Ik snap wat je bedoelt. Maar voor 6 common golds heb je dus dit nodig:quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat is het juist je hoeft geen spelers te kopen als je bronze packs opent en je verkoopt alles wat verkoopt en je slaat de rest op draai je gewoon quite. Dan beginnen de upgrades.
CSL en BPL verkoop ik altijd zodat mijn munten beetje in balans blijven. Beste is als je gewoon 3 leagues uitkiest en alleen van deze alles op slaat.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Normaal wel? Hou je dan wel de kaarten uit bronzen packs die je voor een league sbc kan gebruiken? Bijvoorbeeld de Chinezen? Of verkoop je die ook?
Jup, die had ik al in mijn team, gekocht dus kon ik mooi verkopen, jammer dat die sinds die icon pick 150k gedaald isquote:
Chicago fire is zo achterlijk duur de rest valt wek mee.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
De MLS doe ik denk ik niet meer voordat die weg is, geen enkele tradeable gold en het is ook een dure league voor de packs die je krijgt. De andere doe ik wel gewoon en dan hoop ik dat ik goede fodder krijg. Ik kan nu net 1 85 squad doen denk ik
Fire valt wel mee als je ze loyal hebt. 2 cv’s.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Chicago fire is zo achterlijk duur de rest valt wek mee.
Ik zit vast met West Bromquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Chicago fire is zo achterlijk duur de rest valt wek mee.
Neem gewoon een goedkope keeper die Saves with feet trait heeft. Lunin en Pope vind ik erg goed.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Gaat weer genieten worden vandaag met TOTY Neuer op doel
1ste pot vandaag: 4 schoten op doel, 4 goals waaronder de 4-3 in de 91ste minuut.
Denk dat ik voor Lunin ga dan, Pope is niet te linken voor mij.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem gewoon een goedkope keeper die Saves with feet trait heeft. Lunin en Pope vind ik erg goed.
Trouwens, ik ben het vanaf nu helemaal met jou eens wat betreft de full-backs.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem gewoon een goedkope keeper die Saves with feet trait heeft. Lunin en Pope vind ik erg goed.
Ja dat is genieten, je zou het zelf ook gewoon moeten doen dat is de enige manier waarop je die achterlijke steekballen kan verdedigenquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Trouwens, ik ben het vanaf nu helemaal met jou eens wat betreft de full-backs.
Speelde die 3de pot tegen een gozer die met 6 fullbacks begon. 4 achterin en de LW en de RW. Alle verdedigers en verdedigende middenvelders met 90+ pace, wat een spel.
Ik dacht dat al die gasten uit packs waren buiten Medran en Gimenez joh.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gisteren West Brom afgemaakt nadat ik Livermore packte maar ik moest een CB hebben.. dus Livermore maar verkocht en een CB gekocht. Dat maakte het een stuk minder duur.
Chicago Fire is inderdaad te doen met 2 CBs op loyalty, heb die bronze CAM laatst 2x gepackt en die was 11k
Goed dat ik dit lees. Gebruikte Livermore in m'n silverteam. Toen voor chem redenen gekocht voor 850. Koop nu wel een andere speler voor m'n zilveren team. Mooie meevaller.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gisteren West Brom afgemaakt nadat ik Livermore packte maar ik moest een CB hebben.. dus Livermore maar verkocht en een CB gekocht. Dat maakte het een stuk minder duur.
Chicago Fire is inderdaad te doen met 2 CBs op loyalty, heb die bronze CAM laatst 2x gepackt en die was 11k
Op zich wel goeie kaart natuurlijk en met al die Eredivisie kaarten makkelijk te linken maar 100k is erg veel idd.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:11 schreef Saekerhett het volgende:
SIF Boadu net gepackt uit een 50k WL pakketje, maar was die vent extinct op 100k ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |