Minimaal aantal inloggen en je krijgt een pack, ik had een ultimate pack.quote:
Aw okay, ik speel het pas 3 weken..quote:Op maandag 8 maart 2021 20:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Minimaal aantal inloggen en je krijgt een pack, ik had een ultimate pack.
Daarvoor moet je bijna elke dag vanaf het begin ingelogd zijn toch?quote:Op maandag 8 maart 2021 20:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Minimaal aantal inloggen en je krijgt een pack, ik had een ultimate pack.
Denk het ja, ik log meestal wel in om even de SBCs te checken en dan hou ik het weer voor gezienquote:Op maandag 8 maart 2021 20:35 schreef papert het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bijna elke dag vanaf het begin ingelogd zijn toch?
Ik had een zeldzaam megapakket. Daar zat niks in, maar niks te klagen. Want uit de 81+ dubbel player pick had ik totw Pepe (86) . Dat is echt prima fodder.
Gedaan. -15.000 coins. Geen idee hoe jij gegarandeerde winst hebt, want ik heb zelfs 2 discard IFs gepacked.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die 4 mega packs kun je met munten openen dan maak je nog steeds winst.
Divisie 2/3/4quote:Op maandag 8 maart 2021 17:36 schreef leeroy het volgende:
[..]
Welke divisie speel jij dan in godsnaam?
Ingame scoort ie bij mij elke wedstrijd dat ik hem tegen mij heb...quote:Op maandag 8 maart 2021 21:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Werner kan er echt geen pepernoot van in game.
Je moet dan toch wel beter kunnen met deze 11 dan dat.quote:
Alle gouden contracten verkopen gewoon, waarom discard?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gedaan. -15.000 coins. Geen idee hoe jij gegarandeerde winst hebt, want ik heb zelfs 2 discard IFs gepacked.
Heb alles verkocht, buiten contracten, die heb ik gediscard.
Is dat zo? Ik dacht dat je ze dan 100x moest re-listen. Goed om te wetenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alle gouden contracten verkopen gewoon, waarom discard?
ow, dat wist ik ook nietquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alle gouden contracten verkopen gewoon, waarom discard?
Welk console speel je?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom ben ik gewoon slecht geworden
Vorig jaar had ik een soort bot om contracten te kopen, die verkocht ik dan weer met winst. Op sommige dagen maakte ik 100K winst.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat je ze dan 100x moest re-listen. Goed om te weten
Als je alle spelers verkoopt heb je al minstens 8k terug en dan ga ik er vanuit dat je geen enkel bord hebt. Hoef je nog maar 9k aan consumables eruit te halen dat moet makkelijk kunnen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gedaan. -15.000 coins. Geen idee hoe jij gegarandeerde winst hebt, want ik heb zelfs 2 discard IFs gepacked.
Heb alles verkocht, buiten contracten, die heb ik gediscard.
Spelers zijn momenteel ook geen drol waard. Sommige rare spelers verkopen niet eens voor 650 coins.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je alle spelers verkoopt heb je al minstens 8k terug en dan ga ik er vanuit dat je geen enkel bord hebt. Hoef je nog maar 9k aan consumables eruit te halen dat moet makkelijk kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |