SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 februari 2021 10:51 schreef jerney het volgende:
Jeetje ik post ook eens mee, doe ik het zo goed?
Nee dat ga je niet doen, je gaat je beste kleren aantrekken, je zet een snaakse glimlach op je gezicht, oefent even je meest nonchalante houding voor de spiegel en je gaat het knappe koffiemeisje ten dans vragen, doe!!!quote:Op zondag 28 februari 2021 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo de afwas doen en de elleboogoefeningetjes. Huehue![]()
En ik ben weer het beddegoed aan het wassen. Nou ja, daar heb ik een machientje voor![]()
En vanmiddag nog even wat dartsen en nog een rondje lopen. En vanavond nog oud papier bij de weg zetten en de Picnicbus opvangen.
Jerney wil met je datenquote:Op zondag 28 februari 2021 10:53 schreef bitterbal het volgende:
ben ff douchen en kijk wt ik allemaal voor onaardige dingen lees
Doe even normaal johquote:Op zondag 28 februari 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat ga je niet doen, je gaat je beste kleren aantrekken, je zet een snaakse glimlach op je gezicht, oefent even je meest nonchalante houding voor de spiegel en je gaat het knappe koffiemeisje ten dans vragen, doe!!!
Niet van mijquote:Op zondag 28 februari 2021 10:53 schreef bitterbal het volgende:
Hoezo dat nou weer?quote:Op zondag 28 februari 2021 10:53 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2021 10:51 schreef jerney het volgende:
Jeetje ik post ook eens mee, doe ik het zo goed?
ga weer klagen.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
Jerney wil zelfs met je daten, jij leest te selectief
nou ja val niet op vrouwen :pquote:Op zondag 28 februari 2021 10:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Niet van mij
Kerels, who needs them? Am I right?
worthless without picsquote:Op zondag 28 februari 2021 10:55 schreef jerney het volgende:
Kut 1% paniek! * jerney hangt acrobatisch uit bed
Als jij klaagt mag ik dat ookquote:Op zondag 28 februari 2021 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga weer klagen.
Als jullie met zulke geestelijk gestoorde zouden werken zouden jullie het ook vertellen
Jij misschienquote:Op zondag 28 februari 2021 10:57 schreef bitterbal het volgende:
gaan we vanmiddag weer koffiedrinken op museumplein?
Ik drink straks koffie bij omaquote:Op zondag 28 februari 2021 10:57 schreef bitterbal het volgende:
gaan we vanmiddag weer koffiedrinken op museumplein?
Ooooooh ja geniet ervan, ik miste jequote:Op zondag 28 februari 2021 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was 4 posts boven je![]()
Even een lekkere cappuccino gemaakt
Van mij welquote:
uhuhquote:Op zondag 28 februari 2021 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik drink straks koffie bij oma
Zie ik je daar dan?quote:Op zondag 28 februari 2021 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhuh
ik zal de livestreams in de gaten houden of ik je niet toch spot :p
Jamaarquote:Op zondag 28 februari 2021 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van mij welMaar ze is er vandaag dus niet. Dus dan moet je even een andere keer langskomen. Die duif is ook alweer door gevlogen trouwens
Ik ook.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las serieus zijn in plaats van zien.
Er gebeuren vaak hele rare dingen met wat jij leest. En met wat jij schrijft trouwens ook.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaawquote:Op zondag 28 februari 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooooh ja geniet ervan, ik miste je
quote:Op zondag 28 februari 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een onderuitglijactie?quote:
Hahahahahaahaquote:Op zondag 28 februari 2021 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en van mij![]()
Naar mens die bitterbal![]()
Als jij je eens gewoon nuttig maakt door die nare vervelende bitterbal bijquote:Op zondag 28 februari 2021 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een onderuitglijactie?![]()
Triple date lijkt me ook wel wat met jullie drietjes, graag wel met livestream voor ons.
Hoezoquote:Op zondag 28 februari 2021 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een onderuitglijactie?![]()
Triple date lijkt me ook wel wat met jullie drietjes, graag wel met livestream voor ons.
quote:Op zondag 28 februari 2021 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij je eens gewoon nuttig maakt door die nare vervelende bitterbal bijJerney
en moi weg te houden jah. Dat'd be great
Ja ik zou me wel lullig voelen als ik jullie liefdesgeluk in de weg zou staan.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij je eens gewoon nuttig maakt door die nare vervelende bitterbal bijJerney
en moi weg te houden jah. Dat'd be great
Alle bikini's zijn nu te kleinquote:Op zondag 28 februari 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik zou me wel lullig voelen als ik jullie liefdesgeluk in de weg zou staan.
@:bitterbal, trek je kleinste bikini maar aan, we gaan in de zandbak spelen.
Nee niet echt.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie ook zon trek in sushi?
Unagi gaat er wel inquote:Op zondag 28 februari 2021 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Nog niet. Geef me een uurtjequote:Op zondag 28 februari 2021 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Moet je uitknijpen over het vleesch.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat doen die stukken sinaasappel daar nou?
Ja nu je er zo over begint.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:08 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Ik vind citroen over een schnitzel wel lekker. Maar ik trek de grens bij die rare Ikea-bessen.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je uitknijpen over het vleesch.
Triootje van vlees.![]()
Ik weet niet of ik dit nu als opwindend moet lezen of juist helemaal nietquote:Op zondag 28 februari 2021 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je uitknijpen over het vleesch.
Triootje van vlees.![]()
Ik ben geīntrigeerd, wat zijn dat?quote:Op zondag 28 februari 2021 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind citroen over een schnitzel wel lekker. Maar ik trek de grens bij die rare Ikea-bessen.
Die rare bessendrab die je bij die rare balletjes krijgt. Ik vertrouw dat niet.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben geīntrigeerd, wat zijn dat?
Lingonberryquote:Op zondag 28 februari 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee das vlees. Buddaddy zijn ding.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit nu als opwindend moet lezen of juist helemaal niet
Ik vreet die ballen ook niet want paardquote:Op zondag 28 februari 2021 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die rare bessendrab die je bij die rare balletjes krijgt. Ik vertrouw dat niet.
quote:Op zondag 28 februari 2021 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Die balletjes zijn gemaakt van gerecycelde Billy-boekenkasten.
Hebben Schotten moeite met het eten van paard, net als Britten?quote:Op zondag 28 februari 2021 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vreet die ballen ook niet want paard
Die vegetarische?quote:Op zondag 28 februari 2021 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze hebben gewoon kippenballetjesquote:Op zondag 28 februari 2021 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vreet die ballen ook niet want paard
Lekker juistquote:Op zondag 28 februari 2021 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die rare bessendrab die je bij die rare balletjes krijgt. Ik vertrouw dat niet.
Middelste want dat touwtje krijg ik binnen 2,1 seconden los, denk ik.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee das vlees. Buddaddy zijn ding.
Als ik nu dit had gepost dan wel:
[ afbeelding ]
En lekker veel vezels.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al die balletjes. Die boekenkasten zijn plantaardig, dus het is allemaal veganvriendelijk.
Met je tanden dan toch zeker.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Middelste want dat touwtje krijg ik binnen 2,1 seconden los, denk ik.
quote:Op zondag 28 februari 2021 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:
Zodra het dertig graden is buitenquote:Op zondag 28 februari 2021 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Wanneer gaan de zonnebanken weer open?
Wat betekend deze TT?quote:
Ohhh moet ik hier ook doenquote:Op zondag 28 februari 2021 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk toch![]()
De afwas is gedaan inmiddels
Als we inmiddels getrouwd waren had ik die van jou er ook bij gedaanquote:
lingonbessenquote:Op zondag 28 februari 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal krokant gebakken.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je aan je korstje werken?
Wat je niet wilt horen als je je broek laat zakkenquote:Op zondag 28 februari 2021 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
die balletjes van Ikea zijn idd ranzig.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Eh ja maar daar ging het niet eens overquote:Op zondag 28 februari 2021 11:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat betekend deze TT?Ben je weer single?
ja , ben nu net zon kroket die nog in de vriezer ligtquote:Op zondag 28 februari 2021 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fuck hee wat een manipulatiequote:Op zondag 28 februari 2021 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als we inmiddels getrouwd waren had ik die van jou er ook bij gedaanMaar ja
quote:Op zondag 28 februari 2021 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja , ben nu net zon kroket die nog in de vriezer ligt
Wat je niet wilt horen etc etcquote:Op zondag 28 februari 2021 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Yups, me don't like.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben Schotten moeite met het eten van paard, net als Britten?
Waar is blije springbal?quote:Op zondag 28 februari 2021 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja , ben nu net zon kroket die nog in de vriezer ligt
quote:
Jullie zijn wel makkelijk vandaag hoor.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Gaan die echt weer open?quote:
ja vanf 3 maart op afspraak ookquote:Op zondag 28 februari 2021 11:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaan die echt weer open?
Heel soms kruip ik er ook wel eens onder meer als ultieme ontspanning.
Dat is voor mij masseur en sauna.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaan die echt weer open?
Heel soms kruip ik er ook wel eens onder meer als ultieme ontspanning.
quote:Op zondag 28 februari 2021 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
Gister m'n zomerkleding ff gepast.. paste alleen m'n zonnebril nog
Sauna waardeer ik ook wel.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is voor mij masseur en sauna.
Masseur mag ook weer
Ik heb nog trauma's van de vorige massage, lag daar echt niet op mijn gemak, het plakte ook en die vrouw boerde echt af en toe een nare currywalm op.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is voor mij masseur en sauna.
Masseur mag ook weer
Lekker is datquote:Op zondag 28 februari 2021 11:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sauna waardeer ik ook wel.
Goed heet stoken en dan dat ijsbad in..Putinstyle
Bood ze een happy ending aan?quote:Op zondag 28 februari 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog trauma's van de vorige massage, lag daar echt niet op mijn gemak, het plakte ook en die vrouw boerde echt af en toe een nare currywalm op.
ja de garp was te goed om niet te makenquote:Op zondag 28 februari 2021 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Heb je in ieder geval geen dikke kop gekregen
Lekker drijven in het zwembadquote:Op zondag 28 februari 2021 11:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sauna waardeer ik ook wel.
Goed heet stoken en dan dat ijsbad in..Putinstyle
Als ze dat had gedaan had ik kleine UitStraling de sloot in geflikkerdquote:Op zondag 28 februari 2021 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bood ze een happy ending aan?
quote:Op zondag 28 februari 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog trauma's van de vorige massage, lag daar echt niet op mijn gemak, het plakte ook en die vrouw boerde echt af en toe een nare currywalm op.
Geīntrigeerd wederomquote:Op zondag 28 februari 2021 11:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Lekker drijven in het zwembad
Tijdens een opgietsessie wel
quote:Op zondag 28 februari 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze dat had gedaan had ik kleine UitStraling de sloot in geflikkerd
quote:Op zondag 28 februari 2021 11:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ook. In Turkije en die gast kwam zo’n beetje overal te dichtbij alsof hij op fooi wachtte
US gaat nu een verhaal verzinnen dat dit overtreft.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ook. In Turkije en die gast kwam zo’n beetje overal te dichtbij alsof hij op fooi wachtte
quote:Op zondag 28 februari 2021 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik zou ook zo'n enorme kutmasseur zijn he
Of hij beschouwde dat als zijn fooiquote:Op zondag 28 februari 2021 11:32 schreef jerney het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2021 11:34 schreef Modus het volgende:
[..]
US gaat nu een verhaal verzinnen dat dit overtreft.
quote:Op zondag 28 februari 2021 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had hem daarna wel weer opgevist hoor
Zodra we weer los mogen gaan wij een keer samen op stap, is hard nodigquote:Op zondag 28 februari 2021 11:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan staan er allemaal Russen omheen die klaarkomen op de vrouw in het midden.
Zo erg was het gelukkig ook weer nietquote:Op zondag 28 februari 2021 11:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan staan er allemaal Russen omheen die klaarkomen op de vrouw in het midden.
En dat wordt alleen maar erger als je ze echt wat geeftquote:Op zondag 28 februari 2021 11:32 schreef jerney het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2021 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of hij beschouwde dat als zijn fooi
Ervaring mee?quote:Op zondag 28 februari 2021 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat wordt alleen maar erger als je ze echt wat geeft
Ervaring mee?quote:Op zondag 28 februari 2021 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een man die uit ervaring spreektquote:Op zondag 28 februari 2021 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
quote:
Dat dan weer niet gelukkigquote:
Nee. US vast welquote:Op zondag 28 februari 2021 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat dan weer niet gelukkigMaar ik kan me zoiets voorstellen. Jullie niet?
Ik ook niet. En ook geen behoefte aan eigenlijk. Het land trekt me niet zo.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben zelfs nog nooit in Turkije geweest
Zou niet durvenquote:Op zondag 28 februari 2021 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat dan weer niet gelukkigMaar ik kan me zoiets voorstellen. Jullie niet?
Ik had vorig jaar een dagtochtje willen maken vanaf Rhodos, maar ja heel Rhodos ging niet doorquote:Op zondag 28 februari 2021 11:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ook geen behoefte aan eigenlijk. Het land trekt me niet zo.
Is best ok als je uit dat soort resorts blijftquote:Op zondag 28 februari 2021 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben zelfs nog nooit in Turkije geweest
quote:Op zondag 28 februari 2021 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een dagtochtje willen maken vanaf Rhodos, maar ja heel Rhodos ging niet door
Een vriendin woont daar dus gingen af en toe op bezoek. Echt wel mooie en fijne plekken en lieve mensen hoor. Maar buiten het massatoerisme wel.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ook geen behoefte aan eigenlijk. Het land trekt me niet zo.
Nja uiteindelijk ging er zo veel niet door. En er zal dit jaar ook wel niet veel terecht komen van uitgebreid op vakantie vrees ik.quote:
Ja dat geloof ik ook. Het scheelt ook wel als je de weg weet. Maar ik heb genoeg landen die me meer trekken om op vakantie te gaan.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Een vriendin woont daar dus gingen af en toe op bezoek. Echt wel mooie en fijne plekken en lieve mensen hoor. Maar buiten het massatoerisme wel.
Met carnaval, in nonnenverkleding?quote:
Daar zijn zelfs nog beelden van die rondslingerenquote:
Nee ik vrees ook van niet.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja uiteindelijk ging er zo veel niet door. En er zal dit jaar ook wel niet veel terecht komen van uitgebreid op vakantie vrees ik.
Ja de air van Erdogan verpestte het wel een beetje. We waren daar ook tijdens verkiezingstijdquote:Op zondag 28 februari 2021 11:46 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook. Het scheelt ook wel als je de weg weet. Maar ik heb genoeg landen die me meer trekken om op vakantie te gaan.
je zou de mooie fijne plekken in turkije moeten weten heb je een top vakantiequote:Op zondag 28 februari 2021 11:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja de air van Erdogan verpestte het wel een beetje. We waren daar ook tijdens verkiezingstijd
Maar echt paardgereden in een prachtige vallei daarzo. Daar kon ik wel wonen
En in Kalkan was het ook relaxed. Leuk strand tentje was daar ook. Hoewel strand was het niet echt maar je kon wel direct de zee in hoppen en lekker liggen.
En mij ook hoor! Ben sowieso meer va de eilandjes ook. Of Midden-/Zuid-Amerika waar ik nog vaker heen wil.
Ik krijg echt de raarste producten nuquote:Op zondag 28 februari 2021 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar zijn zelfs nog beelden van die rondslingeren
https://www.aliexpress.com/i/33052716434.html
Ga je je reisverslagen in TRV plaatsen?quote:Op zondag 28 februari 2021 11:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja de air van Erdogan verpestte het wel een beetje. We waren daar ook tijdens verkiezingstijd
En in Kalkan was het ook relaxed. Leuk strand tentje was daar ook. Hoewel strand was het niet echt maar je kon wel direct de zee in hoppen en lekker liggen.
En mij ook hoor! Ben sowieso meer va de eilandjes ook. Of Midden-/Zuid-Amerika waar ik nog vaker heen wil.
Ik was ook al op wansmaakavontuur met een half tentjequote:Op zondag 28 februari 2021 11:50 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik krijg echt de raarste producten nu
Ja Erdogan verpest het zeker weten. Wanneer je een beetje verkeerd kijkt of een 'verkeerde' mening hebt, kun je zomaar vastgezet worden. Naar zo'n land wil ik niet.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Oooooh kut, dat moet ik ook nog eens doenquote:Op zondag 28 februari 2021 11:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga je je reisverslagen in TRV plaatsen?
De meeste Turken zijn echt lief, zachtaardig en vriendelijk hoor.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja Erdogan verpest het zeker weten. Wanneer je een beetje verkeerd kijkt of een 'verkeerde' mening hebt, kun je zomaar vastgezet worden. Naar zo'n land wil ik niet.
Zodra de terrassen weer open mogen gaan we ergens een hotelletje boeken en wandelen ok?quote:Op zondag 28 februari 2021 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou gewoon wel weer eens een dagje erop uit willen naar een leuke stad ergens. Maar ja terrasjes zijn dicht en shoppen zit er ook niet in. Uitzichtloos is het eigenlijk.
quote:Op zondag 28 februari 2021 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was in Istanbul voor mijn werk tijdens de studentenprotesten. Traangas in je eten is niet lekker.
Jetzt geht losquote:Op zondag 28 februari 2021 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zodra de terrassen weer open mogen gaan we ergens een hotelletje boeken en wandelen ok?
Ja dat doet Fles ookquote:Op zondag 28 februari 2021 11:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Veel te chaotisch voor johquote:Op zondag 28 februari 2021 11:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet zeggen dat het niet zo is. Ik vind de regering gevaarlijk.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meeste Turken zijn echt lief, zachtaardig en vriendelijk hoor.
Heb je dat in de Telegraaf gelezen?quote:Op zondag 28 februari 2021 11:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja Erdogan verpest het zeker weten. Wanneer je een beetje verkeerd kijkt of een 'verkeerde' mening hebt, kun je zomaar vastgezet worden. Naar zo'n land wil ik niet.
Jaaaaaquote:
Jouw tentje is maar raar of jij ziet andere dingen dan ikquote:Op zondag 28 februari 2021 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was ook al op wansmaakavontuur met een half tentje
Zeer zeker niet heb er vrienden en familie wonenquote:Op zondag 28 februari 2021 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je dat in de Telegraaf gelezen?
Gaat echt niet zo in Turkey hoor
quote:Op zondag 28 februari 2021 11:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
niets mis met turkse regering
De politie vond het leuk om ook traangas in zijstraten te schieten. Leuk als je daar net aan het eten bent.quote:
wouw heftig en goor jaquote:Op zondag 28 februari 2021 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De politie vond het leuk om ook traangas in zijstraten te schieten. Leuk als je daar net aan het eten bent.
Yup, die vriendin is ook zeker geen fan.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dit zijn de goede weetjes!quote:Op zondag 28 februari 2021 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
dit wordt ook wel een nonnenkut genoemd in bepaalde contreien
Het was niet echt best nee, erotiek is een vreemd en schaars fenomeen deze tijdenquote:Op zondag 28 februari 2021 11:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Jouw tentje is maar raar of jij ziet andere dingen dan ik
Nee niet gelezen.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je dat in de Telegraaf gelezen?
Gaat echt niet zo in Turkey hoor
Ik zou zoooo hard opgepakt worden daar hčquote:Op zondag 28 februari 2021 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De politie vond het leuk om ook traangas in zijstraten te schieten. Leuk als je daar net aan het eten bent.
We hebben Istanbul toen ook even overgeslagenquote:Op zondag 28 februari 2021 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was in Istanbul voor mijn werk tijdens de studentenprotesten. Traangas in je eten is niet lekker.
Istanbul is tof. Ik had wel alleen maar tijd om in het Europese deel te zijn helaas.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:58 schreef jerney het volgende:
[..]
We hebben Istanbul toen ook even overgeslagenJammer, mooie stad wel geloof ik
Wij moeten gewoon eens een kertje samen op pad en dingen belevenquote:
Als je toevallig op de verkeerde plek staat wel. Stoppen ze je ergens in een gevangenis in de Achterhoek daar.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou zoooo hard opgepakt worden daar hč
Ja wij ook.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij moeten gewoon eens een kertje samen op pad en dingen beleven
En leven ze nog?quote:Op zondag 28 februari 2021 11:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zeer zeker niet heb er vrienden en familie wonen
quote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 12:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, met de krokusjes.Knapperd is het.
Jammer ja! Misschien dat het er ooit weer leuk is.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Istanbul is tof. Ik had wel alleen maar tijd om in het Europese deel te zijn helaas.
Wat voor dingen?quote:Op zondag 28 februari 2021 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij moeten gewoon eens een kertje samen op pad en dingen beleven
Heel mooi. Maar niet echt mijn stad. Ook maar 2x kort voor mijn werk geweest.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:58 schreef jerney het volgende:
[..]
We hebben Istanbul toen ook even overgeslagenJammer, mooie stad wel geloof ik
Keer in Thailand gearresteerd omdat ik een biertje dronk tijdens Koningsdag, moest echt mijn liefste glimlach tevoorschijn toveren om weer vrijgelaten te worden uit het busje.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je toevallig op de verkeerde plek staat wel. Stoppen ze je ergens in een gevangenis in de Achterhoek daar.
Waarom niet? Tear gas asidequote:Op zondag 28 februari 2021 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel mooi. Maar niet echt mijn stad. Ook maar 2x kort voor mijn werk geweest.
Anders had je de koning even een bijvrouw aan moeten bieden.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer in Thailand gearresteerd omdat ik een biertje dronk tijdens Koningsdag, moest echt mijn liefste glimlach tevoorschijn toveren om weer vrijgelaten te worden uit het busje.
En de Thai die me dat biertje geven hadden kregen er serieus van langs met knuppels
Even denken wie erbij was, ja ok die had hij wel aangenomen dat geschenkquote:Op zondag 28 februari 2021 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders had je de koning even een bijvrouw aan moeten bieden.
Het greep me niet echt. Misschien ook door wat verhalen van jonge hoogopgeleide Turken over de invloed van de politiek.quote:
Aiquote:Op zondag 28 februari 2021 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had geen verse champignons meer, alleen nog een blikje. Maar die waren al gesneden. Dus ik heb het spek ook maar in stukjes gesneden, samen gebakken, twee eieren erbij en voilā: Keto-schotel Tsjernobyl![]()
Hey, waar het komt is het toch donker
![]()
[ afbeelding ]
Flitsfoto’s en eten 🙈quote:Op zondag 28 februari 2021 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had geen verse champignons meer, alleen nog een blikje. Maar die waren al gesneden. Dus ik heb het spek ook maar in stukjes gesneden, samen gebakken, twee eieren erbij en voilā: Keto-schotel Tsjernobyl![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ah zo! Ja thuisvoelen is sowieso een lastigequote:Op zondag 28 februari 2021 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het greep me niet echt. Misschien ook door wat verhalen van jonge hoogopgeleide Turken over de invloed van de politiek.
Zou me er niet snel thuisvoelen.
Smakelijk maar nog een klein opdrachtje van de dorpspycholoog Fles, je moet die borden echt weggooien, die gele rand maakt elk eten goor, al leg je de lekkerste gebakken zeemeermin daarop nog welquote:Op zondag 28 februari 2021 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Jij moet ook je lip houden, doe je ook nietquote:Op zondag 28 februari 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
Fles, je moet die borden echt weggooien,
Ik wou aan styling tips beginnen maar het is onbegonnen werk bij dit bordjequote:Op zondag 28 februari 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smakelijk maar nog een klein opdrachtje van de dorpspycholoog Fles, je moet die borden echt weggooien, die gele rand maakt elk eten goor, al leg je de lekkerste gebakken zeemeermin daarop nog wel
Azoren staan nog op de verlanglijst.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Ah zo! Ja thuisvoelen is sowieso een lastige
Had ik wel op de Azoren. Vooral Flores
Ik vind de smaak lekker maar het mondgevoel niet, dus of in verse soep en dan pureren of heeeeeeel klein gesneden op pizza.quote:
Oh snapquote:Op zondag 28 februari 2021 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet ook je lip houden, doe je ook niet
Ik weet honderd procent zeker dat als ik dat bord op de grond zet hier dat de kat naar mijn halsslagader springt.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet ook je lip houden, doe je ook niet
De structuur is nog erger dan de smaak ja.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind de smaak lekker maar het mondgevoel niet, dus of in verse soep en dan pureren of heeeeeeel klein gesneden op pizza.
quote:Op zondag 28 februari 2021 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De structuur is nog erger dan de smaak ja.
Jij blijft gewoon met je kale poten van mijn bord af met je kat en je halsslagader en je gejank. Optiefenquote:Op zondag 28 februari 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet honderd procent zeker dat als ik dat bord op de grond zet hier dat de kat naar mijn halsslagader springt.
Ok neuken dan maar?quote:Op zondag 28 februari 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon met je kale poten van mijn bord af met je kat en je halsslagader en je gejank. Optiefen
In tegenstelling tot harige poten...quote:Op zondag 28 februari 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon met je kale poten van mijn bord af met je kat en je halsslagader en je gejank. Optiefen
Zeker doenquote:Op zondag 28 februari 2021 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Azoren staan nog op de verlanglijst.
Ik voel me echt thuis in London![]()
Jammer dat ik er vorig jaar niet naartoe kon
Kastanjechampignons zijn beterquote:Op zondag 28 februari 2021 12:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind de smaak lekker maar het mondgevoel niet, dus of in verse soep en dan pureren of heeeeeeel klein gesneden op pizza.
Ja dat wel natuurlijk. Maar ja het stond er nog en ach ja dat moet ook een keer op.quote:
Sommige dingen horen gewoon niet nat te zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hele smaak en structuur om zeep geholpen in dat blikje.
Ik ben er via-via echt op de leukste plekken terecht gekomen. Laatste keer op een underground feestje via iemand die ik tijdens een optreden tegenkwam.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:26 schreef jerney het volgende:
[..]
Zeker doenLeuke, lieve mensen ook.
Ahh in Londen ben ik nooit echt lang genoeg geweest, maar ooit in een rastafari eethuisje geweest eigenlijk soort van na sluitingstijd maar we zagen er zo hongerig uit en dat was thuis
Alle restjes op een bordje en superlieve eigenaresse. Helaas dicht nu
Ah balen zeg. Hopelijk zijn de maaltijden die bezorgd worden wel lekker.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn keuken is zo vaak een rommel dat ik van de begeleiding minder tot niet meer mag koken![]()
![]()
, dus worden er dinsdag van die maaltijden bezorgd om dat te proberen, ik ben benieuwd
Kapsalonquote:Op zondag 28 februari 2021 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de prak is op. Was meer een gevalletje "ogen dicht en kauwen" maar goed. Vanavond weer kapsalon bestellen of zo![]()
Ze zouden je ook kunnen helpen je keuken wat beter te organiseren zodat het minder rommel wordt? Of heb je zelf last van die rommel?quote:Op zondag 28 februari 2021 12:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn keuken is zo vaak een rommel dat ik van de begeleiding minder tot niet meer mag koken![]()
![]()
, dus worden er dinsdag van die maaltijden bezorgd om dat te proberen, ik ben benieuwd
Zet Shaggy aan en ga blijer worden?quote:
Die pogingen zijn helaas mislukt en als de maaltijden lekker zijn, heb ik er wel vrede mee..quote:Op zondag 28 februari 2021 12:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze zouden je ook kunnen helpen je keuken wat beter te organiseren zodat het minder rommel wordt? Of heb je zelf last van die rommel?
Oh dat is altijd wel leuk ja! In Cuba moet je dat ook zo doen. Gewoon via je eerste casa particular en zo verderquote:Op zondag 28 februari 2021 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben er via-via echt op de leukste plekken terecht gekomen. Laatste keer op een underground feestje via iemand die ik tijdens een optreden tegenkwam.
Hij lekte toch? RIP onderburen.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:35 schreef bitterbal het volgende:
ik heb 15 miljoen liter algenverdelger op het terras gegooid ;P
Dat lijkt me wat overdreven.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:35 schreef bitterbal het volgende:
15 miljoen liter, op dat hele kleine stukje balkon, die schrijf je niet de wetten voor, die laat je in hun regenton.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:35 schreef bitterbal het volgende:
Cuba wil ik ook nog weleens naartoe ja. Ik heb een lastig verzamelgebied wat daarmee te maken heeft. Eerst nog even Spaans lerenquote:Op zondag 28 februari 2021 12:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh dat is altijd wel leuk ja! In Cuba moet je dat ook zo doen. Gewoon via je eerste casa particular en zo verder![]()
Sowieso kunnen ze soms flippen als je dat niet doet![]()
regenton being die bouwval waar dat balkon/dakterras op gebouwd isquote:Op zondag 28 februari 2021 12:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
15 miljoen liter, op dat hele kleine stukje balkon, die schrijf je niet de wetten voor, die laat je in hun regenton.
quote:Op zondag 28 februari 2021 12:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
15 miljoen liter, op dat hele kleine stukje balkon, die schrijf je niet de wetten voor, die laat je in hun regenton.
nee?quote:Op zondag 28 februari 2021 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij lekte toch? RIP onderburen.
Maar ja dat kwam niet echt goed uit in het liedjequote:Op zondag 28 februari 2021 12:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
regenton being die bouwval waar dat balkon/dakterras op gebouwd is die buiten de VVE valt wat ze nou al 15 miljoen keer gezegd heeft dus dat ze dat zelf moet regelen
Ja een woordje Spaans spreken is wel handig jaquote:Op zondag 28 februari 2021 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cuba wil ik ook nog weleens naartoe ja. Ik heb een lastig verzamelgebied wat daarmee te maken heeft. Eerst nog even Spaans leren
daarom de verduidelijkingquote:Op zondag 28 februari 2021 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ja dat kwam niet echt goed uit in het liedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |