Die is vast weggewaaid bij de landing. Arme zeeleeuw.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Een zeeleeuw, denk ik. Ik zie alleen zo gauw niet waar die bal is die-ie op z'n neus balanceerde.
Ze moeten toch iets met al die oude rovers.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Schroot? Is er een autosloperij op Mars?
Wel handig voor onderdelenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze moeten toch iets met al die oude rovers.
Misschien zijn 'wij' op Mars ook wel in de verkeerde buurt gelandquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:53 schreef Recce het volgende:
Dan landen ze vast midden in de Sahara en concluderen ze dat het hier net zo'n zanderige ellende is.
Ja, waarschijnlijk wonen ze daar op de achterzijde.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien zijn 'wij' op Mars ook wel in de verkeerde buurt geland
Daar is het sowieso natuurlijk wat rustiger.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wonen ze daar op de achterzijde.
Waren wel heel erg slecht. Uit de tijd van British Leylandquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Best een aardig ding! Ik kende dit type niet.
Kunnen we daar niet van leren over te gebruiken accu's voor EV's?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:03 schreef Recce het volgende:
Deze was wel leuk toen Opportunity het veel te lang bleef doen:
[ afbeelding ]
Helaas heeft-ie een stofstorm niet overleefd. Bijna 15 jaar actief geweest.
Er zaten gewone lithiumaccu's in. Het ding reed ook maar iets van 100 meter op een dag eens in de zoveel tijd. In totaal uiteindelijk wel 45.16 km.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kunnen we daar niet van leren over te gebruiken accu's voor EV's?
Niet veel laadpalen daar, zeker?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zaten gewone lithiumaccu's in. Het ding reed ook maar iets van 100 meter op een dag eens in de zoveel tijd. In totaal uiteindelijk wel 45.16 km.
En de laadpalen die er zijn, schijnen steeds bezet te worden door parkeerders.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet veel laadpalen daar, zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |