Precies.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Fer speelt al weken dramatisch. Die moet echt banken.
Zelfs Diemers is beter, wat Fer doet kan echt niet hoor. Om te janken zo slecht.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Fer speelt al weken dramatisch. Die moet echt banken.
Of de Geertquote:Op zondag 28 februari 2021 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs Diemers is beter, wat Fer doet kan echt niet hoor. Om te janken zo slecht.
Tapia zit je echt dwars eh?quote:Op zondag 28 februari 2021 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat speelt Fer trouwens ongelooflijk slecht. Voor dit soort partijen had je Taap nog willen hebben
ERG JAMMER.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:32 schreef hhh38 het volgende:
Heel jammer dat AZ 2x scoort uit 2 kansen
Ja natuurlijk, als je iemand jarenlang laat banken die nu bij een betere ploeg uitblinkt terwijl bij ons op zijn positie nu een hoop rotzooi speelt is dat heel frustrerend.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tapia zit je echt dwars eh?
Ja erg frustrerend. Maar we spelen verder wel goed. Op zich zou het fijn zijn als we onszelf een keer belonen. Ik hoop niet dat deze in het rijtje Vitesse, Ajax, Groningen komt.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:32 schreef hhh38 het volgende:
Heel jammer dat AZ 2x scoort uit 2 kansen
Zou Linssen in ieder geval snel wisselen voor Bozenik, maar dat zal Dickie vast niet willen.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja erg frustrerend. Maar we spelen verder wel goed. Op zich zou het fijn zijn als we onszelf een keer belonen. Ik hoop niet dat deze in het rijtje Vitesse, Ajax, Groningen komt.
Tapia, ik ga lekker pingelen in mijn eigen 16, nee die fratsen van 'm mis ik niet.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, als je iemand jarenlang laat banken die nu bij een betere ploeg uitblinkt terwijl bij ons op zijn positie nu een hoop rotzooi speelt is dat heel frustrerend.
Ongelooflijk. Dit is zo ontzettend kut. Slecht van Bijlow alhoewel Fer zich ook als een complete mongool aanbiedtquote:
Kan gebeuren makkerquote:Op zondag 28 februari 2021 18:05 schreef StephanL het volgende:
Oops zit nog in Feyenoordtopic. Mijn nederige excuses
Gewoon die kut bal een peer naar voren geven. 100% Bijlow zijn foutquote:Op zondag 28 februari 2021 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Dit is zo ontzettend kut. Slecht van Bijlow alhoewel Fer zich ook als een complete mongool aanbiedt
Het is echt zó frustrerend dit jaar, omdat veel puntverlies zo ontzettend onnodig is/was. Nu sta je fucking 5e. Met dit materiaal is dat zelfs te matig hoor.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Dit is zo ontzettend kut. Slecht van Bijlow alhoewel Fer zich ook als een complete mongool aanbiedt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |