SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Bonus? Ik heb mijn hele leven lang nog nooit een bonus gehad.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm 900 euro bonus netto dit jaar. Beter dan verwacht
Hier is de bonus de belangrijkste happening van het jaar.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bonus? Ik heb mijn hele leven lang nog nooit een bonus gehad.
Ik heb alleen maar bonus bij de AHquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bonus? Ik heb mijn hele leven lang nog nooit een bonus gehad.
Ik heb helemaal geen happenings.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier is de bonus de belangrijkste happening van het jaar.
Is elke gerrie niet een happening op zichzelf?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen happenings.
Je hebt borsten en een pretgaatje, regel dat.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen happenings.
Als je die ene film bedoelt waarin mensen allemaal zelfmoord pleegden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is elke gerrie niet een happening op zichzelf?
Zo voelt het wel soms.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je die ene film bedoelt waarin mensen allemaal zelfmoord pleegden.
Over zijn knappe dochter met kattenogen gaan geruchten dat haar oudste kind dezelfde oogopslag heeft als ik maar ik geloof daar geen snars van.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen die van Jan de Groot.
ehm....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je die ene film bedoelt waarin mensen allemaal zelfmoord pleegden.
Zijn ook wel echt getvergerries.quote:
Dat is naar.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn ook wel echt getvergerries.
Maar niet zo hard als kiezelstenen?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is naar.
Ik ben er echt tevreden mee vandaag.
Echt zo'n mooie dat je nog niet eens hoeft te vegen
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen die van Jan de Groot.
Nee, echt bijna perfect. mijn dag kan niet meer stukquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar niet zo hard als kiezelstenen?
I haz a jelly.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, echt bijna perfect. mijn dag kan niet meer stuk
Oei!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over zijn knappe dochter met kattenogen gaan geruchten dat haar oudste kind dezelfde oogopslag heeft als ik maar ik geloof daar geen snars van.
Nee dat kind kan zo veel vaders hebbenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over zijn knappe dochter met kattenogen gaan geruchten dat haar oudste kind dezelfde oogopslag heeft als ik maar ik geloof daar geen snars van.
Laatste wat ik weet is dat ze de broedkip is van een Britse edelman is met een prachtige achternaam van rond de veertig letters, that is not me.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat kind kan zo veel vaders hebben
Dougie heeft er wel zin inquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met je twee stukken taart?
https://reizendekabouters.nl/eb845/
Wel even goed dat je dat erbij zegt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste wat ik weet is dat ze de broedkip is van een Britse edelman is met een prachtige achternaam van rond de veertig letters, that is not me.
dat is vervelend voor jequote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik haat het als ik een vraag stel aan iemand en die antwoord traag
die meisjequote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik haat het als ik een vraag stel aan iemand en die antwoord traag
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met je twee stukken taart?
https://reizendekabouters.nl/eb845/
En nu salarisverhoging?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Meeting 2/2 zit erop. Was een leuke. Mijn eigen project
Laptop dicht en de zonnige wijde wereld inquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Meeting 2/2 zit erop. Was een leuke. Mijn eigen project
Wel met stappenteller om he, je bent geconditioneerd of je bent het nietquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laptop dicht en de zonnige wijde wereld in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |