Jouw posts lezen soms net als de woordensuggestie van mijn iPhone. Ik kan er geen kaas van maken vriend.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:02 schreef Makrelis het volgende:
Eej Fcu. Doe je ook die augment events? Die van vandaag is wel erg makkelijk. Gewoon m'n Vahklas geparkeerd, then wait. Ze komen vanzelf. Hele nacht volautomatisch. Alleen wat schilderwerk te doen straks aan de romp. Nee, ik ga niet voor de naakte klingonvrouw als paintbrush.
Zijn Vahklas is zijn penisquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:18 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Jouw posts lezen soms net als de woordensuggestie van mijn iPhone. Ik kan er geen kaas van maken vriend.
Wil het wel uitleggen. FCU en ik spelen een Star Trek spel. De ruimte is opgedeeld. Er is Klingon space, Federation space, Romulan space. Indepedent space en Augment space en je hebt ook nog meer plekken. Borgspace is nog te ver. Over het algemeen in augment space zijn het gevaarlijke missies, maar die van vandaag is gemakkelijk te doen. Ze schieten lekker op me, maar ik heb oa een zgn Vahklas sterrenschip. Die is vrij stevig. Dat ding word ook regelmatig half aan puin geschoten, maar is allemaal te repareren. Alleen wat krasjes op de romp vandaagquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:18 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Jouw posts lezen soms net als de woordensuggestie van mijn iPhone. Ik kan er geen kaas van maken vriend.
Oquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:30 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wil het wel uitleggen. FCU en ik spelen een Star Trek spel. De ruimte is opgedeeld. Er is Klingon space, Federation space, Romulan space. Indepedent space en Augment space en je hebt ook nog meer plekken. Borgspace is nog te ver. Over het algemeen in augment space zijn het gevaarlijke missies, maar die van vandaag is gemakkelijk te doen. Ze schieten lekker op me, maar ik heb oa een zgn Vahklas sterrenschip. Die is vrij stevig. Dat ding word ook regelmatig half aan puin geschoten, maar is allemaal te repareren. Alleen wat krasjes op de romp vandaag
Ik vertel m'n werkgever denk ik morgen wel dat ik m'n opdracht voor deze week af heb. Als ik dat gisteren al had gedaan komen ze met meer. 'Oh, kun je hier ook even naar kijken?'
mooi plaatje hoorquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:17 schreef Makrelis het volgende:
Mirror commander Tilly welteverstaan.
[ afbeelding ]
Is me nooit opgevallen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Weet je waarom rotterdammers zo'n groot hoofd hebben?
Anders past die muil er niet in.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:38 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Is me nooit opgevallen eerlijk gezegd.
Ja ik hou natuurlijk van een sportlijf. Zij heeft dat en ook voluptueus erbij. Ik klaag trouwens niet. Prima voor mekaar.quote:
@TillyBquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee. Dat is de USS Discovery al. En Tilly steek ik 'm in.
Ik vind dit geen leuke opmerking en ik voel mij gekwetstquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn lans breken bedoel je zeker,viespeuk
Naja zeg papoeatjequote:Op woensdag 3 maart 2021 20:08 schreef SignificanteAnder het volgende:
Ongekende triestheid in KLB FB.
Doorrrrrrrrquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Die TT is niet iets om je druk om te maken.
En weer door.
Iedereen hier tochquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:19 schreef SignificanteAnder het volgende:
Heeft phoenyx hetzelfde probleem als tong?
@phoenyxquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:19 schreef SignificanteAnder het volgende:
Heeft phoenyx hetzelfde probleem als tong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |