Oja, er was iets aan de SP wat me niet beviel. Moet weer even de propaganda goed verwerken.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon en partijprogramma's lezen lieve mensen. Dit was puur vermaak
Alleen de gewone man is niet het D66 electoraat. Dat is toch meer de hoogopgeleide internationaal georiėnteerde vrouw.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Eens. Jetten staat dichterbij de gewone man.
quote:Op zondag 28 februari 2021 23:33 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
[..]
[..]
TV / [RTL4] Jinek #25 Peter x 2
Dan heb je ook goede kans op een goede baan om die schuld af te lossen. Enige probleem met het leenstelsel is dat je zogenaamd niet bkr-geregistreerd bent maar je hypotheek meer dan halveert als je aangeeft een studieschuld te hebben, hoe minimaal ook.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:32 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Woon je in Twente dan is de dichtsbijzijnde niet technische uni uren reizen, woon je in limburg dan moet je ook uren reizen wil je wel een technische studie doen. Daarnaast ben je die 1000 euro lening al snel kwijt aan huur (zie de prijzen voor een kamer van 8 vierkante meter!!!!), verzekering, boodschappen, collegegeld, studieboeken etc. En zit je 1000 man in een college bedrijfskunde dan heb je echt wel goed door dat het opbouwen van een goed cv uiterst belangrijk is
quote:Op zondag 28 februari 2021 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, er was iets aan de SP wat me niet beviel. Moet weer even de propaganda goed verwerken.
Ik denk dat je de psychische gevolgen ernstig onderschat. Het is makkelijk om van de zijlijn mee te praten, maar als je je eerste jaar niet haalt en met tienduizend schuld opnieuw aan een studie begint dan piep je wel andersquote:Op zondag 28 februari 2021 23:34 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dan heb je ook goede kans op een goede baan om die schuld af te lossen. Enige probleem met het leenstelsel is dat je zogenaamd niet bkr-geregistreerd bent maar je hypotheek meer dan halveert als je aangeeft een studieschuld te hebben, hoe minimaal ook.
Acht je het waarschijnlijk dat je met veel studies na het eerste jaar 10.000 euro studieschuld hebt?quote:Op zondag 28 februari 2021 23:37 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de psychische gevolgen ernstig onderschat. Het is makkelijk om van de zijlijn mee te praten, maar als je je eerste jaar niet haalt en met tienduizend schuld opnieuw aan een studie begint dan piep je wel anders
Ik heb straks 7 jaar gestudeerd zonder schuldquote:Op zondag 28 februari 2021 23:37 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de psychische gevolgen ernstig onderschat. Het is makkelijk om van de zijlijn mee te praten, maar als je je eerste jaar niet haalt en met tienduizend schuld opnieuw aan een studie begint dan piep je wel anders
Ik vond de reactie van Frits Wester hierop nog schokkenderquote:Op zondag 28 februari 2021 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Zwarte Piet opmerking van Wilders kon echt niet.
Ik ben nog steeds aan het afbetalenquote:Op zondag 28 februari 2021 23:37 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Och ik vond het debat-technisch best een leuke truc.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Zwarte Piet opmerking van Wilders kon echt niet.
En teveel reclamequote:Op zondag 28 februari 2021 23:41 schreef Erasmus het volgende:
Nou, waar ik het NPO Radio 1 Verkiezingsdebat entertaining vond, vond ik het bij RTL niet.
Wat een kutdebat met weinig tijd, weinig echte gesprekken en vooral veel geschreeuw en veel one-liners.
Beoordeling:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |