SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik ben benieuwd of mijn kabouter al avonturen aan het beleven is.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest googlen.Maar bij Eindhoven zag ik. En hij is op reis geweest in een camper.
Ja ik ook! Maar deze maakte me wel blij en hoopvol, het kan dus best dat het een tijdje duurt en dat ze dan toch niet helemaal kwijt zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of mijn kabouter al avonturen aan het beleven is.
Ja precies. Ik wacht geduldig af.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ook! Maar deze maakte me wel blij en hoopvol, het kan dus best dat het een tijdje duurt en dat ze dan toch niet helemaal kwijt zijn.
Moet je maar niet gelijk met onthoofding dreigenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
ik sta geloof ik nog steeds op dezelfde plek
Dat heeft die kabouter toch niet gedaanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je maar niet gelijk met onthoofding dreigen
quote:
Ja dat zeg je nu, waarom denk je dat Dougie al naar de Veluwe is gevlucht ...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heeft die kabouter toch niet gedaan
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als hij heel lang stil blijft maak ik een gerard2 voor je.
ik had het over Gerard Jolingquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik fietste van de week naar huis langs vers bemeste velden.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu, waarom denk je dat Dougie al naar de Veluwe is gevlucht ...
Dat snapte ik, maar gieren.quote:
Je stond volgens mij niet eens bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu, waarom denk je dat Dougie al naar de Veluwe is gevlucht ...
ketsplatenquote:
Met wat je vertelde over de plantsoendienst oid is dat ook niet veilig.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je stond volgens mij niet eens bij mij in de buurt
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
@:Fogel https://reizendekabouters.nl/bht81/![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ketsplaten
Ik vond het vroegah altijd wel.. als je bij woensdrecht/bergen op zoom de bocht in de snelweg Zeeland in maakt.. en het stonk een beetje naar bemeste velden.. dat dat een vaag gevoel van thuiskomen gaf
Eigenlijk is mijn missie gewoon al geslaagd door deze zin.quote:
quote:wat een leukerd het bracht direct een glimlach op mijn gezicht.
Nee hij neemt gewoon het zekere voor het onzekere.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je stond volgens mij niet eens bij mij in de buurt
Dit is trouwens de originele Douglasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ik weet van niksquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hij neemt gewoon het zekere voor het onzekere.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eigenlijk is mijn missie gewoon al geslaagd door deze zin.
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is trouwens de originele DouglasNawwww is die van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is trouwens de originele DouglasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik zag 'mquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hue hue hue gieren @:ijsdraakje
ik begrijp ditquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
Gier stinkt maar op de een of andere vage manier vind ik het ook wel soort van lekker ofzo.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik begrijp dit
precies wat ik bedoel met dat gevoel van thuiskomen
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eigenlijk is mijn missie gewoon al geslaagd door deze zin.
[..]
Helemaal uit Whitefish, Montanaquote:
Vroeger eentje in de gang?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat met paardenlucht. Instant nostalgie.
Nee, bij de buurvrouw.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroeger eentje in de gang?
Leuk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, bij de buurvrouw.
Zo'n 10 jaar op paardrijden gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |