abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 februari 2021 @ 11:57:55 #176
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_198231256
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:56 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik kom hier nu steeds minder -O- Dankzij stage gewoon minder tijd, dan gaan de "reguliere" ESF-topics in het NF-seizoen even voor nog.

Ik blijf het overigens wel apart vinden dat ik - nu mijn scriptie ingeleverd is - echt weekenden heb waarin ik niets hoef te doen. Dat is nog even wennen :P
Ach mijn status verandert natuurlijk een stuk minder door de jaren heen dan bij een student hé ;)
Same shit, different day
SC hopper present
pi_198231263
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:55 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Meestal is het zo’n 4 à 5 keer |:)
Ohh ja daar had je het wel eens over ja :o Je had me nog een keer heel goede ademhalingsoefeningen aanbevolen _O_ Maar het gaat weer even niet zo lekker daarmee dus?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_198231283
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:56 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik kom hier nu steeds minder -O- Dankzij stage gewoon minder tijd, dan gaan de "reguliere" ESF-topics in het NF-seizoen even voor nog.

Ik blijf het overigens wel apart vinden dat ik - nu mijn scriptie ingeleverd is - echt weekenden heb waarin ik niets hoef te doen. Dat is nog even wennen :P
Hartstikke begrijpelijk, wij lopen niet weg en we zien je wel verschijnen *O* O+

Haha ja dat had ik ook altijd met toetsweken en examens enzo, dan ben je klaar en is het van "oké, en nu?" :D _O- En vanochtend werd ik ook wakker met zo'n gevoel van "oh ja, zo voelt het dus ook alweer om weekend te hebben" :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_198231307
Oh en vanavond nog even bevestiging dat Renée toch echt de mol is krijgen *G* Dan houd ik al m'n puntjes (behalve die ene keer dat ik per ongeluk mijn punten op Marije had gezet en daar pas na de aflevering achter kwam, die krijg ik niet meer terug als molbonus straks ;( )

Maar in het geval van Renée = mol win ik wel voor de vierde keer achter elkaar de pool bij mijn muziekvereniging :')
pi_198231308
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:48 schreef Senn88 het volgende:

[..]

Ze hebben met een appelboor in mijn linkertiet gehakt om te kijken of ik borstkanker heb...
Wat heftig! Ik vond zo’n borstonderzoek al ***** :X
Had je zelf iets gevonden? Als je het niet wil zeggen, snap ik dat hoor.

Sterkte :*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_198231314
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:57 schreef molloot200 het volgende:
Volgende week zaterdag wordt wel ESF NF-genot _O_ Estland, Italië, Denemarken en Portugal hun finale (en Zweden Andra Chansen maar die vind ik nooit zo interessant omdat daar toch niemand van gaat winnen).
Jaaa de jaarlijkse Supersaturday als ook de WIDM ontknoping is :D _O- Wel echt veel zin in O+ Ik zou dan inderdaad ook het eerst Andra Chansen laten vallen.

Italië is wel een herhaling van zetten van wat eerder in de week te zien was, maar toch; vanwege de kwaliteit van de muziek doorgaans en de meligheid wil ik die ook echt niet missen _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_198231317
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:59 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Hartstikke begrijpelijk, wij lopen niet weg en we zien je wel verschijnen *O* O+

Haha ja dat had ik ook altijd met toetsweken en examens enzo, dan ben je klaar en is het van "oké, en nu?" :D _O- En vanochtend werd ik ook wakker met zo'n gevoel van "oh ja, zo voelt het dus ook alweer om weekend te hebben" :P
Jaa, ik zit op het moment ook even dat ik niet zo goed weet wat ik nu moet doen _O-
pi_198231326
Welkom @Senn88 *O*
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_198231327
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:01 schreef molloot200 het volgende:
Oh en vanavond nog even bevestiging dat Renée toch echt de mol is krijgen *G* Dan houd ik al m'n puntjes (behalve die ene keer dat ik per ongeluk mijn punten op Marije had gezet en daar pas na de aflevering achter kwam, die krijg ik niet meer terug als molbonus straks ;( )

Maar in het geval van Renée = mol win ik wel voor de vierde keer achter elkaar de pool bij mijn muziekvereniging :')
En voor de tweede keer bij ons! :D

Je doet je username eer aan _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_198231329
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:55 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Bron- en contactonderzoek voor de GGD in het coronateam :) Veel bellen en informatie uitvragen. Ik vond het in het begin best spannend, maar het gaat steeds meer wennen :D Maar heb ook tot nu toe nog geen onsympathieke mensen aan de lijn gehad, of mensen die niet mee wilden werken.

Wel 1 wat heavy casus (kan ik inhoudelijk niks over zeggen, geheimhoudingsplicht), maar over het algemeen hebben de meesten alleen lichte klachten.
Dan heb je inderdaad de benoemde vaardigheden wel echt nodig! Mooie baan om dat mee in de praktijk te brengen.
pi_198231337
Welkom @Senn88 :) Ik weet niet of je een blijvertje bent of dat je eenmalig langskomt, maar voel je zeker welkom!
pi_198231352
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:02 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Jaa, ik zit op het moment ook even dat ik niet zo goed weet wat ik nu moet doen _O-
:D

Netflix
Muziek luisteren
Youtuben
Spelletjes doen
Schoonmaken
Wandelen
Liedjes zingen
Boek lezen

Kijk eens wat een opties!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_198231363
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:01 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Wat heftig! Ik vond zo’n borstonderzoek al ***** :X
Had je zelf iets gevonden? Als je het niet wil zeggen, snap ik dat hoor.

Sterkte :*
Ik had al een half jaar een plek die ik ‘s nachts kapot krabte, tot bloedens toe. Had al bepanthen geprobeerd en ander wasmiddel enz. Niets hielp. Dus toen maar over mijn schaamte heen gezet en met lood in mijn schoenen naar de huisarts.
pi_198231380
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:04 schreef BillDauterive het volgende:
Welkom @:Senn88 :) Ik weet niet of je een blijvertje bent of dat je eenmalig langskomt, maar voel je zeker welkom!
Thank, ik vladder maar overal een beetje. Ik ben soms heel veel en regelmatig en andere tijden weer even niet.
pi_198231396
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:02 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

En voor de tweede keer bij ons! :D

Je doet je username eer aan _O_
Nee nee @Moira zit ook sinds het begin op Renée ;( Dus dat Marije-foutje die ik niet bewust heb gemaakt hakt er dan wel in :o

En ik heb waarschijnlijk ook een paar fouten bij de testvraag op maandag want ik vul die gewoon zelf in met de dingen die ik heb onthouden en ga daar niet speciaal dingen voor opzoeken, dus daar zitten sowieso wel fouten in.
pi_198231406
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:05 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:D

Netflix
Muziek luisteren
Youtuben
Spelletjes doen
Schoonmaken
Wandelen
Liedjes zingen
Boek lezen

Kijk eens wat een opties!
Muziek luisteren ben ik ondertussen ook aan het doen :D En ik was even rond aan het kijken op het interweb over wat de meningen/verwachtingen voor de voorrondes vanavond zijn.
pi_198231432
Welkom @Senn88 ! Ze zijn hier best aardig, dus voel je welkom :)

En je onderzoek klinkt heel naar. Spuien mag altijd, er i ook een Mammapoli in LIF als je het fijn vindt om daar wat informatie uit te halen. Of juist niet, dat kan ik ook begrijpen.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 12:12:41 #193
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_198231452
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:40 schreef Senn88 het volgende:

[..]

Ja ik voel me een beetje eenzaam momenteel.
:W Welkom hier.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_198231475
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:03 schreef Senn88 het volgende:

[..]

Dan heb je inderdaad de benoemde vaardigheden wel echt nodig! Mooie baan om dat mee in de praktijk te brengen.
Thanks O+

Ik had in het begin wat beginnersprobleempjes. We werden ook echt in het diepe gegooid met meteen na 1 trainingsdag al een casus. Wel onder begeleiding van buddy's die ook van tevoren de casus met ons voor gingen bereiden, maar toch... Ik raakte echt even in paniek of ik het wel goed deed.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_198231491
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:11 schreef Meridiaan het volgende:
Welkom @:Senn88 ! Ze zijn hier best aardig, dus voel je welkom :)

En je onderzoek klinkt heel naar. Spuien mag altijd, er i ook een Mammapoli in LIF als je het fijn vindt om daar wat informatie uit te halen. Of juist niet, dat kan ik ook begrijpen.
Thanks, het was idd niet iets dat ik graag herhaal al had ik wel echt hele fijne mensen bij het onderzoek.
pi_198231493
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:06 schreef Senn88 het volgende:

[..]

Ik had al een half jaar een plek die ik ‘s nachts kapot krabte, tot bloedens toe. Had al bepanthen geprobeerd en ander wasmiddel enz. Niets hielp. Dus toen maar over mijn schaamte heen gezet en met lood in mijn schoenen naar de huisarts.
Verstandig dat je dat hebt gedaan :* En het kan inderdaad zoveel zijn, maar toch. Snap ook goed dat zoiets eng is.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 27 februari 2021 @ 12:16:16 #197
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_198231498
Maar eigenlijk kwam @Senn88 dus om een prijs op te halen ;)
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 27 februari 2021 @ 12:17:15 #198
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_198231508
Wanneer krijg je de uitslag @Senn88?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_198231512
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:14 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Thanks O+

Ik had in het begin wat beginnersprobleempjes. We werden ook echt in het diepe gegooid met meteen na 1 trainingsdag al een casus. Wel onder begeleiding van buddy's die ook van tevoren de casus met ons voor gingen bereiden, maar toch... Ik raakte echt even in paniek of ik het wel goed deed.
Dat kan ik me goed voorstellen, ik zou daar ook onzeker van worden. Fijn dat je nu de bevestiging hebt dat je goed bezig bent! Dan kan je nog meer shinen in je baan
pi_198231519
quote:
88s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:17 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer krijg je de uitslag @:senn88?
10 maart dus heb nog voldoende tijd om nog meer wallen te kweken :’)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')