Ik had hem goed.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:39 schreef RipCity het volgende:
‘Gevaarlijk wat PSV met Ihattaren doet’
Raad de persoon die dat weer eens zegt voordat je klikt.
blijkt geen rood te zijn zei de scheidsrechtersbaas, staat geel voor maar die kreeg hij ook nietquote:Op zondag 28 februari 2021 21:45 schreef Mansjester het volgende:
Was wel rood voor Martinez ja. Verder snap ik dat gejank niet zo,penalty voor Ajax was ook gewoon terecht.
quote:"Als het geen stampen op het been of de voet is, is dit volgens de regels geel", zegt Van Egmond bij Dit was het Weekend op ESPN. "De VAR kan voor een gele kaart niet ingrijpen, maar geel was hier zeker op z'n plaats geweest.
Ik vind dat dit wel rood mag zijn, maar blijkbaar is het regelboekje weer ernstig bijzonder.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijkt geen rood te zijn zei de scheidsrechtersbaas, staat geel voor maar die kreeg hij ook niet
[..]
Oei, dus iedereen die hier liep te huilen dat de scheids pro-ajax was zit hier mis.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijkt geen rood te zijn zei de scheidsrechtersbaas, staat geel voor maar die kreeg hij ook niet
[..]
Of ze kennen het regelboekje niet uit hun hoofd. Erg vreemd inderdaad, ik neem aan dat jij het spelregelboekje wel volledig kent!quote:Op zondag 28 februari 2021 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, dus iedereen die hier liep te huilen dat de scheids pro-ajax was zit hier mis.
Beetje stampen op een been moet ook gewoon kunnen tochquote:Op zondag 28 februari 2021 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of ze kennen het regelboekje niet uit hun hoofd. Erg vreemd inderdaad, ik neem aan dat jij het spelregelboekje wel volledig kent!
Dat is niet zo gek. De scheids zelf had het niet gezien, en de VAR grijpt niet in voor geel. Niets mis mee dus verder. Wel een stomme actie natuurlijk van Martinez, maar goed Zahavi trapt de bal weer vervelend weg. En ach, het was ook zo zachtjes. Beetje hetzelfde als dat je iemand een heel klein tikje met je hand op het achterhoofd geeft en diegene ter aarde stort. De scheids floot een prima partij, daar moet PSV echt niet op lopen klagen. PSV heeft een prima wedstrijd gespeeld, maar een gelijkspel is ook weer geen hele onverdiende uitslag natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Tadic kennende zal hij hier allemaal niet zo mee zitten. Ook al die dingen op social media niet. En dat is maar goed ook.quote:
quote:
Ajax gaat aangifte doen (lol).quote:Op zondag 28 februari 2021 22:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tadic kennende zal hij hier allemaal niet zo mee zitten. Ook al die dingen op social media niet. En dat is maar goed ook.
wat een mietjesquote:Op zondag 28 februari 2021 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[..]
Ajax gaat aangifte doen (lol).
Terecht.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[..]
Dat zal best. Het is natuurlijk een aanval. PSV zal vast een boete of iets dergelijks krijgen. Maar Tadic zelf zal hier niet zo mee zitten. Denk dat hij alleen maar geniet van die enorme frustratie, want dat is het natuurlijk gewoon van die PSV ''supporters''.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[..]
Haha ^^quote:Op zondag 28 februari 2021 22:46 schreef leolinedance het volgende:
Goed om te zien dat we een klasse beter waren dan Ajax. Als die zo blijven ballen worden we kampioen.
Lijkt me terecht.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[..]
Terwijl PSV daar normaal juist bedreven in was.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:54 schreef leolinedance het volgende:
Ajax heeft het wel weer voor elkaar gekregen om als vanouds een team teringlijers bij elkaar te krijgen
Voetbaltokkies lopen er bij elke club welquote:
Ajax en PSV zijn er van oudsher wel goed. Je moet ook een beetje een onsympathieke klootzak zijn om ver te komen in het voetbal volgens mij.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terwijl PSV daar normaal juist bedreven in was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |