IKEA servicesquote:
quote:Openingstijden
Maandag tot en met zaterdag: van 10 - 21 uur.
(IKEA Barendrecht is op zaterdag geopend van 9 tot 21 uur)
Elke zondag open:
Amersfoort: 11-18 uur
Amsterdam: 10-18 uur
Barendrecht: 12-18 uur
Breda: 10-17 uur
Delft: 10-18 uur
Duiven: 11-18 uur
Eindhoven: 11-18 uur
Groningen: 12-18 uur
Haarlem: 12-18 uur
Heerlen: 11-18 uur
Hengelo: 10-18 uur
Utrecht: 10-18 uur
Zondagsopeningen voor IKEA Zwolle: klik hier
Tijdens de feestdagen gelden er andere openingstijden, deze kunnen per vestiging verschillen.
quote:
Anna staat iedere dag voor je klaar!
Vragen?
En als Anna het niet weet, vraag je Anna naar <<chat>>. Wanneer er medewerkers beschikbaar zijn kun je het hen via een chat vragen. Of stel je vraag hier!
Waarschijnlijk omdat je nu weer zelf op kunt halen.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:36 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
Ik wilde een bestelling plaatsen voor een paar kleine artikrlen. De verzendkosten zijn nu opeens 29 euro. Klopt dit of doe ik iets verkeerd.
Het is verschillend.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:36 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
Ik wilde een bestelling plaatsen voor een paar kleine artikrlen. De verzendkosten zijn nu opeens 29 euro. Klopt dit of doe ik iets verkeerd.
FB Messenger / Twitter dm zijn mijn succes ummersquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:15 schreef SV-tje het volgende:
Weet er iemand het mailadres voor de klantenservice? Ik probeer al 2 dagen te bellen maar krijg steeds hetzelfde bandje, maar moet wel binnen 48uur aangeven dat mijn pakketten die via post nl zijn bezorgd zijn beschadigd.
Het is geen aanbiedingsprijs.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je moet er maar net nut voor hebben, maar de TILLREDA heeft zich hier en op locatie regelmatig bewezen!
Sowieso een tip dus, maar ik zag net toevallig op de productpagina dat het nu de 'Laatste kans om te kopen' is. Heeft dat betrekking op de (vermoedelijke?) aanbiedingsprijs of betekent dit doorgaans dat er een vervangend product voor komt?
[ afbeelding ]
Daf heb ik gisteren gedaan. Dus nu afwachten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
FB Messenger / Twitter dm zijn mijn succes ummers
Ja duurt 4-7 dagenquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:26 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Daf heb ik gisteren gedaan. Dus nu afwachten.
Voor mij op zich geen probleem alleen ze geven zelf aan dat je binnen 48 uur moet controleren of je binnengekomen bestelling goed is.quote:
Ze zijn heel coulant op t momentquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:46 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Voor mij op zich geen probleem alleen ze geven zelf aan dat je binnen 48 uur moet controleren of je binnengekomen bestelling goed is.
Je hebt het sowieso wel aantoonbaar doorgegeven dus dat lijkt me al voldoendequote:Op donderdag 4 maart 2021 13:46 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Voor mij op zich geen probleem alleen ze geven zelf aan dat je binnen 48 uur moet controleren of je binnengekomen bestelling goed is.
Dat was exact mijn gedachte toen ik het op deze manier ging doen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hebt het sowieso wel aantoonbaar doorgegeven dus dat lijkt me al voldoende.
Oh, perfect ding is dat, wij hebben hem gekocht om uit te proberen of inductie wat was voor we een hoop geld gingen uitgeven aan een inductieplaat.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je moet er maar net nut voor hebben, maar de TILLREDA heeft zich hier en op locatie regelmatig bewezen!
Sowieso een tip dus, maar ik zag net toevallig op de productpagina dat het nu de 'Laatste kans om te kopen' is. Heeft dat betrekking op de (vermoedelijke?) aanbiedingsprijs of betekent dit doorgaans dat er een vervangend product voor komt?
[ afbeelding ]
Wij hebben hem tijdens de verbouwing gebruikt en nu heeft ie het spiritusbrandertje van een jaren 70 fonduepan vervangen. Net wat veiliger en beter te regelen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, perfect ding is dat, wij hebben hem gekocht om uit te proberen of inductie wat was voor we een hoop geld gingen uitgeven aan een inductieplaat.
Daarna gebruikten we hem om buiten te "gourmetten" met een grillplaat erop, toen we nog geen gourmetstel hadden.
Ik zie hem ons straks ook wel weer in de tuin gebruiken.
Je kan de waarde wel checken op de site.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:28 schreef Koekoekskind het volgende:
Kleine vraag, ben benieuwd of iemand mij kan helpen. Anders maar eens de klantenservice bellen deze week.
Ik heb cadeaukaarten van de adventskalender van afgelopen jaar. Ik weet niet welk bedrag er op staat, volgens de site kun je dit alleen maar checken in de winkel. Maar ik wil eigenlijk een nieuwe bank bestellen en dan (ter plekke?) betalen met de cadeaukaarten. Kan dit?
de opvolger is 2x zo groot.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker in je uppiequote:Op maandag 15 maart 2021 15:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Je kunt vanaf morgen op afspraak weer naar Ikea https://www.ikea.com/nl/n(...)eb-a5da-b7330504879a
quote:Op zondag 14 maart 2021 18:43 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Je kan de waarde wel checken op de site.
Hier
Of je ermee kan betalen bij click&collect/winkelen op afspraak weet ik niet.
No problem! Is nieuw dit jaar, kon eerder inderdaad nooit, en geloof dat in de FAQ nog staat dat het niet online kan haha. Hopelijk leuk bedrag op je kaartenquote:
Zag toevallig vh weekend op reddit een thread over Alex voorbij komen: https://www.reddit.com/r/IKEA/comments/kfzfya/state_of_alex/quote:Op maandag 15 maart 2021 18:39 schreef Wooldoor het volgende:
Waarschijnlijk is het hier al een keer voorbij gekomen, maar ik kan de zwarte Alex ladeblokken niet meer vinden op de site en zie ook nergens dat die uit het assortiment gaat. Is die er misschien al uitgehaald?
Wat ik bij de huidige versie lastig vind is dat de lade er niet uit kan. Ik vind het een prachtige kast waar ik mooi mijn zeekaarten in kan bewaren Helaas kan je niet een lade geheel naar buiten trekken en ook niet even helemaal er uit trekken om eenvoudiger een bepaalde kaart te vinden. Ondanks dat wel heel tevreden mee.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:20 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Zag toevallig vh weekend op reddit een thread over Alex voorbij komen: https://www.reddit.com/r/IKEA/comments/kfzfya/state_of_alex/
Je kunt ze normaliter voor 2.99 laten bezorgen.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:03 schreef E.T. het volgende:
Ik dacht: zal eens kijken of ik een tijdslot kan boeken voor hoeslakens enzo..
Alle dagen/dagdelen aangevinkt.. Kan alleen in Groningen of Heerlen terecht
Ah nice, over een paar weken zou de nieuwe versie dus in ieder geval op de site moeten staan.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:20 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Zag toevallig vh weekend op reddit een thread over Alex voorbij komen: https://www.reddit.com/r/IKEA/comments/kfzfya/state_of_alex/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |