SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Die is me te onpraktisch in de vaatwasser.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb deze. Kan voor twee dagen lunch in als het moet![]()
https://www.bol.com/nl/p/(...)5l/9200000088678730/
Ah oke. Goed nieuws iigquote:Op maandag 1 maart 2021 11:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee vorige week wel. Zou eigenlijk tot en met woensdag moeten maar werd zaterdag gebeld door de Ggd. En aangezien ik toen al een flink aantal dagen geen klachten meer had was het prima. Dus gaan met die banaan.
Hangt een beetje af van wat ik mee heb en met de hand afwassen ben ik te lui voor.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Vaatwasser? Oh ja dat kan. Ik doe hem altijd een beetje leegschudden en soms met een stukje keukenpapier even uitvegen als er vet aan zit.
Ik ben hier toch veel te lui voor.quote:
prima tijd toch?>quote:
ziet er altijd leuk uit, maar ik ga dat echt niet voor mezelf klaarmaken.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar bento! Is leukkkk![]()
Ik heb een hele bak vol met bentospullen
Is leuk als iemand die voor mij maakt. Of andersom 1x in de 3 jaarquote:Op maandag 1 maart 2021 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar bento! Is leukkkk![]()
Ik heb een hele bak vol met bentospullen
Ergens wil ik nu een broodtrommel met een lama of eenhoorn ofzo.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:17 schreef jerney het volgende:
Broodtrommels en ik blijven nooit lang samen. Vind mijn ex-collega met zijn Bob de Bouwer broodtrommeltje wel super aandoenlijk.
Ik heb dezequote:Op maandag 1 maart 2021 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens wil ik nu een broodtrommel met een lama of eenhoorn ofzo.
Heb de png nietquote:Op maandag 1 maart 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat kun je vast wel op een broodtrommeltje laten drukken
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb deze
[ link | afbeelding ]
Daar wil ik ook wel een broodtrommeltje van
Saaaaaaaaaiquote:Op maandag 1 maart 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helaas bedenk ik me dat ik nog AH-bewaarbakjes (via zo'n spaaractie ooit) heb en dat daar ook prima brood in kan.
Je wilt niet graag genoegquote:Op maandag 1 maart 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Helaas bedenk ik me dat ik nog AH-bewaarbakjes (via zo'n spaaractie ooit) heb en dat daar ook prima brood in kan.
De coop heeft nu ook weer een aktie, dus ik ben begonnen te sparen om mn ikea bakjes te vervangenquote:Op maandag 1 maart 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |