Te veel blessures beperken je mogelijkheden met wisselen. Dat gaat je vandaag opbreken, ze lopen stuk voor stuk op hun tandvlees.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weet ik, en ik ben het met je eens dat je van veel spelers op de bank niet vrolijk wordt, maar dan zie ik toch een van Ginkel liever dan een bijv. Thomas die dood op is. Of wellicht Vertessen ipv Gotze ofzo.
Maar laten we hopen dat Schmidt weet wat die doet
Vertessenquote:Op zondag 28 februari 2021 15:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Van Ginkel of Guti? Vertessen voor z'n snelheid?
Ik zie het gewoon alweer gebeuren dat, net als tegen Olympiakos, er straks iemand is die het niet meer kan belopen zodat Haller hem vrij voor het inkoppen heeft ofzo.
Voordat die kopte al kreeg ie m tegen zn arm aanquote:
Zag het in de herhaling van achter.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Voordat die kopte al kreeg ie m tegen zn arm aan
Jij vond dat geen hands?quote:Op zondag 28 februari 2021 16:28 schreef Longcat. het volgende:
Waarom was dat geen rood? waarom krijgt Tadic geen geel? waarom was dat hands?
Nou nou nou. Maar hoe kan dit nu? PSV zou vandaag toch gaan slopen?quote:Op zondag 28 februari 2021 16:24 schreef PSVCL het volgende:
Die Tadic gun je wel een dubbele beenbreuk
Tering KNjb
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:28 schreef Longcat. het volgende:
Waarom was dat geen rood? waarom krijgt Tadic geen geel? waarom was dat hands?
Oh je bedoelt die goal van PSVquote:Op zondag 28 februari 2021 16:31 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Arm was letterlijk langs zijn lichaam, tenzij je een andere foto hebt.
Haha watquote:Op zondag 28 februari 2021 16:31 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Arm was letterlijk langs zijn lichaam, tenzij je een andere foto hebt.
Inderdaad, heb het over vertessen. Niet van dumbfriesquote:Op zondag 28 februari 2021 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je bedoelt die goal van PSV
Dan lach ik je minder hard uit.
Dat heb ik niet zo goed gezien, dus helaas heb ik daar geen oordeel over.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:33 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Inderdaad, heb het over vertessen. Niet van dumbfries
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |