SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat schijnt ook nog wel een dingetje te zijn jaquote:Op maandag 1 maart 2021 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen al het slaapgebrek pas ik voor.
Mag ik er al bij ook?quote:Op maandag 1 maart 2021 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:UitStraling ik kan de inhoud van de OP wel even aanpassen voor je
wen je vanzelf aanquote:Op maandag 1 maart 2021 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat schijnt ook nog wel een dingetje te zijn ja
Ik sta er niet eens bij zie ikquote:
wat zou je als beroep en woning willen?quote:
dat is ook wel zo. denk dat het bij mij scheelde dat ik toch al midden in de nacht op moest voor werk dus was wel redelijk snel gewensquote:
Ik zou zo iets niet aan US toevertrouwenquote:Op maandag 1 maart 2021 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sta er niet eens bij zie ik![]()
Als UitStraling even beschrijving voor jou en mij erbij bedenkt dan moet dat wel goedkomen.
Juist wel. Gebeurt er weer eens iets.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou zo iets niet aan US toevertrouwen
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Oh moet US dat doen?quote:Op maandag 1 maart 2021 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als UitStraling even beschrijving voor jou en mij erbij bedenkt dan moet dat wel goedkomen.
Nouja ik blijf gewoon beroepskliederaar natuurlijkquote:Op maandag 1 maart 2021 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat zou je als beroep en woning willen?
Vertelquote:Op maandag 1 maart 2021 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou zo iets niet aan US toevertrouwen
Het is niet voor niets dat er een groot hek om zijn huis staat.quote:
Ah, een huisschilder, altijd handigquote:Op maandag 1 maart 2021 15:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Nouja ik blijf gewoon beroepskliederaar natuurlijkEn meestal ben ik onder mijn steen te vinden
Ja en dan is het dag en dan moet je er overal mee naartoe slepen met 3 tassen vol mysterieuze zooi en ohhhquote:Op maandag 1 maart 2021 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is ook wel zo. denk dat het bij mij scheelde dat ik toch al midden in de nacht op moest voor werk dus was wel redelijk snel gewens
wat voor een werk die je dan?quote:Op maandag 1 maart 2021 15:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Nouja ik blijf gewoon beroepskliederaar natuurlijkEn meestal ben ik onder mijn steen te vinden
Ocherm! Roddels wil ik wetenquote:Op maandag 1 maart 2021 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat er een groot hek om zijn huis staat.
Dat is niet om mensen buiten te houden..
Het midden in de nacht wakker worden is één ding, maar die hele week werk er ook nog bij.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is ook wel zo. denk dat het bij mij scheelde dat ik toch al midden in de nacht op moest voor werk dus was wel redelijk snel gewens
Oh, grappig.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik maak cursussen op vlak van creativiteit. Houtskool, inkt, acrylverf, etc.
ohw, wat klieder je dan?quote:
Dat lijkt me leuker dan saaie marketingvergaderingenquote:Op maandag 1 maart 2021 15:21 schreef jerney het volgende:
[..]
nergens voor nodig. dat merk je snel genoegquote:
een CreaBeaquote:Op maandag 1 maart 2021 15:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Das niet zo lastig, praktisch alles is leuker dan vergaderingenquote:Op maandag 1 maart 2021 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuker dan saaie marketingvergaderingen
Ik vind vergaderingen alleen leuk als ik ze zelf leid.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das niet zo lastig, praktisch alles is leuker dan vergaderingen
Als @bitterbal er soms mee mag wandelen vind ik het primaquote:Op maandag 1 maart 2021 15:23 schreef jerney het volgende:
Mag ik ook een geitje of een shetlander bij m’n steen?
1 maar?quote:Op maandag 1 maart 2021 15:23 schreef jerney het volgende:
Mag ik ook een geitje of een shetlander bij m’n steen?
En korter dan een half uur duren.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind vergaderingen alleen leuk als ik ze zelf leid.
Het team-uitje voor deze SC hebben we ook al gevondenquote:Op maandag 1 maart 2021 15:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat is het vak dat ik eigenlijk geleerd heb, maar daar doe ik niets meequote:Op maandag 1 maart 2021 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Workshop kutje kleienquote:Op maandag 1 maart 2021 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het team-uitje voor deze SC hebben we ook al gevonden
Dat is in mijn geval journalistiek.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het vak dat ik eigenlijk geleerd heb, maar daar doe ik niets mee
Reminder to self.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is ook!!quote:Op maandag 1 maart 2021 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
creativiteits coach!quote:Op maandag 1 maart 2021 15:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Zo mysterieusquote:Op maandag 1 maart 2021 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nergens voor nodig. dat merk je snel genoeg
neuh, gewoon zo gek als een deurquote:
quote:
Ja hoor dat mag ze welquote:Op maandag 1 maart 2021 15:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als @:Bitterbal er soms mee mag wandelen vind ik het prima
Nou, jouw functie in Foqueville is hiermee bepaald. Nu nog een huisje bouwen.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Daar moet ik nog ergens een diploma van hebben!! Met originaliteitspoes
Ja, het is een beetje karig. ik heb ook maar 4 koeien en Muck 3 kippen..quote:Op maandag 1 maart 2021 15:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Er is niet zoveel plaats meer in jullie durp
@UitStralingquote:Op maandag 1 maart 2021 15:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Daar kan ik meestal het beste mee opschieten
Hahahahaquote:Op maandag 1 maart 2021 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, jouw functie in Foqueville is hiermee bepaald. Nu nog een huisje bouwen.
quote:
Oh dan mag ik ook wel 3 geitjes en twee pony’squote:Op maandag 1 maart 2021 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje karig. ik heb ook maar 4 koeien en Muck 3 kippen..
Tuurlijk! De Wok of Life komt nooit iemand. Misschien kun je die kraken?quote:Op maandag 1 maart 2021 15:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahahaha
Mag ik bij het strand in de buurt?
Die aantallen kloppen nietquote:Op maandag 1 maart 2021 15:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh dan mag ik ook wel 3 geitjes en twee pony’s
quote:Op maandag 1 maart 2021 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tuurlijk! De Wok of Life komt nooit iemand. Misschien kun je die kraken?
Hohoquote:Op maandag 1 maart 2021 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tuurlijk! De Wok of Life komt nooit iemand. Misschien kun je die kraken?
quote:Op maandag 1 maart 2021 15:36 schreef jerney het volgende:
[..]Dat vind ik wel een mooi idee. Repurposen met lichtjes en hangmatten
U zei hangmatten.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:36 schreef jerney het volgende:
[..]Dat vind ik wel een mooi idee. Repurposen met lichtjes en hangmatten
En loempia'squote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 15:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Kan ik ook heus wel maken
Of beter, ayam besengeh
Ik ben fan.quote:
Mag ik ookquote:Op maandag 1 maart 2021 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen staat er dit![]()
Oh dan mag ik ook wel 8 geitjes en negen pony’s
Vind ik niet vreemd.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
We hebben sowieso wel een flink aanbod aan vreterij voor de hoeveelheid inwoners.
We hebben ook flink hongerige inwonersquote:Op maandag 1 maart 2021 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
We hebben sowieso wel een flink aanbod aan vreterij voor de hoeveelheid inwoners.
Daarom wil ik ook bij jullie komen wonenquote:Op maandag 1 maart 2021 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op maandag 1 maart 2021 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
@:kwiwi jerney moet dringend onderdak krijgen.
Ohhh jaloers!!!quote:Op maandag 1 maart 2021 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben fan.Heb mezelf er een gegeven vorig jaar, een van m'n betere aankopen.
Iemand moet de wc's ontstoppen, toch? Al die gerries.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:41 schreef gianni61 het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk een polenhotel?
Je denkt toch zeker niet dat we zelf al die paleisjes gaan bouwenquote:Op maandag 1 maart 2021 15:41 schreef gianni61 het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk een polenhotel?
Het is wel met een standaard hoor, geen goeie plek om 'm op te hangen anders, maar zoooo goed buiten chillen dat ding.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh jaloers!!!
Ik heb hier geen plaaats
Zaligquote:Op maandag 1 maart 2021 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel met een standaard hoor, geen goeie plek om 'm op te hangen anders, maar zoooo goed buiten chillen dat ding.
Hij moest wat minder onderhoud vergen, maarquote:Op maandag 1 maart 2021 15:44 schreef jerney het volgende:
[..]
Zalig
Ik heb niet eens een balkonMaar ik chill graag op mijn vensterbank.
We hebben de Wok Of Life toch al?quote:
Kunnen we niet eerst even latten? Ik vind dit een grote stapquote:Op maandag 1 maart 2021 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kun je tijdelijk bij US inwonen.
Ik zie bij die drol nog plek zat.quote:
Er loopt vast zat in dat regenwoud ook.quote:
Ja dat onderhoud daar was ik nooit zo’n held inquote:Op maandag 1 maart 2021 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij moest wat minder onderhoud vergen, maartuin
Tijdelijk. Totdat je je eigen woning hebt. Samenwonen is meteen zo'n stap inderdaad.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:44 schreef jerney het volgende:
[..]
Kunnen we niet eerst even latten? Ik vind dit een grote stap
Hooooh daar zitten mijn blije fanten en rare kwokken al.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er loopt vast zat in dat regenwoud ook.
Ik was serieus.quote:
Waarom word ik met US gehokt terwijl jullie hem angstvallig in zijn huis dwingen te blijven, eigenlijk?quote:Op maandag 1 maart 2021 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdelijk. Totdat je je eigen woning hebt. Samenwonen is meteen zo'n stap inderdaad.
Wil je in een hondencafé wonen dan?quote:
Jerney ik woon al bij Us dus kom je wel bij mijquote:Op maandag 1 maart 2021 15:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Waarom word ik met US gehokt terwijl jullie hem angstvallig in zijn huis dwingen te blijven, eigenlijk?
hoeft niet hoor. Genoeg vrijgezelle mannen in foqueville.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Waarom word ik met US gehokt terwijl jullie hem angstvallig in zijn huis dwingen te blijven, eigenlijk?
Ik zou dat best willenquote:Op maandag 1 maart 2021 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wil je in een hondencafé wonen dan?
terwijl aan de andere kant bij de brug ook water genoeg is.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk je een leuk idee te hebben dat mensen wat weglokt bij de volle kust vandaan, noemen ze je een hater.
Depends. Moet ik ze dan ook 4x per dag uitlaten?quote:Op maandag 1 maart 2021 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wil je in een hondencafé wonen dan?
Leek me een goed idee. Soms heb ik die.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:47 schreef jerney het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2021 15:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jerney ik woon al bij Us dus kom je wel bij mij
Ergens snap ik het wel, krijg je meteen zo'n Almere-vibe bij.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
terwijl aan de andere kant bij de brug ook water genoeg is.
Zouden zelfs nog woonboten kunnen gaan verhuren
Je was een paar keer te laat met koffie dus ik had die handboeien toch los gemaakt van het bed?quote:Op maandag 1 maart 2021 15:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jerney ik woon al bij Us dus kom je wel bij mij
quote:Op maandag 1 maart 2021 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeft niet hoor. Genoeg vrijgezelle mannen in foqueville.
wink, nudge
daar weet ik weinig van. In Almere kom ik nooit buiten het topsportcentrum of dat strand waar DefQon.1 isquote:Op maandag 1 maart 2021 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel, krijg je meteen zo'n Almere-vibe bij.
Okidoki, straks ffquote:Op maandag 1 maart 2021 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
@:kwiwi jerney moet dringend onderdak krijgen.
Ik wil ook best op een eilandje met zo’n raar draadvlotje zodat ik cocktails kan komen drinken bij julliequote:Op maandag 1 maart 2021 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk je een leuk idee te hebben dat mensen wat weglokt bij de volle kust vandaan, noemen ze je een hater.
Ok ik vertrouw je!quote:Op maandag 1 maart 2021 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leek me een goed idee. Soms heb ik die.
Het kwam uit een goed hartquote:Op maandag 1 maart 2021 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
dit klinkt wel lekker koelquote:Op maandag 1 maart 2021 15:54 schreef kwiwi het volgende:
Note to self: ook nog even en eskwimowijk met rijdende aircos bouwen.
Na 17:30 pasquote:Op maandag 1 maart 2021 15:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Da’s te langWanneer mag je buiten komen spelen?
quote:
Ik denk dat dit het moment is om mijn onderhandelingsskills wat aan te scherpen.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen als jij de kattenbak verschoont en zombiesoep voor de honden maakt.
Jij gaat de (buiten)lampjeshysterie die ik deel met @liesje1979 en @bitterbal waarderen.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:59 schreef jerney het volgende:
[..]!!!!
Mag ik een eilandje met geitjes en pony’s en mijn katten?En hangmatjes en lampjes.
En een vlot
wow wow wow, geef ze een vinger en ze nemen een hand..quote:Op maandag 1 maart 2021 15:59 schreef jerney het volgende:
[..]!!!!
Mag ik een eilandje met geitjes en pony’s en mijn katten?En hangmatjes en lampjes.
En een vlot
Eh, ze hebben het best lang rustig gehad.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wow wow wow, geef ze een vinger en ze nemen een hand..
Moeten onze polen nog een heel eiland gaan opspuiten
zijn het wel led stripjes?quote:Op maandag 1 maart 2021 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij gaat de (buiten)lampjeshysterie die ik deel met @:liesje1979 en @:bitterbal waarderen.
Nee, nog hysterischer.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij gaat de (buiten)lampjeshysterie die ik deel met @:liesje1979 en @:bitterbal waarderen.
dat wel. ikw eet alleen niet of ze wel capabel zijn om eilanden te maken.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ze hebben het best lang rustig gehad.
Nog meer van die kitschere ledlampjes, straks is het Actionville of zoquote:Op maandag 1 maart 2021 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik realiseerde het me halverwege mijn post maar heb toch geënterdquote:Op maandag 1 maart 2021 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wow wow wow, geef ze een vinger en ze nemen een hand..
Moeten onze polen nog een heel eiland gaan opspuiten
Vrouwenquote:Op maandag 1 maart 2021 15:59 schreef jerney het volgende:
[..]!!!!
En een vlot
Polen kunnen alles makenquote:Op maandag 1 maart 2021 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel. ikw eet alleen niet of ze wel capabel zijn om eilanden te maken.
Maar goed, als ze ook een berg kunnen maken..
Hoezo "straks"?quote:Op maandag 1 maart 2021 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog meer van die kitschere ledlampjes, straks is het Actionville of zo
Maar jullie mogen ook in de hangmatten en ik ga voor jullie koken en bitterbal mag met de geitjes wandelen en US mag mijn afwas doenquote:Op maandag 1 maart 2021 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwengeef ze een vingernagel en ze trekken je arm eraf
quote:Op maandag 1 maart 2021 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwengeef ze een vingernagel en ze trekken je arm eraf
Iets gaat er nu al erg mis hierquote:Op maandag 1 maart 2021 16:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar jullie mogen ook in de hangmatten en ik ga voor jullie koken en bitterbal mag met de geitjes wandelen en US mag mijn afwas doen
Klinkt als een topverdeling.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar jullie mogen ook in de hangmatten en ik ga voor jullie koken en bitterbal mag met de geitjes wandelen en US mag mijn afwas doen
* jerney hangt demonstratief nog meer hysterische lampjes op terwijl ze US strak aan blijft kijkenquote:Op maandag 1 maart 2021 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog meer van die kitschere ledlampjes, straks is het Actionville of zo
quote:Op maandag 1 maart 2021 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo "straks"?
Duidelijk dat je al een tijdje niet buiten je hek geweest bent.
Wie heeft jou mijn achilleshiel ingefluisterdquote:Op maandag 1 maart 2021 16:05 schreef jerney het volgende:
[..]
* jerney hangt demonstratief nog meer hysterische lampjes op terwijl ze US strak aan blijft kijken
Leuke liveband ook.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sabaton (metalband) in het Zweeds blijft raar, maar wel weer mooi
Kan ik zelf prima vindenquote:Op maandag 1 maart 2021 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie heeft jou mijn achilleshiel ingefluisterd
wat is je specialiteit?quote:Op maandag 1 maart 2021 16:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Oke, je hebt me overtuigdquote:
Zeker,quote:
De Drollendreefquote:Op maandag 1 maart 2021 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was serieus.Gewoon een nieuw pleintje met katten- en hondencafés, tussen drol en kabelbaan.
![]()
Lekker dichtbij ook.
quote:Op maandag 1 maart 2021 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, ik wil graag zo'n kwiglo voor de zomer. Die bospod is snel benauwdquote:Op maandag 1 maart 2021 15:54 schreef kwiwi het volgende:
Note to self: ook nog even en eskwimowijk met rijdende aircos bouwen.
quote:Op maandag 1 maart 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat Jerney en US gaan samenhokken dus de crisis is afgewend
De crisis is terug. Ontwikkelingen gaan snel vandaagquote:Op maandag 1 maart 2021 16:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee ik hou niet van samenwonen
Met boontjes uit blik?quote:Op maandag 1 maart 2021 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onderdrukt plots een sterke neiging om een kookfilmpje te uploaden![]()
quote:Op maandag 1 maart 2021 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze voor dat stel een andere benaming verzinnen of zo![]()
Ooh wacht.
Aaaaaaaaaaaaand finished off with my own fucking weaponsquote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaand finished off with my own fucking weapons
Heb gewoon een fotoboek heurquote:Op maandag 1 maart 2021 17:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar je krijgt er wel veel voor terug.
Hey Jerney heb je soms specs van die twins van je?
Mijn muziekgejengel viel gisteren een beetje tegen.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer even lekker een uurtje op het balkon de kalimba gespeeld in de korte broek
Het was een beetje roestig, maar je pakt het eigenlijk zo weer op![]()
Tori zou ik echt wel zwaar mee ravotten, denk dat ik daarna twee botbreuken heb op lullige plekken maar worth it.quote:
In 2021 is het toch allemaal anders.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tori zou ik echt wel zwaar mee ravotten, denk dat ik daarna twee botbreuken heb op lullige plekken maar worth it.
jij moet toch zwemmen in het geldquote:
Ik ga straks wel even tennissen tussendoor; maar met vanavond erbij kom ik ook wel weer minimaal aan die urenquote:
Oh da’s zuur, ze is zo ontzettend leuk live.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatste keer dat ze in Nederland was zat ik in het buitenland. In 2019 best een paar leuke optredens gemist daardoor. Dacht ik in 2020 wel even in te halen, silly me.
Bianco Salmonequote:
geen fan van zalm?quote:
creme fraiche ipv tomatensausquote:
ook niks mis mee. Gehaktballetjequote:Op maandag 1 maart 2021 17:37 schreef Karzai het volgende:
hollandse pot vanavond, gehakt, aardappeltjes en spinazie
Ik heb nog een berg vouchers.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh da’s zuur, ze is zo ontzettend leuk live.ik wil ook weer
Witte saus, huehue.quote:
Lekker. Weer op een boot flippn in het rond bitchen?quote:Op maandag 1 maart 2021 17:53 schreef FranticDJ het volgende:
Goede werkdag was goedop naar vele meer
ik bitchte geen flippen rondquote:Op maandag 1 maart 2021 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker. Weer op een boot flippn in het rond bitchen?
Voor sollicitie al?quote:Op maandag 1 maart 2021 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh nog een kennismakingsgesprek ingepland. Of ik woensdagochtend om 10 uur kan? Nou, dan zit ik net bij de kapper en dat is nu even NOG iets belangrijker![]()
Maar donderdag is ook goed gelukkig
Succesquote:Op maandag 1 maart 2021 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh nog een kennismakingsgesprek ingepland. Of ik woensdagochtend om 10 uur kan? Nou, dan zit ik net bij de kapper en dat is nu even NOG iets belangrijker![]()
Maar donderdag is ook goed gelukkig
Ja. Maar dit is voor een vacature die ik wel langs had zien komen maar waarvan ik zelf dacht "Ieuw ze vragen een schaap met 14 poten en ik heb er maar 6quote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 18:09 schreef mschol het volgende:
hey bitterbal, jouw soort heb ik opgegeten vanmiddag......
hoe was 't vandaag?quote:Op maandag 1 maart 2021 18:09 schreef mschol het volgende:
hey bitterbal, jouw soortgenoot heb ik opgegeten vanmiddag......
Oh vetquote:Op maandag 1 maart 2021 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar dit is voor een vacature die ik wel langs had zien komen maar waarvan ik zelf dacht "Ieuw ze vragen een schaap met 14 poten en ik heb er maar 6" maar nu willen ze me toch zien. Zal mij benieuwen.
Stribbelde de bal tegen?quote:Op maandag 1 maart 2021 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
pff ja, maar was allemaal erg lastig...
Dan nu de vraag... Welkequote:Op maandag 1 maart 2021 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyy ik sprak vandaag een collega van je.
Het gaat om het hele denktreintje. Het idee dat een schaap met 6 potn "iets mist"quote:Op maandag 1 maart 2021 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh vetWaarom denk je dat jij poten mist?
Ah. Nou wacht het eerst maar af wat het gesprek brengtquote:Op maandag 1 maart 2021 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat om het hele denktreintje. Het idee dat een schaap met 6 potn "iets mist"
Ik mag vrijdagquote:Op maandag 1 maart 2021 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
Ga wel blij zijn als ik zaterdag naar de kapper ben geweest. Tiefus.
Nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |