SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik ben benieuwd of mijn kabouter al avonturen aan het beleven is.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest googlen.Maar bij Eindhoven zag ik. En hij is op reis geweest in een camper.
Ja ik ook! Maar deze maakte me wel blij en hoopvol, het kan dus best dat het een tijdje duurt en dat ze dan toch niet helemaal kwijt zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of mijn kabouter al avonturen aan het beleven is.
Ja precies. Ik wacht geduldig af.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ook! Maar deze maakte me wel blij en hoopvol, het kan dus best dat het een tijdje duurt en dat ze dan toch niet helemaal kwijt zijn.
Moet je maar niet gelijk met onthoofding dreigenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
ik sta geloof ik nog steeds op dezelfde plek
Dat heeft die kabouter toch niet gedaanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je maar niet gelijk met onthoofding dreigen
quote:
Ja dat zeg je nu, waarom denk je dat Dougie al naar de Veluwe is gevlucht ...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heeft die kabouter toch niet gedaan
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als hij heel lang stil blijft maak ik een gerard2 voor je.
ik had het over Gerard Jolingquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik fietste van de week naar huis langs vers bemeste velden.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu, waarom denk je dat Dougie al naar de Veluwe is gevlucht ...
Dat snapte ik, maar gieren.quote:
Je stond volgens mij niet eens bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu, waarom denk je dat Dougie al naar de Veluwe is gevlucht ...
ketsplatenquote:
Met wat je vertelde over de plantsoendienst oid is dat ook niet veilig.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je stond volgens mij niet eens bij mij in de buurt
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
@:Fogel https://reizendekabouters.nl/bht81/![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ketsplaten
Ik vond het vroegah altijd wel.. als je bij woensdrecht/bergen op zoom de bocht in de snelweg Zeeland in maakt.. en het stonk een beetje naar bemeste velden.. dat dat een vaag gevoel van thuiskomen gaf
Eigenlijk is mijn missie gewoon al geslaagd door deze zin.quote:
quote:wat een leukerd het bracht direct een glimlach op mijn gezicht.
Nee hij neemt gewoon het zekere voor het onzekere.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je stond volgens mij niet eens bij mij in de buurt
Dit is trouwens de originele Douglasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ik weet van niksquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hij neemt gewoon het zekere voor het onzekere.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eigenlijk is mijn missie gewoon al geslaagd door deze zin.
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is trouwens de originele DouglasNawwww is die van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is trouwens de originele DouglasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik zag 'mquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hue hue hue gieren @:ijsdraakje
ik begrijp ditquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
Gier stinkt maar op de een of andere vage manier vind ik het ook wel soort van lekker ofzo.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik begrijp dit
precies wat ik bedoel met dat gevoel van thuiskomen
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eigenlijk is mijn missie gewoon al geslaagd door deze zin.
[..]
Helemaal uit Whitefish, Montanaquote:
Vroeger eentje in de gang?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat met paardenlucht. Instant nostalgie.
Nee, bij de buurvrouw.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroeger eentje in de gang?
Leuk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, bij de buurvrouw.
Zo'n 10 jaar op paardrijden gezeten.
Serieus nooit van gehoordquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
Clarice (TV Series 2021ÃĸÂÂ ) - IMDb
Dit blijft een matige show. Jammer
Gister de derde aflevering.quote:
Goeie vraagquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben je de status 'nieuw' al voorbij?
Als je over een week of 2 nog opduikt hier dan gaat dat label er wel afquote:
Vast wel. Switch nu een beetje tussen SC'squote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je over een week of 2 nog opduikt hier dan gaat dat label er wel af
Ik ben al een dikke 10 jaar een SC hopperquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vast wel. Switch nu een beetje tussen SC's
wattan?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:34 schreef mschol het volgende:
pfoe, ben 'blij' als begin van volgende week voorbij is..
de 'rona is weg?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
thnx.. ben allang blij dat ik er uit huis mag zeg maar
ik ben vandaag gecleared door de GGD.quote:
mooi zoquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben vandaag gecleared door de GGD.
ik hoest nog wel wat maar arts vond dat naverschijnsel en niet actieve coronaklachten zeg maar..
W8 fquote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:38 schreef Fogel het volgende:
The painting of the Madonna with the big boobies?
Nou nouquote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:46 schreef Makrelis het volgende:
[..]
In m'n hoofd ja. Ik moet het ergens hebben.
Niels had weer een borreltje opquote:
Ik heb al jaren geen cd rom drive meer. dat was afgelopen weken ineens wel een uitdagingquote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:31 schreef gianni61 het volgende:
Wel fijn om te lezen dat er nog mensen cd-roms gebruiken
Ik heb wel nog een losse dvd brander, maar al lang niet meer gebruiktquote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen cd rom drive meer. dat was afgelopen weken ineens wel een uitdaging
Zelfs dat nietquote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb wel nog een losse dvd brander, maar al lang niet meer gebruikt
ik heb bakken cd roms liggen, maar ooit allemaal gedigitaliseerd op de NASquote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:31 schreef gianni61 het volgende:
Wel fijn om te lezen dat er nog mensen cd-roms gebruiken
Hier en daar mistigquote:
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:51 schreef gianni61 het volgende:
ik denk toch dat het te koud is voor de korte broek
benen worden niet zo heel snel koud. maar 4 graden is me toch niet iets tequote:
Het is februari.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:51 schreef gianni61 het volgende:
ik denk toch dat het te koud is voor de korte broek
het hele weekend nogquote:
smurfbroek?quote:
sowieso mooi dit jaar.quote:
Niet zoveel dit weekend, beetje rustig aan doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
wat gaan jullie allemaal doen vandaag?
Geef ze eens ongelijk, Covid-19 is here to stay for eternity.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ik de buurt is al sinds gisteravond een feestje bezig.
oh joh. Woning van studenten?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
sterft vanzelf uitquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
ook dat jaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso mooi dit jaar.
precies 4 weken van maandag t/m zondag.
i love it
wachten op de postquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
TWEE compleet lege rijen op de kalenderquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso mooi dit jaar.
precies 4 weken van maandag t/m zondag.
i love it
daarom geen auto correct aan hebben staanquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde muffins maken met citroen en maanzaad maar kon geen maanzaad vinden
En waarom maakt die hoerentelefoon steeds Citroën van citroen. Zo vermoeiend altijd.
boodschappen, stukkie fietsen.. en voor de rest weinigquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Uurtje hardstyle had van mij niet gehoeven. Volgens mij slapen ze nu allemaalquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk, Covid-19 is here to stay for eternity.
Ja maar daar zit een half uur en een kwartier pauze tussen en het eerste kwartier betalen we niet uit.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
ze verlengen zo tussen neus en lippen ff de werktijden ook.
Nu van9 tot 6. Moeten er ook zelf naar vragen omdat het op de site staat
Ja moeten ze wel The Smiths draaien of zo in plaats van smurfenmuziek.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uurtje hardstyle had van mij niet gehoeven. Volgens mij slapen ze nu allemaal
het staat al een paar weken van 9 tot 6 maar niemand zei watquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja maar daar zit een half uur en een kwartier pauze tussen en het eerste kwartier betalen we niet uit.
hardstyle is dus echt geen smurfmuziekquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja moeten ze wel The Smiths draaien of zo in plaats van smurfenmuziek.
Stuk verderop. Blijkbaar stond de wind precies goed. Nooit echt last van normaal gesproken.quote:
Vind ik wel en ik heb echt keivaak gelijkquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hardstyle is dus echt geen smurfmuziek
Niet zon behoefte aan :pquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stuk verderop. Blijkbaar stond de wind precies goed. Nooit echt last van normaal gesproken.
Misschien kun je jouw huisje ook wel opdelen in 3 woningen. Kun je 3x geld vragen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik wel en ik heb echt keivaak gelijk
Ach. Hebben ze ook een leuke avond gehad daar. Ben ook ooit jong geweestquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja moeten ze wel The Smiths draaien of zo in plaats van smurfenmuziek.
Ja EttoStralingquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
Had ik hier al laten vallen dat ik verliefd ben of nog niet?
Jong van hart ben je nog wel toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ach. Hebben ze ook een leuke avond gehad daar. Ben ook ooit jong geweest
Nee nee nee.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:38 schreef Karzai het volgende:
Op een grote paddenstoel 's morgens in de vroegte zat een klein kaboutertje
ik haat geen kaasquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat is mijn kloon als ik lekker even de linkse kaashatende bal uit wil hangen.
Wordpress is makkelijk?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat 's morgens in de vroegte is uit een ander liedje met dezelfde melodie:
Op een klein stationnetje
's morgens in de vroegte
stonden zeven wagentjes
netjes op een rij
Het domein www.smorgensindevroegte.nl is van mij. Ooit gedaan omdat ik een website wilde hebben voor al mijn gefotografeerde stationsnaambordjes (een kleine 7000) die ik dan op www.opeenkleinstationnetje.smorgensindevroegte.nl had willen hosten maar ik kan geen website bouwen en het is veel werk en het boeit me eigenlijk niet meer zo veel ook. Dus dat
Zevenduizend, wtf Flesquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
's morgens in de vroegte
stonden zeven wagentjes
netjes op een rij
Het domein www.smorgensindevroegte.nl is van mij. Ooit gedaan omdat ik een website wilde hebben voor al mijn gefotografeerde stationsnaambordjes (een kleine 7000) die ik dan op www.opeenkleinstationnetje.smorgensindevroegte.nl had willen hosten maar ik kan geen website bouwen en het is veel werk en het boeit me eigenlijk niet meer zo veel ook. Dus dat
Bij die tweede link krijg ik gelijk een veiligheidswaarschuwingquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
's morgens in de vroegte
stonden zeven wagentjes
netjes op een rij
squarespace aan je domeinnaam koppelenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
's morgens in de vroegte
stonden zeven wagentjes
netjes op een rij
Zoek je een probleem?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is geen probleem.
Ik hoef geen oplossing.
Dank
Je bent zelf de oplossing.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is geen probleem.
Ik hoef geen oplossing.
Dank
Laatste keer dat ik het bijhield waren het er 6415 maar ik heb er al jaren niks meer mee gedaan. Wel een hoop nieuwe geschoten in Wales en Litouwen en op PTA rondjes dus die 7000 zal er niet veel aan mankerenquote:
absoluutquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jong van hart ben je nog wel toch?
Ga maar met Etto ROSSEN EN STAMPEN EN VEGTENquote:
Moet je Badr uitscheldenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:01 schreef bitterbal het volgende:
k heb ook wel zin in een potje rossen
Huehue!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:01 schreef bitterbal het volgende:
k heb ook wel zin in een potje rossen
Vet juist joh.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
Binnenkort dit doen. heb hier zo geen zin in.
Hebben we straks een kreupele bal die in een rolstoel zit en door een slangetje moet etenquote:
meh.quote:
Ruilen tegen tien van mijn online compliance trainingen?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
Hoog niveau training.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ruilen tegen tien van mijn online compliance trainingen?
Your colleague wants to do business with Kim Jong-un. What do you do?
A) Ask if he needs help
B) Look the other way
C) Consult the compliance team
![]()
Speklapjes door een slangetje. Tricky.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben we straks een kreupele bal die in een rolstoel zit en door een slangetje moet eten
Milkshake met bacon.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Speklapjes door een slangetje. Tricky.
klinkt als die Dell questionnaire die je vroegah in moest vullen voordat je een van hun laptops mocht aanschaffenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
A) Ask if he needs help
B) Look the other way
![]()
Geen speklapjes meer dusquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Speklapjes door een slangetje. Tricky.
Toch wel gewoon A geantwoord he, gewoon lekker geld binnenharkenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
A) Ask if he needs help
B) Look the other way
![]()
Hahahaha die titelsquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
A) Ask if he needs help
B) Look the other way
![]()
Moet ze maar geen ruzie zoeken met die engerdquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bal does not approve this message.
ik kies aquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
A) Ask if he needs help
B) Look the other way
![]()
zei toch ook dat ik dat niet ga doenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ze maar geen ruzie zoeken met die engerd
Die heb ik ook eens gevolgd, kwam ik serieus als slechtste uit de bus van heel erg veel deelnemers maar goed ik had het ook als een rat ingevuld, waren daarna wel wat vragen die ze begonnen te stellenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
De anti-corruptie training is nog best pittig hier. Allerlei vage use-cases en dan ook nog een Europees recht vs. Amerikaans recht.
Sowieso krijg je geen speklapjes bij Badr, zelfs als die niet je ruggengraat verbouwd want spek mag niet van allah.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zei toch ook dat ik dat niet ga doen
Wij zijn een Amerikaans bedrijf. Dus wat we in Europa mogen en vinden is van ondergeschikt belang.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
De anti-corruptie training is nog best pittig hier. Allerlei vage use-cases en dan ook nog een Europees recht vs. Amerikaans recht.
Ik werk bij sluw en sluwquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Jij bent het meest ethisch verantwoorde balletje dat ik ken
Badr of speklapjes is een lastige keuze jaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso krijg je geen speklapjes bij Badr, zelfs als die niet je ruggengraat verbouwd want spek mag niet van allah.
Ze gaat het gewoon zo draaien vat Kim de schimmige klusjes voor haar doetquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Jij bent het meest ethisch verantwoorde balletje dat ik ken
Ik wil gewoon leuk werken. Niet nadenken of een bedrijf misschien door de overheid of een of andere crimineel bestuurd wordt. Of waar net een coup geweest is.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik ook eens gevolgd, kwam ik serieus als slechtste uit de bus van heel erg veel deelnemers maar goed ik had het ook als een rat ingevuld, waren daarna wel wat vragen die ze begonnen te stellen
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb een nieuwe auto gekocht jongens
Niet helemaal als je data gebruikt van mensen uit de EUquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij zijn een Amerikaans bedrijf. Dus wat we in Europa mogen en vinden is van ondergeschikt belang.
Wij hebben serieus een heel team van een man of zestig die constant de goede naam en de integriteit van het bedrijf online bewaken, extern maar ook intern voor wat betreft het personeel, van dat laatste krijg ik echt een slappe piel als ik het merk en probeer daar tegen te ageren.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil gewoon leuk werken. Niet nadenken of een bedrijf misschien door de overheid of een of andere crimineel bestuurd wordt. Of waar net een coup geweest is.
Wij opereren gelukkig onder de radar van andere bedrijven dus hoeven ons daar niet mee bezig te houden.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben serieus een heel team van een man of zestig die constant de goede naam en de integriteit van het bedrijf online bewaken, extern maar ook intern voor wat betreft het personeel, van dat laatste krijg ik echt een slappe piel als ik het merk en probeer daar tegen te ageren.
De Amerikaanse regering heeft zelfs grote invloed op onze marktstrategie en ons in- en verkoopbeleid en dat is vaker politiek getint dan economisch, veel meer dan de Nederlandse overheid bijvoorbeeld, die hebben maar te volgen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet helemaal als je data gebruikt van mensen uit de EU![]()
Ooit een project gedaan in Turkije en Erdogan is van mening dat alles op Turks grondgebied moet gebeuren zodat hij nog wat achterdeurtjes heeft. Echt ethisch verantwoord ondernemen.
Ik heb ooit geweigerd een schip van R'dam naar Turkije te brengenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb wel nog leuk verhaal van een collega die gewoon opgesloten werd in Turkije en waar ze zeiden “je mag weer naar buiten als het werkt”.
Die wilde met zijn vriendin lang weekend Istanbul doen en heeft de meeste tijd opgesloten gezeten![]()
Wat een boevenbende was dat.
Denk dat we dan met zelfde bedrijf af en toe dingen doenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Amerikaanse regering heeft zelfs grote invloed op onze marktstrategie en ons in- en verkoopbeleid en dat is vaker politiek getint dan economisch, veel meer dan de Nederlandse overheid bijvoorbeeld, die hebben maar te volgen.
Ja dat tv-signaal moet toch ergens langs mijn bureau komenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat we dan met zelfde bedrijf af en toe dingen doen
gelukkig is een ETO daar niet essentieel voorquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:28 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb ooit geweigerd een schip van R'dam naar Turkije te brengen
Oost-Europese en Aziatische netwerken hangen er vol mee.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat tv-signaal moet toch ergens langs mijn bureau komen
Bloempot.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik sta echt op zo'n twijfelpunt, mijn haren gewoon lang laten groeien of toch maar weer het kinderkopje.
oh dat is toch die film dat die gozer verandert in een alien?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:38 schreef LTVDK het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/79304
[ afbeelding ]
wat een kutfilm was dat zegquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:38 schreef LTVDK het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/79304
[ afbeelding ]
Ik moet voor donderdag ook nog een keuze maken. Kapster had in ieder geval weer zin om mij te zienquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik sta echt op zo'n twijfelpunt, mijn haren gewoon lang laten groeien of toch maar weer het kinderkopje.
Wat in de VS normaal 1000 euro kost daar betalen we in China 100 euro voor en dat geld moet door ons allen opgehoest worden uiteindelijk, best wel treurig eigenlijk als je erover nadenkt.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oost-Europese en Aziatische netwerken hangen er vol mee.
Ergens is het ook gewoon protectionisme van de eigen markt. Goede lobby van aantal bedrijven uit de vs en in de eu
Is that a pair of scissors in your pants or are ya fucking happy to see me darling?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet voor donderdag ook nog een keuze maken. Kapster had in ieder geval weer zin om mij te zien
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh dat is toch die film dat die gozer verandert in een alien?
Barbaarquote:
Ik wacht wel even tot de piek voorbij is met een afspraak makenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet voor donderdag ook nog een keuze maken. Kapster had in ieder geval weer zin om mij te zien
Bij privacy ligt dat idd wat anders ja. Ook daar heb ik inmiddels heel wat trainingen voor gehad. Gelukkig hebben we in ons team nu een GDPR-specialist die bij alles een check moet doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet helemaal als je data gebruikt van mensen uit de EU![]()
Ooit een project gedaan in Turkije en Erdogan is van mening dat alles op Turks grondgebied moet gebeuren zodat hij nog wat achterdeurtjes heeft. Echt ethisch verantwoord ondernemen.
Een bedrijf uit Veldhoven vind de hele situatie ook maar lastig. Die leveren het liefste gewoon spullen aan iedereen die het kan betalen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat in de VS normaal 1000 euro kost daar betalen we in China 100 euro voor en dat geld moet door ons allen opgehoest worden uiteindelijk, best wel treurig eigenlijk als je erover nadenkt.
We zijn ook nog eens op dezelfde dag jarig. Dus kunnen samen verjaardag vieren.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is that a pair of scissors in your pants or are ya fucking happy to see me darling?
Ik heb er nu niet zoveel meer mee te maken. Toen het net ingevoerd werd mocht ik door hele bedrijf opzoek naar persoonlijke data.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij privacy ligt dat idd wat anders ja. Ook daar heb ik inmiddels heel wat trainingen voor gehad. Gelukkig hebben we in ons team nu een GDPR-specialist die bij alles een check moet doen.
Doet mijn broertje ook jaarlijks (of 2 jaarlijks)quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
Op zo'n dag zou ik echt alleen maar seks als cadeautje willen en geven.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zijn ook nog eens op dezelfde dag jarig. Dus kunnen samen verjaardag vieren.
Mijn eerste 3 vriendinnen waren kapstersquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb dus echt niets met kapsters sinds ik er een paar jaar mee heb samengewoond bbbbrrrrrrr
Dit verbaast me dan weer niet heel ergquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn eerste 3 vriendinnen waren kapsters
Nou ja ik heb er niet mee samengewoond.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit verbaast me dan weer niet heel erg
Haar uiterlijk was meer dan prachtigquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja ik heb er niet mee samengewoond.
Maar bij jou verbaast me dat niet heel erg.
Jij moet echt 104 jaar oud zijn he, waar jij allemaal al niet mee samengewoond hebtquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb dus echt niets met kapsters sinds ik er een paar jaar mee heb samengewoond bbbbrrrrrrr
Kan je haarfijn tot op de maand mijn leven vertellen maar dan niet hierquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet echt 104 jaar oud zijn he, waar jij allemaal al niet mee samengewoond hebt![]()
Ik plan even wat in voor de verjaardag.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zo'n dag zou ik echt alleen maar seks als cadeautje willen en geven.
Ik had wel de knapste maar jaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar je hebt natuurlijk kapsters en kapsters.
Ze zien er over het algemeen wel goed uit. Maar sommigen valt geen gesprek mee te voeren. Is toch soort van psycholoog waarbij je je verhaal kwijt kunt.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had wel de knapste maar ja
+1quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:00 schreef Karzai het volgende:
tevens moet ik wat aan het huishouden doen maar geen zin in
Gevraagd: Huishoudster. Twee uurtjes werk. Beloning: Je mag me skoeter hebbequote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:00 schreef Karzai het volgende:
tevens moet ik wat aan het huishouden doen maar geen zin in
Kun je die van jou niet inruilen?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gevraagd: Huishoudster. Twee uurtjes werk. Beloning: Je mag me skoeter hebbe
Nope. Ik ben puur en origineel vriendquote:
hmm, toch de winterkleding nog even bij de hand houdenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt nog kouder
[ afbeelding ]
- duimpje omlaag -quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt nog kouder
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |