quote:gefrustreerde smeerlap, ga je vunzige gedachte lekker op je moeder botvieren
Op zaterdag 25 januari 2003 14:35 schreef Friemeltje het volgende:
Spuiten de mannelijke fokkers? ik spuit met het eerste schot ongeveer een kleine 1 a 2 meter denk ik, maar daarna wordt het bereik toch wel drastisch verkleind
quote:elke post afsluiten met
Spuiten de mannelijke fokkers? ik spuit met het eerste schot ongeveer een kleine 1 a 2 meter denk ik, maar daarna wordt het bereik toch wel drastisch verkleind
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 14:36 schreef bastardjimmy het volgende:[..]
gefrustreerde smeerlap, ga je vunzige gedachte lekker op m'n moeder botvieren
quote:ik zal die sletterige hoer van een moeder van je is trakteren op een headshot!
Op zaterdag 25 januari 2003 14:36 schreef bastardjimmy het volgende:[..]
gefrustreerde smeerlap, ga je vunzige gedachte lekker op mn moeder botvieren
[Dit bericht is gewijzigd door Friemeltje op 25-01-2003 14:41]
quote:wat is een kleine en wat is een grote meter bij jou?
ik spuit met het eerste schot ongeveer een kleine 1 a 2 meter denk ik,
quote:Tsja, als het bij mij die 30 cm door is dan is de druk er wel een beetje af, het gutst eruit, laten we het daar op houden...
Op zaterdag 25 januari 2003 14:43 schreef Friemeltje het volgende:
kijk, mannen zijn altijd wel bezorgd om de grootte van hun penis en scrotum, maar waarom maakt niemand zich druk over hoe ver je spuiten kan, ,mijn penis is dan mischien wat kleiner maar bij mij druppelt het er tenminste niet uit
quote:laten we daar een apart topic over openen
Op zaterdag 25 januari 2003 14:44 schreef cptmarco het volgende:[..]
wat is een kleine en wat is een grote meter bij jou?
quote:dat betekent gewoon dat je lichaam zich niet wil voortplanten, kortom dat er ergens een foutje zit in je
Op zaterdag 25 januari 2003 14:44 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Tsja, als het bij mij die 30 cm door is dan is de druk er wel een beetje af, het gutst eruit, laten we het daar op houden...
quote:Het enige foutje wat ik heb is dat ik jou niet massaal afzeik hier.
Op zaterdag 25 januari 2003 14:45 schreef Friemeltje het volgende:[..]
dat betekent gewoon dat je lichaam zich niet wil voortplanten, kortom dat er ergens een foutje zit in je
quote:tjonge jonge, als je zin hebt om jezelf te masterberen achter je monitor, ga dan met 1 of andere geile slet cyberchatten sukkel
Op zaterdag 25 januari 2003 14:45 schreef Friemeltje het volgende:[..]
dat betekent gewoon dat je lichaam zich niet wil voortplanten, kortom dat er ergens een foutje zit in je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |