Is wel zo natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2021 17:32 schreef Mortaxx het volgende:
TS wil even horen dat alle vrouwen op geld en status beluste hoeren zijn
Inderdaad. En blijkbaar geen drive hebben om wat van je leven te maken. Enorme afknapper.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Een lagere opleiding is voor veel vrouwen helemaal niet zo'n issue; niets bijdragen aan de samenleving wel denk ik.
En dan komen er weer wat verkrachtingtopics in nws.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:32 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2021 17:32 schreef Mortaxx het volgende:
Dan kan het topic nu op slot.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad. En blijkbaar geen drive hebben om wat van je leven te maken. Enorme afknapper.
Oh sorry. Ze zouden voor iemand als jou in de rij moeten staan TS. Maar ja, alle vrouwen zijn op geld en status beluste hoerenquote:Op zondag 28 februari 2021 17:32 schreef Mortaxx het volgende:
Preciessss.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:28 schreef datismijnmening het volgende:
Je draait het om. Het probleem is niet dat de vrouw straks goedgeschoold is en een goede baan heeft.
-knip-
Dat komt altijd uit ....quote:Op zondag 28 februari 2021 17:56 schreef osodevo het volgende:
Ik heb meer spijt dat ik eerlijk ben geweest, had beter kunnen liegen
Je kan beter werken aan je economische zelfstandigheid. En als dat geen optie is moet je misschien in de vijver gaan vissen van personen die in hetzelfde schuitje zitten en ook arbeidsongeschikt zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:56 schreef osodevo het volgende:
En dan? Dan kan ik het nog zo gezellig vinden, als ik er dan later achter zou komen dat je hierover gelogen had dan was het meteen einde oefening.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:56 schreef osodevo het volgende:
Nee er is niet mis mee. Zij full time werken en jij thuis op het gemak het huishouden doen, beetje winkelen en elk uur jullie gezamelijke Facebookpagina bijhouden.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:56 schreef osodevo het volgende:
En werken aan zijn persoonlijkheid. Dat is uiteraard ook erg van belang.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:58 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Je kan beter werken aan je economische zelfstandigheid. En als dat geen optie is moet je misschien in de vijver gaan vissen van personen die in hetzelfde schuitje zitten en ook arbeidsongeschikt zijn.
SLACHTOFFERROL.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:58 schreef osodevo het volgende:
Ik kan niet werken, krijg een uitkering en ben sinds mijn 18e 100% afgekeurd. Opleiding heb ik afgebroken omdat ouders rekeningen van het ROC niet wilden betalen en ik zelf daardoor in de schulden terecht ben gekomen.
Het valt mij al mee dat hij eerlijk was over zijn opleiding.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En werken aan zijn persoonlijkheid. Dat is uiteraard ook erg van belang.
Zijn opvattingen over ouders en hoe je je als kind richting hun moet opstellen zijn ook nogal ongebruikelijk.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En werken aan zijn persoonlijkheid. Dat is uiteraard ook erg van belang.
Ja oké, kudo’s. 👍🏻quote:Op zondag 28 februari 2021 18:08 schreef maily het volgende:
[..]
Het valt mij al mee dat hij eerlijk was over zijn opleiding.
Daar heb ik weleens andere topics over gezien.
Je kunt vrijwilligers werk doen. Iedere dag een paar uurtjes. Maak je veel mensen blij mee. Dat verkoopt ook wat beter bij het daten.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:58 schreef osodevo het volgende:
Ik kan niet werken, krijg een uitkering en ben sinds mijn 18e 100% afgekeurd. Opleiding heb ik afgebroken omdat ouders rekeningen van het ROC niet wilden betalen en ik zelf daardoor in de schulden terecht ben gekomen.
Afgaande op zijn 'making conversation' skills die ik in de topics tot nu toe voorbij heb zien komen denk ik niet dat het veel uitmaakt of hij eerlijk is of liegt.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:08 schreef maily het volgende:
[..]
Het valt mij al mee dat hij eerlijk was over zijn opleiding.
Daar heb ik weleens andere topics over gezien.
Ik bedoelde eigenlijk of hij iets te vertellen heeft. Meegemaakt heeft. Iemand kunnen boeien.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:09 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Zijn opvattingen over ouders en hoe je je als kind richting hun moet opstellen zijn ook nogal ongebruikelijk.
Als ik een vrouw zou zijn zou ik daar sowieso op afknappen. Zo'n moeder en zoon die in een soort ouder-kindrelatie zijn blijven hangen die niet bij een volwassen kind past.
Snap ik en dat ben ik met je eens, maar mijn reactie was een aanvulling daarop, want ik denk dat dat hand in hand gaat.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of hij iets te vertellen heeft. Meegemaakt heeft. Iemand kunnen boeien.
Omdat zoiets toch uitkomtquote:Op zondag 28 februari 2021 18:27 schreef osodevo het volgende:
Waarom zou ik eerlijk zijn als ik daarmee alleen mijzelf in de voet schiet?
Je schiet jezelf meer in de voet als je liegt, want dat komt natuurlijk gewoon uit.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:27 schreef osodevo het volgende:
Lieg er maar op los hoor, dan kom je er vanzelf achter dat je jezelf daarmee net zo goed in de voet schiet.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:27 schreef osodevo het volgende:
Totaal offtopic, maar ik moet toch even wat kwijt:quote:Op zondag 28 februari 2021 17:58 schreef osodevo het volgende:
Ik begrijp wat je wou zeggen, kan het deels zelfs eens zijn. Maar hier spelen grotere problemen en dan weet ik niet of zo een harde opmerking wel zoveel goeds kan brengen...quote:
Zolang je minimaal hbo hebt niet nee.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Een lagere opleiding is voor veel vrouwen helemaal niet zo'n issue; niets bijdragen aan de samenleving wel denk ik.
Trouwens... Kerel..quote:Op zondag 28 februari 2021 17:23 schreef osodevo het volgende:
Ik ben een tijdje aan het online daten met een meisje. We hebben best wel een klik maar toen zij te horen kreeg dat ik een uitkering ontvang en alleen een vmbo opleiding op zak had geen reactie meer krijg op berichtjes.
Ergens vrees ik dat ze hierop afgeknapt is, wellicht omdat ze zelf aan de uni studeert en geen man wilt die lager opgeleid is. Echte antwoord zal ik waarschijnlijk nooit te horen krijgen maar vind het maar vreemd dat nadat ze dat wist het eigenlijk stil bleef.
Men heeft het altijd over emancipatie en genderrollen maar wat is er mis met de vrouw als kostwinner en dat de man thuis blijft?
Don't stick your dick in loco chicks bro.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:46 schreef Socios het volgende:
Wat men onder andere nodig heeft is een passie.
Geloof het of niet, met mijn passie voor treinen heb ik heel wat chicks geregeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |