote:
Ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |