Vaak wel dure kleding inderdaad, en inderdaad pico bello, ieder haartje op zijn plek.quote:Op donderdag 4 maart 2021 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of het merkkleding is weet ik niet, maar de kinderen lopen er altijd pico bello bij, ook bij het buitenspelen.
Ik zie hier ( ook ergens in de Bible belt) toch dat steeds meer vrouwen ook werken uit “die” gezinnen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 02:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik woon in de Bible-belt, dus ik zie ze regelmatig, tegelijkertijd zie ik ook dat die vrouwen de hele dag druk zijn en de taken in het huishouden niet verdeeld zijn.
aparte opmerking.quote:Op donderdag 4 maart 2021 02:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je zal zo'n lamlul als vent hebben zeg. 😐👎
n=1. Ze willen jou niet. Dat is heel wat andersquote:Op donderdag 4 maart 2021 01:30 schreef osodevo het volgende:
Maak het nou niet persoonlijk en hou het bij de stelling. Ik vind het gewoon hypocriet dat veel vrouwen steeds lopen te zaniken over emancipatie en genderrollen maar ondertussen wel een man willen met hoge baan, studie en salaris.
De enige die hier hypocriet is ben jij.quote:Op donderdag 4 maart 2021 01:30 schreef osodevo het volgende:
Maak het nou niet persoonlijk en hou het bij de stelling. Ik vind het gewoon hypocriet dat veel vrouwen steeds lopen te zaniken over emancipatie en genderrollen maar ondertussen wel een man willen met hoge baan, studie en salaris.
Mijn ex verdiende bakken met geld en was alsnog een lapzwans. Wel merk ik dat hierdoor onbewust, mannen afserveer die evenveel of minder dan mij verdienen...quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:29 schreef Avianflu het volgende:
Mijn ex kon het maar moeilijk verdragen dat ik meer verdiende, hoe “succesvoller” (werk gerelateerd) ik werd hoe meer gezeur.
Uiteraard was dat niet het enige probleem en was/ben ik ook niet perfect (voor ik dat naar mijn hoofd geslingerd krijg).
Maar goed, ik vraag mij nu wel eens af of een volgende partner gelijkwaardig moet zijn qua inkomen. Al kots ik zelf van die gedachtengang en vind ik het vooral belangrijk dat iemand een bij mij passende levensinstelling heeft.
nou ken ik niet alle vrouwen, maar volgens mij zijn de meeste mensen op zoek naar een gelijkwaardige relatie, waarbij ze met hun partner op een zelfde niveau kunnen communiceren, leuke dingen samen kunnen doen en indien nodig op elkaar kunnen terugvallen, de rest is gewoon geleuter.quote:Op donderdag 4 maart 2021 01:30 schreef osodevo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |