Sowieso een remaster van Vice City lijkt mij vet!quote:Op zondag 28 februari 2021 23:19 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Ik hoop dat het weer naar Vice City gaat
Die is net zo snel als de brabantquote:
Vernieuwd niet. Blijft hangen is zorg en vaste contracten. Alsof er momenteel geen acutere problemen zijn of thema’s die bij de kiezer meer importantie hebben.quote:
Dat lijkt me wat een open deur.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind dat we iedereen zo snel mogelijk moeten vaccineren.
Dat is wat Wopke net letterlijk zegt.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat een open deur.
Na 18 maart niet meerquote:
Als je geen leugens vertelt hoef je ook niet te vernieuwenquote:Op zondag 28 februari 2021 23:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vernieuwd niet. Blijft hangen is zorg en vaste contracten. Alsof er momenteel geen acutere problemen zijn of thema’s die bij de kiezer meer importantie hebben.
quote:Op zondag 28 februari 2021 23:22 schreef GSbrder het volgende:
Kaag probeert een interruptie, zoals Geert.
... It's not very effective.
Andersom was dat het anders wel. Oudjes opsluiten was inhumaan. Dus we moesten allemaal maar thuiszitten. En nu andersom mag het straks wel? Nou doei, ik doe iig niet meer mee dan.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:21 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik snap de afkeer, maar het is natuurlijk enorm egoīstisch om te zeggen "als ik niets mag, dan mag niemand het!" Want dat is eigenlijk waar het op neerkomt als je zegt dat gevaccineerde niets mogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |