SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik heb gewoon graag een beetje lebensraum ipv dat ik 38 buren binnen 10 meter hebquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe je toch op oneven dagen een erg kort boerenschortje aan, opgelost.
Is dat echt zo belangrijk als je bitterbal vol gas vol ligt te pompen? Even plat gezegd.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon graag een beetje lebensraum ipv dat ik 38 buren binnen 10 meter heb
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat echt zo belangrijk als je bitterbal vol gas vol ligt te pompen? Even plat gezegd.
Hoe heb je daar last van?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon graag een beetje lebensraum ipv dat ik 38 buren binnen 10 meter heb
Ik had vroeger thuis op mijn slaapkamer een poster van de albumhoes van Nevermind. Dat zou nu waarschijnlijk niet meer kunnen. Zo'n naakte baby...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:17 schreef Amarantha het volgende:
Ja Kurt krijgt een plekje in mijn woonkamer.
Ik heb een beter idee, vergroot een foto van je vriend en je muze en geef die een passend plekje in je woonkamer.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:17 schreef Amarantha het volgende:
Ja Kurt krijgt een plekje in mijn woonkamer.
Op zich zou het wel prettig zijn als niet heel de buurt kan meegenietenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat echt zo belangrijk als je bitterbal vol gas vol ligt te pompen? Even plat gezegd.
Pff zo klef ben ik nou ook weer niet hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee, vergroot een foto van je vriend en je muze en geef die een passend plekje in je woonkamer.
Laat ik het zo zeggen, ik heb liever een landgoed dat een huisje midden in een centrum.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe heb je daar last van?
Lijkt me ook wel relaxed, zo lekker achteraf wonen. Moet er wel een goede busverbinding in de buurt liggen, want geen rijbewijs...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik heb liever een landgoed dat een huisje midden in een centrum.
Dat heeft mij nog nooit tegengehouden, beetje erg veel schijt aan hebben, ik heb op een middag wel eens applaus gehad van wat plantsoenmedewerkers drie naar beneden en geloof me dat was geheel terecht ook nogquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op zich zou het wel prettig zijn als niet heel de buurt kan meegenieten
Maar jij wandelt kilometers op een dag, dan zijn dingen minder in de buurt al geen obstakel meer.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik heb liever een landgoed dat een huisje midden in een centrum.
Ik heb haar 180 bij 120quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:22 schreef Amarantha het volgende:
50x70 is wel groot genoeg boven een bank toch?
Boven mijn 2 zitter hangt een poster van 70x100quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Lastig te zeggen zonder idee van de ruimte.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben teveel gewend aan de gemakken van de stad.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ga je forum stemmen?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sjonge wat depri dit
Ben je een beetje downie?
Ik hou van de levendigheid alhoewel ik ook van de totale stilte en de natuur ben en tja de levendigheid dood is momenteel.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Stad is leuk totdat je een tijdje vrij hebt gewoond
Beetje 300 meter moeten lopen om wat fatsoenlijks te wippenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben teveel gewend aan de gemakken van de stad.
Jeetje moet ik foto maken. Oke doe ik zo.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lastig te zeggen zonder idee van de ruimte.
Niks voor jou toch eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik doe gewoon middelmatige meh met mijn vinexwijk.
Het anonieme ervan is ook wel prettig.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje 300 meter moeten lopen om wat fatsoenlijks te wippen
Jawel, alsnog alles lekker in de buurt, maar ook rustig genoeg voor mijn introvertenhoofd.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks voor jou toch eigenlijk?
Ik hou van beide.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hou van de levendigheid alhoewel ik ook van de totale stilte en de natuur ben en tja de levendigheid dood is momenteel.
Is je sterrenlicht-ding er al?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje moet ik foto maken. Oke doe ik zo.
Ja dorpen kunnen wel wat beklemmend zijn, toen ik in Waalre woonde was het een gerucht dat ik wel eens bij de LIDL boodschappen deed en dat mijn terreinwagen wel erg veel zwarte rook uitblies, fuck you bitches.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het anonieme ervan is ook wel prettig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Welk deel van de stad zou dat zijn?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik woon nu overigens best wel heerlijk. Boven de supermarkt, Dichtbij bij een winkelcentrum en het grote stadscentrum is ook niet al te ver met 15 minuten fietsen..
Ga het wel missen in het begin als ik ergens anders woon (waarschijnlijk binnen nu en een jaar waarschijnlijk)..
Is dat waar je laatst was wezen kijken?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik woon nu overigens best wel heerlijk. Boven de supermarkt, Dichtbij bij een winkelcentrum en het grote stadscentrum is ook niet al te ver met 15 minuten fietsen..
Ga het wel missen in het begin als ik ergens anders woon (waarschijnlijk binnen nu en een jaar waarschijnlijk)..
Waar ik heen zou gaan bedoel je?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welk deel van de stad zou dat zijn?
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat waar je laatst was wezen kijken?
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ah mijn cd speelt nu Sound of Silence af![]()
Enige goede versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
En een huis op een eiland en een loft in NY.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook wel maar dat moet allebei wel bij de hand zijn.
Dat soort geroddel wil je niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dorpen kunnen wel wat beklemmend zijn, toen ik in Waalre woonde was het een gerucht dat ik wel eens bij de LIDL boodschappen deed en dat mijn terreinwagen wel erg veel zwarte rook uitblies, fuck you bitches.
Yep.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waar ik heen zou gaan bedoel je?
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:32 schreef Amarantha het volgende:
@:ijsdraakje:Dan kan een formaatje groter best, het is ook een beetje waar je zelf van houdt,,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
@:ijsdraakje:hoe gaat het met je groene indringer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:ijsdraakje:Grote foto boven de bank van je liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@:ijsdraakje:Lijkt me een prima formaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met mensen wil je het ook niet té groot maken natuurlijk.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ach wat zijn gemakken, zeker in een land als Nederland is alles wat je nodig hebt toch wel zo te bereiken, vaak buitenaf nog makkelijker dan in de stad zelfs.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben teveel gewend aan de gemakken van de stad.
Omdat dat beter is voor mij. Hier is mijn huishouden nog al een rommeltje en dat kan daar beter worden gemonitord..quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en waarom verhuis je daarheen?
Omgeving 't Hofkequote:
Iedere dag dertig erwtjes in zijn brievenbus stoppen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort geroddel wil je niet.
Hoewel een van de overburen ook alles scherp in de gaten houdt.
Ah dus ook zin in?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Omdat dat beter is voor mij. Hier is mijn huishouden nog al een rommeltje en dat kan daar beter worden gemonitord..
[..]
Omgeving 't Hofke
Vraag je of ze van een formaatje groter houdt?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan kan een formaatje groter best, het is ook een beetje waar je zelf van houdt,,
Bah nee, ik hou van hem hoor maar nee.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grote foto boven de bank van je lief
Groeit niet zo snel meer.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gaat het met je groene indringer?
Hmm ja kan maar lijsten voor 50x70 zijn ook beetje betaalbaar haha en heb al een grote spiegel hangen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan kan een formaatje groter best, het is ook een beetje waar je zelf van houdt,,
quote:
Ik koop dat desnoods voor je, betaal me maar met verhalen bij het haardvuur.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou graag buitenaf willen wonen. Ooit een klein houten huisje gezien, midden in een polder. Stond te koop voor een spotprijsje. Had ik het maar gekocht
Even afwachten. Ik krijg iig van mijn werk ook wel de ruimte. Los van het wettelijke verlof mag ik dan ook wat weken er om heen vrij vragen...quote:
Wat staat hierquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat heeft mij nog nooit tegengehouden, beetje erg veel schijt aan hebben, ik heb op een middag wel eens applaus gehad van wat plantsoenmedewerkers drie naar beneden en geloof me dat was geheel terecht ook nog
Ah das mooiquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Even afwachten. Ik krijg iig van mijn werk ook wel de ruimte. Los van het wettelijke verlof mag ik dan ook wat weken er om heen vrij vragen...
Kap eens met dat multiquote gedoe, dat is en blijft irritant.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bah nee, ik hou van hem hoor maar nee.
[..]
Groeit niet zo snel meer.
[..]
Hmm ja kan maar lijsten voor 50x70 zijn ook beetje betaalbaar haha en heb al een grote spiegel hangen.
Op het moment dat kerel mijn foto boven de bank hangt, maak ik het uit. De hele tijd bekeken worden door mezelf, flikker op.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grote foto boven de bank van je lief
Mijn eigen productie spoel ik meestal gewoon door hoor, dat smeer ik niet aan de muurquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Op je 15e hang je een idool op je kamertje.
Op je 30ste je eigen productie,
En op je 50ste jezelf opquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Op mijn 31ste hang ik ook mijn "idool" aan de muur. Fuck wat mensen denken. En scheelt dat het een makkelijk formaat is, als ik het zat ben hang ik er iets anders in.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee, dat vraag ik niet. Nu doe je net alsof je Los bentquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vraag je of ze van een formaatje groter houdt?
Drie berichten posten is ook irritant.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kap eens met dat multiquote gedoe, dat is en blijft irritant.
Mental image van gerries aan de muur.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op het moment dat kerel mijn foto boven de bank hangt, maak ik het uit. De hele tijd bekeken worden door mezelf, flikker op.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop dat desnoods voor je, betaal me maar met verhalen bij het haardvuur.
Wij hebben een T-Rex met bepantsering aan de muur.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op mijn 31ste hang ik ook mijn "idool" aan de muur. Fuck wat mensen denken. En scheelt dat het een makkelijk formaat is, als ik het zat ben hang ik er iets anders in.
FOTOquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij hebben een T-Rex met bepantsering aan de muur.
Ja hoe goedkoper hoe beter uiteraardquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat is nu niet meer te koop. Was ook maar een simpel dingetje. Maar dat boeit me niet zo.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij hebben een T-Rex met bepantsering aan de muur.
quote:
In die hoek van de stad heb ik eens voor een huis gekeken.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Omdat dat beter is voor mij. Hier is mijn huishouden nog al een rommeltje en dat kan daar beter worden gemonitord..
[..]
Omgeving 't Hofke
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoe goedkoper hoe beter uiteraard
Gelukkig kun je online ook niets kooenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:39 schreef Amarantha het volgende:
(Ja iets leuks op de salontafel maar winkels zijn helaas dicht)
Wat staat hier nu weer?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Rape me and my friend, RAPE ME!
RAPE ME! RAPE ME!
Uitstrijkje laten maken ?quote:
Het is wel dichtbij 2 spoorovergangen.. Al ben ik niet bang dat ik op die manier een einde aan mijn leven zal maken, wel dat dat gaat gebeuren, maar echt niet op die manier...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In die hoek van de stad heb ik eens voor een huis gekeken.
Kan nergens vinden wat ik zoek en wil geen random meuk kopen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:40 schreef crv het volgende:
[..]
Gelukkig kun je online ook niets kooen
Moet datquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Rape me and my friend, RAPE ME!
RAPE ME! RAPE ME!
Zullen wij gewoon gaan latten?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Kwam deze huurwoning tegen. Dat zou echt iets voor mij zijn. Wonen in een poortgebouw
Maar ja, ligt weer ergens in Schubbekutteveen-Noord
Hij wil genaaid wordenquote:
Midlife crisis. Grijpt terug op de jaren 90, toen hij nog een viriele jonge god was.quote:
Je vriendquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:41 schreef Amarantha het volgende:
Daarom hangt er na 2 jaar nog steeds niks boven de bank want wist gewoon niet wat ik wou maar nu weet ik het eindelijk wel.
Ik zou wel een ixxi willen maar m'n kamer is al zo druk.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:41 schreef Amarantha het volgende:
Daarom hangt er na 2 jaar nog steeds niks boven de bank want wist gewoon niet wat ik wou maar nu weet ik het eindelijk wel.
Supervetquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
O, nou vergeet ik het linkje
https://www.funda.nl/huur/ysbrechtum/huis-41287285-epemawei-6/
Nou ja hou daar niet van, mag allemaal wel lief en normaal blijven.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Midlife crisis. Grijpt terug op de jaren 90, toen hij nog een viriele jonge god was.
Doe eens apart ..... dienblad met kaarsjesquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan nergens vinden wat ik zoek en wil geen random meuk kopen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen wij gewoon gaan latten?
Geen seks en ruimte voor onszelf en zo?
Een wattes? Mijn kamer is helemaal niet druk.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou wel een ixxi willen maar m'n kamer is al zo druk.
Vind je hem niet mooi dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neehee ik ga geen foto van hem boven de bank hangen.
Natuurlijk wel maar ik ben geen klef persoon die 24/7 naar haar vriend moet kijken.quote:
Kop dicht crv kopdichtquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook een dino in mijn huis.
Ik ga ook zo. Ook morgenvroeg mijn telefoon in de gaten houden of er toch geen plekje vrij komt bij de bootcamp. Sta op de wachtlijst, Maar mocht er geen plek vrijkomen ga ik proberen om toch zelf wat km's te rennen..quote:
https://www.ixxiyourworld.com/nl/quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een wattes? Mijn kamer is helemaal niet druk.Maar mijn huisje begint wel langzaam steeds meer iets spulletjes te krijgen.
Deze hangt ernaast:quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook een dino in mijn huis.
Ja is het ook maar toch, ik kreeg ooit het verzoek van mijn vrienden om een grote boerderij te kopen met een groot middenplein waar dan iedereen zijn eigen ding kon doen maar dan wel als je zin had in de avonduren te kunnen eten samen en brabbelen of een balletje kon gooien, heeft wel wat toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb deze vraag serieus gekregen van een collega. Hij zoekt net als ik een rustige woonplek.
Maar ik zou dat toch een tikje ongemakkelijk vinden
Oooohquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Natuurlijk wel maar ik ben geen klef persoon die 24/7 naar haar vriend moet kijken.
Inktvipsquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze hangt ernaast:
[ afbeelding ]
Zelf maken?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou ook best wel een reproductie van een of ander schilderij willen hebben hangen. Maar nu hangen alle muren wel vol hier...
De gedachtegang was "deze vindt ze vast tof, die ander kan dan eventueel boven".quote:
Dat schilderijtje van die dode beestenkop weg in ieder geval.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:47 schreef Amarantha het volgende:
En nu bedenken wat ik hier ga ophangen.
[ link | afbeelding ]
Ding wat er nu hangt kreeg ik met verhuizen van mijn moeder (love you) maar wil toch iets groters.
nee, zo goed vind ik mezelf niet in schilderen of tekenen...quote:
Ja duh want ik wil iets anders.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat schilderijtje van die dode beestenkop weg in ieder geval.
Ja vet hoor, jouw smaak sowieso maar dat wist je al.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De gedachtegang was "deze vindt ze vast tof, die ander kan dan eventueel boven".
Geil?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ex had die over haar been en rug lopen.
Je hebt wel een beetje fantasie of nietquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is het ook maar toch, ik kreeg ooit het verzoek van mijn vrienden om een grote boerderij te kopen met een groot middenplein waar dan iedereen zijn eigen ding kon doen maar dan wel als je zin had in de avonduren te kunnen eten samen en brabbelen of een balletje kon gooien, heeft wel wat toch?
Ik heb er een op mijn poot.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ex had die over haar been en rug lopen.
Zoals de Meilandjes?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is het ook maar toch, ik kreeg ooit het verzoek van mijn vrienden om een grote boerderij te kopen met een groot middenplein waar dan iedereen zijn eigen ding kon doen maar dan wel als je zin had in de avonduren te kunnen eten samen en brabbelen of een balletje kon gooien, heeft wel wat toch?
Ik zie UitStraling ook wel een wijntje bestellen bij de MacD ja...quote:
quote:Rape me
Rape me, my friend
Rape me
Rape me again
I'm not the only one
I'm not the only one
I'm not the only one
I'm not the only one
Hate me
Do it, and do it again
Waste me
Rape me, my friend
I'm not the only one
I'm not the only one
I'm not the only one
I'm not the only one
My favorite inside source
I'll kiss your open sores
Appreciate your concern
You're gonna stink and burn
Rape me
Rape me, my friend
Rape me
Rape me again
I'm not the only one
I'm not the…
Ik snapte 'm prima hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Songtekst Curt Cobain, misschien snappen jullie het dan.
[..]
Muziek van duivel!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit nu best wel een bonkevaart in jaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaat best hard hier. Ik zat nog even te kwijlen op die poort bij Sneek en we zijn alweer een pagina verder
Kan met KSC ook wel. Iedere avond wat te snackenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat klinkt wel leuk. Denk dat zulke woonvormen het best goed zouden doen.
Wel een bijzondere woning inderdaad.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaat best hard hier. Ik zat nog even te kwijlen op die poort bij Sneek en we zijn alweer een pagina verder
M'n serie is wat traag.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn kapster had een rozenkrans van nek tot schouder tot rug tot tussen de borsten tot onderrug tot bil tot pretplekje tot dijbeen tot kuit tot enkel en het was een tikje ordinair maar mijn tong moest dat volgen wel redelijk vaakquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had wel wat.
Maar het was niet bepaald haar enige tattoo.
Welke??quote:
Net 3%, nu overgestapt op IT-Crowd.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke??
Cd is inmiddels afgelopen en ik heb nu een Spotify-Daily Mix aangezet...
Ja, eigenlijk is Foqueville al zoiets.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan met KSC ook wel. Iedere avond wat te snacken
Jaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:56 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wel een bijzondere woning inderdaad.
Ik doe niet mee hoor. Is in ieders voordeel.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is Foqueville al zoiets.
Daar zou ik ook een spellen petanque spelen ‘s avonds met de mede-bewoners.
Goeie oude tijd..kapstersquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn kapster had een rozenkrans van nek tot schouder tot rug tot tussen de borsten tot onderrug tot bil tot pretplekje tot dijbeen tot kuit tot enkel en het was een tikje ordinair maar mijn tong moest dat volgen wel redelijk vaak
JE VRIEND OP ZIJN LIEFST.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Moeilijk moeilijk wat ik in deze kamer aan de muur wil.
Gewoon altijd thuiswerken.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen ruim 200 km van mijn werk
Hooooh wacht, we zouden samen spelen in alle rust?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is Foqueville al zoiets.
Daar zou ik ook een spelletje petanque spelen ‘s avonds met de mede-bewoners.
Ik dacht dat je het wel leuk zou vinden als ballie ook een balletje gooidequote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hooooh wacht, we zouden samen spelen in alle rust?
Mijn ouders hadden vast een mening gehad over de wat meer zichtbare tattoos. Maar zover is het niet gekomen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn kapster had een rozenkrans van nek tot schouder tot rug tot tussen de borsten tot onderrug tot bil tot pretplekje tot dijbeen tot kuit tot enkel en het was een tikje ordinair maar mijn tong moest dat volgen wel redelijk vaak
Kwaad op haar scooter weg rijden als ze verloren had.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het wel leuk zou vinden als ballie ook een balletje gooide
Nee man, ja ze mag een drankje brengenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het wel leuk zou vinden als ballie ook een balletje gooide
Heeft Cali tats eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden vast een mening gehad over de wat meer zichtbare tattoos. Maar zover is het niet gekomen.
Ik heb er helemaal niks meequote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
1 of een paar tattoos kan best, maar je kan ook te ver gaan en helemaal vol zitten, Prima als je het zelf mooi vindt hoor. Maar ik vind dat gewoon niet mooi...
Ja, een kopje koffie is wel lekker.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee man, ja ze mag een drankje brengen
Bij mezelf zie ik het niet zo snel gebeuren. Bij anderen kan ik het wel mooi vinden.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niks mee
Ik wel hoor, staat wel vaak voor iets hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niks mee
Nah.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wel hoor, staat wel vaak voor iets hoor
Ik likte die rozenkans dus echt dagelijks helemaal afquote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mezelf zie ik het niet zo snel gebeuren. Bij anderen kan ik het wel mooi vinden.
High five!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mezelf zie ik het niet zo snel gebeuren. Bij anderen kan ik het wel mooi vinden.
Ik overweeg ook nog een draak, maar My Little Pony staat ook hoog op mijn lijst.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:07 schreef FranticDJ het volgende:
Japanse draak staat hier nog steeds op de wensenlijst
en een kompas..
en een anker
Curt jaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, mijn kapper zit ook vol in maart.quote:
hehehequote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik overweeg ook nog een draak, maar My Little Pony staat ook hoog op mijn lijst.
Ja niet als je een leaseauto hebt en accountant bent bij een groothandel en je dagelijks benieuwd bent naar wat je vrouw op je bammetjes heeft gedaan maar bij mensen waar het echt past zoals het hoort vind ik het prachtig, dan is het echt.quote:
Ik heb een paar dagen voor de persco kunnen reserveren. 13 maartquote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, mijn kapper zit ook vol in maart.
Mja, ik heb een paar jaar boven een tattooshop gewoond. Vaak de aanbieding gekregen dat ze er eentje gratis zouden zetten. Maar nee, niks voor mijquote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wel hoor, staat wel vaak voor iets hoor
Had ook zo’n tekening kunnen zijn met puntjes en cijfers die als je ze zou verbinden een giraffe zou zijn ofzo.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik likte die rozenkans dus echt dagelijks helemaal af
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hehehe
in Veracruz met een machinist en een leerling gingen we een tattoo laten zetten. Alledrie dezelfde Popeye.
Die leerling eerst, maar dat resultaat was zo lelijk dat wij met z'n 2'en hard weggelopen zijn
Ik mag op 3 maartquote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen voor de persco kunnen reserveren. 13 maart
Tja een voormalig lerares van me heeft een krampstamp wat echt het halve silhouet van een zeehond ofzo isquote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
In de freewilly-quiz zat een 'van wie is deze tattoo'. Godsamme, wat een aids hebben mensen toch.
Dan zou ik er voor gezwicht zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik heb een paar jaar boven een tattooshop gewoond. Vaak de aanbieding gekregen dat ze er eentje gratis zouden zetten. Maar nee, niks voor mij
Juist die accountant heeft "het verhaal" vaak. Lui met tig tattoos verzamelen vaak kunst op hun lijf.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja niet als je een leaseauto hebt en accountant bent bij een groothandel en je dagelijks benieuwd bent naar wat je vrouw op je bammetjes heeft gedaan maar bij mensen waar het echt past zoals het hoort vind ik het prachtig, dan is het echt.
Ik denk dat ik echt de lekkerste seks had ook wel een beetje door die tat, eventjes dan want daarna verveelde ik me te pletter en als US zich verveeld dan pak maar een Netflix account of zo of een abbo op de plaatselijke dierentuin, of ga haken of zo.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ook zo’n tekening kunnen zijn met puntjes en cijfers die als je ze zou verbinden een giraffe zou zijn ofzo.
Ja voetballers ook, lul toch een eind op.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Juist die accountant heeft "het verhaal" vaak. Lui met tig tattoos verzamelen vaak kunst op hun lijf.
Ik had wel een punt omdat er maar weinig lui met zulke aids zouden lopen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tja een voormalig lerares van me heeft een krampstamp wat echt het halve silhouet van een zeehond ofzo isHet deed teveel pijn
Je hebt door dat je je eigen statement zo ontkracht?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja voetballers ook, lul toch een eind op.
yup vooral dat laatste is er gewoon veel bagger van. ook de hoofdreden dat ik nog niks hebquote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had wel een punt omdat er maar weinig lui met zulke aids zouden lopen.
Ontwerp niet mijn smaak, prima. Maar ook gewoon slecht gezet.
Ja, ik heb mijn eerste nu twee of drie jaar.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yup vooral dat laatste is er gewoon veel bagger van. ook de hoofdreden dat ik nog niks heb
Uniek is niet perse positief.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Je bent straks uniek als je een sterk afgetraind lichaam hebt zonder tramstamps, gezonde huid, licht gebruind, fel blauwe ogen, donker haar. Zoals Los uniek.
Maar met lease auto.
Ik heb alleen blauwe ogen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Je bent straks uniek als je een sterk afgetraind lichaam hebt zonder tramstamps, gezonde huid, licht gebruind, fel blauwe ogen, donker haar. Zoals Los uniek.
Maar met lease auto.
Ik donker haar, had ik maar een gezonde huid.. Hoewel het niet echt de huid is bij mij...quote:
Blauwe ogen, check.quote:
Baantjer: De Cock en de moord op de WC-Brilquote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop binnenkort ergens een stukje vinyl voor de wc te vinden.Kan ik de wc eens afmaken.
Idrisquote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij pakt er wat af hč? Wie is het nu? Leonardo, Tom, Iglesias?
had dat eerder gezegdquote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop binnenkort ergens een stukje vinyl voor de wc te vinden.Kan ik de wc eens afmaken.
Ik wil eigenlijk zelfde als ik in de keuken heb maar heb even oproepje gedaan op marktplaats.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had dat eerder gezegd
ik heb best wel wat lappen weggegooid die over waren hier..
ik zie wel wanneer ik ga..quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen voor de persco kunnen reserveren. 13 maart
quote:Op zondag 28 februari 2021 00:14 schreef Amarantha het volgende:
https://www.leenbakker.nl/vloeren/vinyl/vinyl-infinity-wit Is een rol 35 euro? Zie ik dat goed?
Oke okequote:
Ik moet een stuk van 150 bij 110 hebben.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:16 schreef FranticDJ het volgende:
@:amarantha nee, verder naar beneden scrollen.
De rol is 400cm breed. dus ze snijden dan een lengte van 1 meter af voor die 35e
quote:Omschrijving
Specificaties
Kleur: wit
Materiaal: vinyl
Breedte: 400 cm
Dikte: 2,60 mm
Slijtlaag: 0,25 mm
dan zou je 120 af kunnen laten snijden, ben je 35*1,2 = 42-ish kwijtquote:Op zondag 28 februari 2021 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet een stuk van 150 bij 110 hebben.
Best breed wel.quote:
Ik snap hier niks van maar kan door mijn haze joint komen.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan zou je 120 af kunnen laten snijden, ben je 35*1,2 = 42-ish kwijt
met veel afval
nou die prijs is dus per 100cm dat ze afsnijden.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap hier niks van maar kan door mijn haze joint komen.![]()
Dat vinden wij van jouw posts de afgelopen 24u ook. Dus ga lekker over madonna dromenquote:Op zondag 28 februari 2021 00:19 schreef Makrelis het volgende:
Ja FranticDJ. Voor mij is het al lastig te vertalen.
Dan heb je een stuk van 4 meter bij net wat groter dan je kortste stuk ruimte, heb je zeker weten een goed passend stuk. (Want wellicht niet recht gesneden.)quote:Op zondag 28 februari 2021 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap hier niks van maar kan door mijn haze joint komen.![]()
Maar ik dacht dat ik een hele rol moet kopen?quote:Op zondag 28 februari 2021 00:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nou die prijs is dus per 100cm dat ze afsnijden.
Je kan dus ook 120cm af laten snijdendus komt je prijs voor 120 com op: prijs voor 100 cm * 1,2
Was een mooie pic he?quote:Op zondag 28 februari 2021 00:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat vinden wij van jouw posts de afgelopen 24u ook. Dus ga lekker over madonna dromen
nee joh. dat zetten ze zo neer want webshops enzo.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat ik een hele rol moet kopen?
ja ok, ik zei 120 cm zodat je nog wat extra marge hebtquote:Op zondag 28 februari 2021 00:21 schreef Amarantha het volgende:
150x110 is al iets breeder geschat hoor.
Ik snap er nog steeds geen fluit van haha. Ik hoef dus geen rol van 4 meter te kopen? Want dit zorgt er al 2 jaar voor dat ik nog nooit iets heb gedaan aan de vloer daar.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ok, ik zei 120 cm zodat je nog wat extra marge hebtwist niet hoeveel marge je genomen zelf genomen hebt.
die rol is 4 meter breed. daar ben je aan gebonden.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen fluit van haha. Ik hoef dus geen rol van 4 meter te kopen? Want dit zorgt er al 2 jaar voor dat ik nog nooit iets heb gedaan aan de vloer daar.
Stukje rol.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen fluit van haha. Ik hoef dus geen rol van 4 meter te kopen? Want dit zorgt er al 2 jaar voor dat ik nog nooit iets heb gedaan aan de vloer daar.
kloptquote:Op zondag 28 februari 2021 00:24 schreef Amarantha het volgende:
Dus 1.20 x 4.00 is het dan? Of zeg ik iets geks.
Exact datquote:Op zondag 28 februari 2021 00:24 schreef Amarantha het volgende:
Dus 1.20 x 4.00 is het dan? Of zeg ik iets geks.
Dus ben ik meer kwijt dan 35 euro?quote:Op zondag 28 februari 2021 00:25 schreef FranticDJ het volgende:
Die 35 euro die jij benoemde is dan een stuk van 1,00x4,00
als je 1,20 wil dan ben je meer kwijt ja.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus ben ik meer kwijt dan 35 euro?
Hoeft niet. Je kan ook je stuk van 1x4 snijden en een klein randje als acceptabel beschouwen.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus ben ik meer kwijt dan 35 euro?
had je het dan maar eerder gezegdquote:
En met van die hout motiefjes kan dat ook prima. gewoon op de nep naad van de houten planken snijden.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeft niet. Je kan ook je stuk van 1x4 snijden en een klein randje als acceptabel beschouwen.![]()
Zou ik niet eens tegen zijn bij matig interessante ruimtes trouwens.
1.10 was ook breed geschat hoor, misschien is het ook wel 1 meter. Drinken is op zie ik dus ga nog checken zo.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeft niet. Je kan ook je stuk van 1x4 snijden en een klein randje als acceptabel beschouwen.![]()
Zou ik niet eens tegen zijn bij matig interessante ruimtes trouwens.
Daarbij valt het inderdaad echt niet op!quote:Op zondag 28 februari 2021 00:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En met van die hout motiefjes kan dat ook prima. gewoon op de nep naad van de houten planken snijden.
Zo heb ik allemaal losse vinyl 'planken' in m'n berging liggen
Oh, maar afhankelijk van wat je hebt qua motiefje hoeft het echt niet ongesneden, met 1x4 heb je serieus zat dan.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
1.10 was ook breed geschat hoor, misschien is het ook wel 1 meter. Drinken is op zie ik dus ga nog checken zo.
Restpartijen kunnen prijstechnisch ook interessant zijn bedenk ik me nu. Restmeters kunnen winkels weinig mee.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Maakt het qua prijs uit dan? Ja ik heb hier 0 verstand. Voor de keuken en berghok heb ik gewoon 1 rol gekocht en toen had ik net te weinig over voor de wc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |