PVV: Wilders doet precies wat z’n achterban wil, leuke truc met Zwarte Piet. Niet super speciaal, gewoon degelijk.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:10 schreef Minimunt het volgende:
Wat mijn part:
PVV -Wilders, op een paar discussie vooral onzichtbaar en weinig diepgang
VVD -Rutte, draait lekker mee maar maakt geen keuzes. Wil dus veel kiezers mee nemen, en liegt.
CDA -Wopke, robot en kontenlikker van Rutte, niet echt heel opvallend.
SP - Marijnissen, beste voor mij. komt sterk over en praat zich goed onder de druk, zeker een verrassing
GroenLinks -Klaver, valt me tegen, mist toch wel doortastendheid
D66 - Kaas, redelijk, maar niets bijzonders. Vond haar in het stikstofdebat niet sterk.
A2racer IV was gaafquote:Op zondag 28 februari 2021 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, stuk of 5 dacht ik.
Plus vakantieracer
Jij klinkt rechts georienteerdquote:Op zondag 28 februari 2021 23:12 schreef Justevo het volgende:
[..]
Marijnissen het beste? Raap me op. Inhoudsloze nietszeggende muts.
Ik ondersteun deze postquote:Op zondag 28 februari 2021 23:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
PVV: Wilders doet precies wat z’n achterban wil, leuke truc met Zwarte Piet. Niet super speciaal, gewoon degelijk.
VVD: De ongrijpbare Rutte, wie immer.
CDA: De degelijkheid die de CDA kiezer wil zien, komt niet echt uit de verf.
SP: Plaat blijft hangen.
GL: Klaver heeft een nogal grote familie, hangt van trucs aan elkaar.
D66: Zeker niet slecht, komt over als een verstandig iemand die betrouwbaar en redelijk is.
Ze is on fire vanavondquote:Op zondag 28 februari 2021 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Help, SP wordt een reëel alternatief in mijn hoofd
Wissel D66 en SP om and I would totally agreequote:Op zondag 28 februari 2021 23:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
PVV: Wilders doet precies wat z’n achterban wil, leuke truc met Zwarte Piet. Niet super speciaal, gewoon degelijk.
VVD: De ongrijpbare Rutte, wie immer.
CDA: De degelijkheid die de CDA kiezer wil zien, komt niet echt uit de verf.
SP: Plaat blijft hangen.
GL: Klaver heeft een nogal grote familie, hangt van trucs aan elkaar.
D66: Zeker niet slecht, komt over als een verstandig iemand die betrouwbaar en redelijk is.
Ik heb op dit moment een studieschuld van 26k. Echter heb ik ongeveer 70% daarvan gespaard. Studieschuld is vooral een probleem voor studenten zonder bijbaan en/of die op kamers wonen.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap dat gejank over een studieschuld niet zo. Met een goede baan heb je 20k studieschuld binnen mum van tijd afbetaald.
Nee xxxquote:Op zondag 28 februari 2021 23:17 schreef ludovico het volgende:
Heeft iemand een linkje om terug te kijken? Xx
quote:Op zondag 28 februari 2021 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Boeren in Nederland hebben geen bestaansrecht. Weg ermee
xxxquote:Op zondag 28 februari 2021 23:17 schreef ludovico het volgende:
Heeft iemand een linkje om terug te kijken? Xx
Even quoten voor het nageslacht hoorquote:Op zondag 28 februari 2021 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Tegelijk met Half-Life 4quote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 23:16 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |